Vechtkunsten zijn inderdaad erg relevant bij de dames.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:43 schreef amenth het volgende:
ts je zult er inderdaad je voordeel mee doen bij de vrouwen, voornamelijk bij de wat dommere. Deze realiseren zich vaak niet dat een bodybuilder veel minder bescherming biedt dan een afgetrainde vechter. Natuurlijk speelt de uitstraling mee maar je moet er mee uit kijken dat je geen ruzie krijgt omdat mensen je willen testen, spieren zijn vaak een slechte compensatie van onzekerheden
quote:
Ik had het ook niet in het bijzonder over jou. Meer over die "yo brah, mirin?" falertjes.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ging sporten voor mijn gezondheid. En in tegenstelling tot wat ik verwachtte, vond ik deze fitness ook nog leuk. Zo leuk, dat ik behoorlijk vaak ga. Als ik even een paar uurtjes vrij heb, ga ik graag fitnessen. Dat ik daardoor steeds breder aan het worden ben, is een prettige bijkomstigheid
Nou dat moeten ze zelf weten. Ik zie er niet zo uit als hen, en weet ook niet of ik dat zou willen, maar als ik een heel eind in die richting kom vind ik dat toch wel heel prettig hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik had het ook niet in het bijzonder over jou. Meer over die "yo brah, mirin?" falertjes.
Hartslag gaat ook omhoog bij krachtoefeningen. Voel maar eens op je borst na een heftig setje legpressen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou dat moeten ze zelf weten. Ik zie er niet zo uit als hen, en weet ook niet of ik dat zou willen, maar als ik een heel eind in die richting kom vind ik dat toch wel heel prettig hoor.
Iemand een idee hoe dat zit met je hartslag als je spieroefeningen doet? Piekt die ook met spieroefeningen of alleen met dingen als crosstrainer, loopband en fietsen enzo?
Hm, uitkijken dus. Ik zou niet boven een bepaalde HF moeten komen volgens mijn arts.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:12 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Hartslag gaat ook omhoog bij krachtoefeningen. Voel maar eens op je borst na een heftig setje legpressen.
beschermingquote:Op maandag 14 maart 2011 23:43 schreef amenth het volgende:
ts je zult er inderdaad je voordeel mee doen bij de vrouwen, voornamelijk bij de wat dommere. Deze realiseren zich vaak niet dat een bodybuilder veel minder bescherming biedt dan een afgetrainde vechter. Natuurlijk speelt de uitstraling mee maar je moet er mee uit kijken dat je geen ruzie krijgt omdat mensen je willen testen, spieren zijn vaak een slechte compensatie van onzekerheden
Dank je! Ik doe af en toe goed mijn best. Ik stel je adoratie erg op prijs. Handtekeningen bij de uitgang.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:09 schreef FlameH2O het volgende:
Jij trekt meer haat aan dan ik op school; Jij bent goed
sabbeltandquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
bescherming![]()
Tegen sabbeltandtijgers ofzo
Weet ik niet, vind cardio apparaten beetje eng..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hm, uitkijken dus. Ik zou niet boven een bepaalde HF moeten komen volgens mijn arts.
Op sommige van die cardio apparaten staat naast het calorieverbruik ook iets van zoveel mets. Wat wil dat zeggen?
Ik heb alles van mijn ouders.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:19 schreef Salvad0R het volgende:
Ik dan. Ik heb het lichaam van een halfgod, met het intellect van JFK, Ghandi, Thomas Paine, Lincoln en Charlie Sheen gecombineerd. Met wapens.
Ik geloof dat mannen die hun lichaam goed verzorgen door goede voeding te eten een stuk intelligenter zijn dan de gemiddelde man van tegenwoordig, die alles maar opvreten en zichzelf niet verdiepen in wat goed en wat slecht is voor hun lichaamquote:Op maandag 14 maart 2011 13:39 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Of ze zijn heel intelligent (5%) of ze zijn juist minder intelligent (95%)
Maar goed, in mijn dagelijks leven kom ik over het algemeen geen 'geripped' jongens tegen. Als ik er dan één zie, is het vaak een leeghoofd. Ik geloof best dat er intelligente afgetrainde jongens op de wereld rondlopen. Ik heb ze alleen nog nooit gezien.
Ook Peijnenburg?quote:
Sinds ik sport eet ik ook gezonder. Omdat ik ook zoiets heb van "ik wil er zoveel mogelijk rendement uit halen". Ik laat natuurlijk niet alles staan, maar ik let bijvoorbeeld wel sterk op de calorieen als ik iets koop. Dat scheelt echt een heleboel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:27 schreef Saturos het volgende:
[..]
Ik geloof dat mannen die hun lichaam goed verzorgen door goede voeding te eten een stuk intelligenter zijn dan de gemiddelde man van tegenwoordig, die alles maar opvreten en zichzelf niet verdiepen in wat goed en wat slecht is voor hun lichaam.
Mensen die anabolen en andere rare shit gebruiken om er goed uit te zien daarentegen
Je verbrandt wel meer als je spiermassa toeneemt, je kan dus ook meer hebbenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sinds ik sport eet ik ook gezonder. Omdat ik ook zoiets heb van "ik wil er zoveel mogelijk rendement uit halen". Ik laat natuurlijk niet alles staan, maar ik let bijvoorbeeld wel sterk op de calorieen als ik iets koop. Dat scheelt echt een heleboel.
Mja maar dan toch liever gezond eten ivm rendement enzo. Lekker ijsbergsalade met tomaat, ui en ei in chilisausquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:48 schreef n8n het volgende:
[..]
Je verbrandt wel meer als je spiermassa toeneemt, je kan dus ook meer hebben
WAT?!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:44 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jouw geboorte was gewoon een dikke conspiracy tussen je ouders vriend.
quote:
quote:
Ik ben ICT'er en druk op een gemiddelde dag 110 kilo.quote:
Sowieso. Not impressed. Dit soort praatjes zijn voor mij afknappers (ook als ze waar zijn).quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:06 schreef Witbaard het volgende:
[..]
Ik ben ICT'er en druk op een gemiddelde dag 110 kilo.
Met mijn borstspieren, biceps, en overige afgetrainde lichaamsdelen in combinatie met mijn afgeronde HBO opleiding en goedbetaalde baan kun je niet zeggen dat er lucht in mijn hoofd zit.
Je wilt me gewoon, net als 100 andere. Je bent de zoveelste slet voor mij.
Is dat het enige wat je in huis hebt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:35 schreef Chestbrah het volgende:
ninja edits, wat een faler die arriviste
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:36 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Is dat het enige wat je in huis hebt?
Vroege leerling, (aug) versnelde opleiding gevolgd, en blijven hangen bij mijn eerste stage, waar ik erg goed kan opschieten met mijn werkgever.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:33 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Sowieso. Not impressed. Dit soort praatjes zijn voor mij afknappers (ook als ze waar zijn).
Leuk verzonnen gast. Op je 19e heb jij echt nog geen HBO opleiding afgerond en een goed betaalde baan aan de haak geslagen. Het is ook maar net wat je onder 'goed' verstaat.
Niks specifiek. Ik stoor me alleen aan users die mij vastpinnen aan bepaalde uitspraken en mijn weerleggingen negeren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Arriviste, wat wil je nou eigenlijk bereiken?
jouw weerleggingenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:17 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Niks specifiek. Ik stoor me alleen aan users die mij vastpinnen aan bepaalde uitspraken en mijn weerleggingen negeren.
Maar goed daarmee geef je direct een bepaald signaal naar mij af waardoor ik het soms niet kan laten om erop in te gaan.
Ik ben benieuwd of je gewoon een kuttroll bent of een kutkloon of beide.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:18 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
jouw weerleggingengebaseerd op poep!!!1
Kloon dus. Zegt ook genoeg over het feit dat hij niet onder zijn 'echte' account zijn ware gedachtes durft te posten.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:58 schreef NJ het volgende:
Als dit het niveau van je kloon is kan ik je vertellen dat hem geen lang leven gegund is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |