WAT?!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:44 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jouw geboorte was gewoon een dikke conspiracy tussen je ouders vriend.
quote:
quote:
Ik ben ICT'er en druk op een gemiddelde dag 110 kilo.quote:
Sowieso. Not impressed. Dit soort praatjes zijn voor mij afknappers (ook als ze waar zijn).quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:06 schreef Witbaard het volgende:
[..]
Ik ben ICT'er en druk op een gemiddelde dag 110 kilo.
Met mijn borstspieren, biceps, en overige afgetrainde lichaamsdelen in combinatie met mijn afgeronde HBO opleiding en goedbetaalde baan kun je niet zeggen dat er lucht in mijn hoofd zit.
Je wilt me gewoon, net als 100 andere. Je bent de zoveelste slet voor mij.
Is dat het enige wat je in huis hebt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:35 schreef Chestbrah het volgende:
ninja edits, wat een faler die arriviste
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:36 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Is dat het enige wat je in huis hebt?
Vroege leerling, (aug) versnelde opleiding gevolgd, en blijven hangen bij mijn eerste stage, waar ik erg goed kan opschieten met mijn werkgever.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:33 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Sowieso. Not impressed. Dit soort praatjes zijn voor mij afknappers (ook als ze waar zijn).
Leuk verzonnen gast. Op je 19e heb jij echt nog geen HBO opleiding afgerond en een goed betaalde baan aan de haak geslagen. Het is ook maar net wat je onder 'goed' verstaat.
Niks specifiek. Ik stoor me alleen aan users die mij vastpinnen aan bepaalde uitspraken en mijn weerleggingen negeren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Arriviste, wat wil je nou eigenlijk bereiken?
jouw weerleggingenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:17 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Niks specifiek. Ik stoor me alleen aan users die mij vastpinnen aan bepaalde uitspraken en mijn weerleggingen negeren.
Maar goed daarmee geef je direct een bepaald signaal naar mij af waardoor ik het soms niet kan laten om erop in te gaan.
Ik ben benieuwd of je gewoon een kuttroll bent of een kutkloon of beide.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:18 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
jouw weerleggingengebaseerd op poep!!!1
Kloon dus. Zegt ook genoeg over het feit dat hij niet onder zijn 'echte' account zijn ware gedachtes durft te posten.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:58 schreef NJ het volgende:
Als dit het niveau van je kloon is kan ik je vertellen dat hem geen lang leven gegund is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |