just warming up with your max brahquote:Op maandag 14 maart 2011 14:50 schreef Partyboy1991 het volgende:
Jullie zijn allemaal een stelletje kont korsten ff serieus een beetje afgeven op elkaar maar ga vooral door ik geniet dr wel van = D
Creatief.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:50 schreef Partyboy1991 het volgende:
Jullie zijn allemaal een stelletje kont korsten ff serieus een beetje afgeven op elkaar maar ga vooral door ik geniet dr wel van = D
waarom heeft de linker zijn broek omlaag getrokken is hij homo dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Chestbrah het volgende:
2 ballers van fok
zyzz en chestbrah (ik)
[ afbeelding ]
mirin
jelly
u mad as fuck
Dat ben je toch al?quote:
ik mag niet klagen, maar kennelijk weten de vrouwen in dit topic het meest. Dus heb je nog wat brotips voor mequote:
Roid rage?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:01 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
ik mag niet klagen, maar kennelijk weten de vrouwen in dit topic het meest. Dus heb je nog wat brotips voor me
Dat beweer ik iig niet, dus vraag het maar aan een andere vrouw die dat beweert.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:01 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
ik mag niet klagen, maar kennelijk weten de vrouwen in dit topic het meest. Dus heb je nog wat brotips voor me
Ga maar verder met je discussie met lithia ( die je aan het verliezen bent) ik pak nog meer popcornquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:36 schreef Sapstengel het volgende:
Hopeloze jongens die denken dat nu ze fitnessen de vrouwen niet meer van zich af te slaan zijn. Je gebruikt zeker ook AXE deodorant.
competitie in internetdiscussiesquote:Op maandag 14 maart 2011 15:05 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ga maar verder met je discussie met lithia ( die je aan het verliezen bent) ik pak nog meer popcorn
Nou in het nederlands.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:08 schreef Chestbrah het volgende:
standing calf raises low reps, seated calf raises high reps
Oke, leuk. Dan krijg je sterke kuiten. En nu? Wat wilde je bereiken met die post?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:13 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
gastroc 3 tot 6 reps, soleus 12-15 reps
free brotips, ondankbaar krengquote:Op maandag 14 maart 2011 15:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Oke, leuk. Dan krijg je sterke kuiten. En nu? Wat wilde je bereiken met die post?
Wees gewoon jezelf.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Van al dat fitnessen enzo. Ik voelde net mijn spieren en teringhenkie nog ens aan toe heej, dat was toch wel even weer heel wat anders dan ik gewend was van vroeger toen ik nog niet fitnesste! Dus ik ben zo langzaamaan het lichaam aan het ontwikkelen van een jonge God![]()
Het enige klachtwaardige is dat de meiden welhaast niet meer van me af te slaan zijn en me dat stoort tijdens mijn workout![]()
Adoratie mag in de posts hieronder
Volgens mij was het meer om te patsen.quote:
nee joh gekkie, ik ben een zeer behulpzame jongemanquote:Op maandag 14 maart 2011 15:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Volgens mij was het meer om te patsen.
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Chestbrah het volgende:
2 ballers van fok
zyzz en chestbrah (ik)
[ afbeelding ]
mirin
jelly
u mad as fuck
Krijg je niet met alleen gym.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:37 schreef EAH5450 het volgende:
Mensen die denken dat je alleen gespierder wordt door anabolen omdat ze zelf epic fail 'trainen' in the gym
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |