Zyzz heeft wel kuurtje gedaan ja.... maaaaaaarquote:
Chicks hosselen op Fok!quote:Op maandag 14 maart 2011 15:05 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ga maar verder met je discussie met lithia ( die je aan het verliezen bent) ik pak nog meer popcorn
Mensen die denken ergens verstand van te hebben en te koop lopen met hun onwetendheidquote:Op maandag 14 maart 2011 12:41 schreef Brigada_Proletariata het volgende:
[..]
En een `reiki-meester`....
Mensen die in reiki geloven.![]()
Mensen die denken dat ze een reiki-meester zijn.
[ afbeelding ]
Nee, jij bent stoer zullen we zeggen. Met je "ik heb het gemaakt en iedereen die het niet gemaakt heeft is kut, en ik rij een dikke bak en ik rij morgen een nog dikkere bak, en ik heb een groot huis en ik wil een nog groter huis, en iedereen die niet minstens 12 uur per dag werkt is een pauper" mentaliteit. Als er iemand hoog staat op de schaal van sneu, ben jij het wel.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:39 schreef draaijer het volgende:
Wat zo grappig is, is dat men denkt dat het stoer is. Zal ook vast wel binnen een tijdspanne van ca. 4 jaar (als je 16 - 20 jaar bent). Maar ze hebben serieus geen idee dat het erg sneu en treurig staat en is als je eindelijk een keer in het echte leven komt. Maar goed, veel plezier ermee
Ik werk ook overdag en volg in de avonduren nog een tweede HBO. En daarnaast train ik een paar keer in de week en dat werpt zijn vruchten afquote:Op maandag 14 maart 2011 13:00 schreef Arriviste het volgende:
Aangezien hier 'zoveel' tijd in is gestoken, neem ik ook aan dat deze mensen verder weinig verplichtingen hebben die iets bij kunnen dragen aan een welvarende toekomst. ((Fatsoenlijke) studie, werk oid) En soort van leven voor het er-mooi-uit-zien-volgens-de-burgelijke-standaarden.
Mensen die belachelijk proberen te maken wat ze niet snappen en daardoor maar te koop lopen met hun onwetendheid, heb je inderdaad overalquote:Op maandag 14 maart 2011 13:05 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]In elk topic waar vogeltjesdans post, wordt hij weer geconfronteerd met z'n reiki, hier ook al:
frustratie door katten #2
je bent homoquote:Op maandag 14 maart 2011 23:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mensen die belachelijk proberen te maken wat ze niet snappen en daardoor maar te koop lopen met hun onwetendheid, heb je inderdaad overal
Als je na je 40e geen tieten maar theezakjes hebt, piep je wel anders.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Lekker boeiend hoe ik eruit zal zien, uiteindelijk zullen je spieren niet zo 'goddelijk' zijn als vroeger.
Nee hoor, ik maak me daar niet druk om.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je na je 40e geen tieten maar theezakjes hebt, piep je wel anders.
Dat is precies mijn punt al de hele tijd. Maargoed, die zogenaamde "bodybuilders" willen toch niks aannemen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:43 schreef amenth het volgende:
spieren zijn vaak een slechte compensatie van onzekerheden
Klopt. Die oefeningen heb je inderdaad niet in de fitnesszaalquote:Op maandag 14 maart 2011 13:58 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Heb je dan je balletpakje aan, of niet?
Mannen komen aan met: gewichtsheffen, powerbuilding, maar niet fitness.
Maar wel leuk dat jullie je aangesproken voelen.
Weet ik met wat voor knaapjes te maken heb.
Toch niet reiki-master op 'hbo'-niveau hè...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
volg in de avonduren nog een tweede HBO.
Helaas voor jou ben ik dat niet, heb ik hoofdpijn en goeie smaakquote:
Neu lieverd. Een informatica opleiding. Leek mij wel relevant naast mijn werktuigbouwkunde en bedrijfskundequote:Op maandag 14 maart 2011 23:47 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Toch niet reiki-master op 'hbo'-niveau hè...
Ik ging sporten voor mijn gezondheid. En in tegenstelling tot wat ik verwachtte, vond ik deze fitness ook nog leuk. Zo leuk, dat ik behoorlijk vaak ga. Als ik even een paar uurtjes vrij heb, ga ik graag fitnessen. Dat ik daardoor steeds breder aan het worden ben, is een prettige bijkomstigheidquote:Op maandag 14 maart 2011 23:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is precies mijn punt al de hele tijd. Maargoed, die zogenaamde "bodybuilders" willen toch niks aannemen.
Vechtkunsten zijn inderdaad erg relevant bij de dames.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:43 schreef amenth het volgende:
ts je zult er inderdaad je voordeel mee doen bij de vrouwen, voornamelijk bij de wat dommere. Deze realiseren zich vaak niet dat een bodybuilder veel minder bescherming biedt dan een afgetrainde vechter. Natuurlijk speelt de uitstraling mee maar je moet er mee uit kijken dat je geen ruzie krijgt omdat mensen je willen testen, spieren zijn vaak een slechte compensatie van onzekerheden
quote:
Ik had het ook niet in het bijzonder over jou. Meer over die "yo brah, mirin?" falertjes.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ging sporten voor mijn gezondheid. En in tegenstelling tot wat ik verwachtte, vond ik deze fitness ook nog leuk. Zo leuk, dat ik behoorlijk vaak ga. Als ik even een paar uurtjes vrij heb, ga ik graag fitnessen. Dat ik daardoor steeds breder aan het worden ben, is een prettige bijkomstigheid
Nou dat moeten ze zelf weten. Ik zie er niet zo uit als hen, en weet ook niet of ik dat zou willen, maar als ik een heel eind in die richting kom vind ik dat toch wel heel prettig hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik had het ook niet in het bijzonder over jou. Meer over die "yo brah, mirin?" falertjes.
Hartslag gaat ook omhoog bij krachtoefeningen. Voel maar eens op je borst na een heftig setje legpressen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou dat moeten ze zelf weten. Ik zie er niet zo uit als hen, en weet ook niet of ik dat zou willen, maar als ik een heel eind in die richting kom vind ik dat toch wel heel prettig hoor.
Iemand een idee hoe dat zit met je hartslag als je spieroefeningen doet? Piekt die ook met spieroefeningen of alleen met dingen als crosstrainer, loopband en fietsen enzo?
Hm, uitkijken dus. Ik zou niet boven een bepaalde HF moeten komen volgens mijn arts.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:12 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Hartslag gaat ook omhoog bij krachtoefeningen. Voel maar eens op je borst na een heftig setje legpressen.
beschermingquote:Op maandag 14 maart 2011 23:43 schreef amenth het volgende:
ts je zult er inderdaad je voordeel mee doen bij de vrouwen, voornamelijk bij de wat dommere. Deze realiseren zich vaak niet dat een bodybuilder veel minder bescherming biedt dan een afgetrainde vechter. Natuurlijk speelt de uitstraling mee maar je moet er mee uit kijken dat je geen ruzie krijgt omdat mensen je willen testen, spieren zijn vaak een slechte compensatie van onzekerheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |