Kijk, jij snapt het. Heil Kwalbertoquote:
Als dank ontvang je mijn warme vriendschap.quote:
Hee pssst, chickie hebben?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:37 schreef OeJ het volgende:
Met deze post heb je blijk gegeven van complete keizerheid
Ok.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hee pssst, chickie hebben?
Ik moet nu even weg, weer verder met wat pumping, maar daarna hossel ik een chickie voor je okee?
En een `reiki-meester`....quote:
Vooroordelen, hokjes denken.quote:
anorexia patiëntje dusquote:Op maandag 14 maart 2011 12:49 schreef BertV het volgende:
[..]
Vooroordelen, hokjes denken.
Ze kloppen vaak, maar niet altijd.
Ik heb nu het vooroordeel dat jij ruim strak in je vel zit.
iig iemand die de (ook) druk bezig is met al dan niet breed zijn / worden...quote:
Voel jij je soms aangevallen?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:49 schreef BertV het volgende:
Vooroordelen, hokjes denken.
Ze kloppen vaak, maar niet altijd.
Ik heb nu het vooroordeel dat jij ruim strak in je vel zit.
Verre van dat.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:52 schreef BertV het volgende:
iig iemand die de (ook) druk bezig is met al dan niet breed zijn / worden...
Bullshit, ik werk 40 uur per week en ga ook 3 x per week naar de sportschoolquote:Op maandag 14 maart 2011 13:00 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Voel jij je soms aangevallen?
Ik neem aan dat mensen die redelijk opgepompt zijn hier aardig wat tijd in hebben gestoken om tot een zodanige resultaat te kunnen komen.
Aangezien hier 'zoveel' tijd in is gestoken, neem ik ook aan dat deze mensen verder weinig verplichtingen hebben die iets bij kunnen dragen aan een welvarende toekomst. ((Fatsoenlijke) studie, werk oid) En soort van leven voor het er-mooi-uit-zien-volgens-de-burgelijke-standaarden.
[..]
Verre van dat.
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:41 schreef Brigada_Proletariata het volgende:
En een `reiki-meester`....
Mensen die in reiki geloven.![]()
Mensen die denken dat ze een reiki-meester zijn.
[ afbeelding ]
Alsof 1 uurtje per dag trainen gelijk maar de definitie is van een toekomstloos bestaan.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:00 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Voel jij je soms aangevallen?
Ik neem aan dat mensen die redelijk opgepompt zijn hier aardig wat tijd in hebben gestoken om tot een zodanige resultaat te kunnen komen.
Aangezien hier 'zoveel' tijd in is gestoken, neem ik ook aan dat deze mensen verder weinig verplichtingen hebben die iets bij kunnen dragen aan een welvarende toekomst. ((Fatsoenlijke) studie, werk oid) En soort van leven voor het er-mooi-uit-zien-volgens-de-burgelijke-standaarden.
[..]
Verre van dat.
Over het algemeen wel jaquote:Op maandag 14 maart 2011 13:07 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Alsof 1 uurtje per dag trainen gelijk maar de definitie is van een toekomstloos bestaan.
Van 1 uurtje per dag trainen word jij ook niet opgepompd. En er dan ook nog vanuit gaan dat mensen niet 7 dagen per week trainen maar slechts 3 keer ofzo.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:07 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Alsof 1 uurtje per dag trainen gelijk maar de definitie is van een toekomstloos bestaan.
3x per week een uurtje kan je best breed van worden, mits je er goed bij eet en veel rust.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:11 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Van 1 uurtje per dag trainen word jij ook niet opgepompd. En er dan ook nog vanuit gaan dat mensen niet 7 dagen per week trainen maar slechts 3 keer ofzo.
Geen haat maar slechts een toelichting op mijn opmerking en denkwijze. Niet iedereen is zo gemakkelijk op zijn/haar teentjes getraptquote:Op maandag 14 maart 2011 13:13 schreef seto het volgende:
[..]
3x per week een uurtje kan je best breed van worden, mits je er goed bij eet en veel rust.
Typisch weer trouwens dat mensen op Fok! haten op mensen die wel wat aan hun lichaam doen
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:11 schreef Arriviste het volgende:
Van 1 uurtje per dag trainen word jij ook niet opgepompd. En er dan ook nog vanuit gaan dat mensen niet 7 dagen per week trainen maar slechts 3 keer ofzo.
Right story broquote:Op maandag 14 maart 2011 13:23 schreef Chestbrah het volgende:
3 a 4x per week 45 minuten is genoeg matties
Laat ik mijn punt anders samenvatten: Jij ooit een 'geripped' CEO gezien van een fatsoenlijk lopend bedrijf?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:22 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]Jezus mens wat lul je nou, je hebt totaal geen verstand van zaken.....
Van 3 x per week 1 uurtje trainen kan je echt wel ripped worden hoorLanger dan 1 uur trainen per dag is geeneens nodig mits je de oefeningen goed uitvoert
Elke dag trainen haalt niks uit. Rust voor je spieren is ook heel belangrijk.
telt gouverneur van een staat ook?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:30 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Laat ik mijn punt anders samenvatten: Jij ooit een 'geripped' CEO gezien van een fatsoenlijk lopend bedrijf?
Ik wil jouw lichaam wel eens zien wanneer jij 64 bentquote:Op maandag 14 maart 2011 13:31 schreef Lithia het volgende:
Maak je geen zorgen TS. Als je ouder bent, dan zal je geen moeite meer hebben om meisjes van jou af te slaan.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |