just warming up with your max brahquote:Op maandag 14 maart 2011 14:50 schreef Partyboy1991 het volgende:
Jullie zijn allemaal een stelletje kont korsten ff serieus een beetje afgeven op elkaar maar ga vooral door ik geniet dr wel van = D
Creatief.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:50 schreef Partyboy1991 het volgende:
Jullie zijn allemaal een stelletje kont korsten ff serieus een beetje afgeven op elkaar maar ga vooral door ik geniet dr wel van = D
waarom heeft de linker zijn broek omlaag getrokken is hij homo dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Chestbrah het volgende:
2 ballers van fok
zyzz en chestbrah (ik)
[ afbeelding ]
mirin
jelly
u mad as fuck
Dat ben je toch al?quote:
ik mag niet klagen, maar kennelijk weten de vrouwen in dit topic het meest. Dus heb je nog wat brotips voor mequote:
Roid rage?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:01 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
ik mag niet klagen, maar kennelijk weten de vrouwen in dit topic het meest. Dus heb je nog wat brotips voor me
Dat beweer ik iig niet, dus vraag het maar aan een andere vrouw die dat beweert.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:01 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
ik mag niet klagen, maar kennelijk weten de vrouwen in dit topic het meest. Dus heb je nog wat brotips voor me
Ga maar verder met je discussie met lithia ( die je aan het verliezen bent) ik pak nog meer popcornquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:36 schreef Sapstengel het volgende:
Hopeloze jongens die denken dat nu ze fitnessen de vrouwen niet meer van zich af te slaan zijn. Je gebruikt zeker ook AXE deodorant.
competitie in internetdiscussiesquote:Op maandag 14 maart 2011 15:05 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ga maar verder met je discussie met lithia ( die je aan het verliezen bent) ik pak nog meer popcorn
Nou in het nederlands.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:08 schreef Chestbrah het volgende:
standing calf raises low reps, seated calf raises high reps
Oke, leuk. Dan krijg je sterke kuiten. En nu? Wat wilde je bereiken met die post?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:13 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
gastroc 3 tot 6 reps, soleus 12-15 reps
free brotips, ondankbaar krengquote:Op maandag 14 maart 2011 15:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Oke, leuk. Dan krijg je sterke kuiten. En nu? Wat wilde je bereiken met die post?
Wees gewoon jezelf.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Van al dat fitnessen enzo. Ik voelde net mijn spieren en teringhenkie nog ens aan toe heej, dat was toch wel even weer heel wat anders dan ik gewend was van vroeger toen ik nog niet fitnesste! Dus ik ben zo langzaamaan het lichaam aan het ontwikkelen van een jonge God![]()
Het enige klachtwaardige is dat de meiden welhaast niet meer van me af te slaan zijn en me dat stoort tijdens mijn workout![]()
Adoratie mag in de posts hieronder
Volgens mij was het meer om te patsen.quote:
nee joh gekkie, ik ben een zeer behulpzame jongemanquote:Op maandag 14 maart 2011 15:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Volgens mij was het meer om te patsen.
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Chestbrah het volgende:
2 ballers van fok
zyzz en chestbrah (ik)
[ afbeelding ]
mirin
jelly
u mad as fuck
Krijg je niet met alleen gym.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:37 schreef EAH5450 het volgende:
Mensen die denken dat je alleen gespierder wordt door anabolen omdat ze zelf epic fail 'trainen' in the gym
Zyzz heeft wel kuurtje gedaan ja.... maaaaaaarquote:
Chicks hosselen op Fok!quote:Op maandag 14 maart 2011 15:05 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ga maar verder met je discussie met lithia ( die je aan het verliezen bent) ik pak nog meer popcorn
Mensen die denken ergens verstand van te hebben en te koop lopen met hun onwetendheidquote:Op maandag 14 maart 2011 12:41 schreef Brigada_Proletariata het volgende:
[..]
En een `reiki-meester`....
Mensen die in reiki geloven.![]()
Mensen die denken dat ze een reiki-meester zijn.
[ afbeelding ]
Nee, jij bent stoer zullen we zeggen. Met je "ik heb het gemaakt en iedereen die het niet gemaakt heeft is kut, en ik rij een dikke bak en ik rij morgen een nog dikkere bak, en ik heb een groot huis en ik wil een nog groter huis, en iedereen die niet minstens 12 uur per dag werkt is een pauper" mentaliteit. Als er iemand hoog staat op de schaal van sneu, ben jij het wel.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:39 schreef draaijer het volgende:
Wat zo grappig is, is dat men denkt dat het stoer is. Zal ook vast wel binnen een tijdspanne van ca. 4 jaar (als je 16 - 20 jaar bent). Maar ze hebben serieus geen idee dat het erg sneu en treurig staat en is als je eindelijk een keer in het echte leven komt. Maar goed, veel plezier ermee
Ik werk ook overdag en volg in de avonduren nog een tweede HBO. En daarnaast train ik een paar keer in de week en dat werpt zijn vruchten afquote:Op maandag 14 maart 2011 13:00 schreef Arriviste het volgende:
Aangezien hier 'zoveel' tijd in is gestoken, neem ik ook aan dat deze mensen verder weinig verplichtingen hebben die iets bij kunnen dragen aan een welvarende toekomst. ((Fatsoenlijke) studie, werk oid) En soort van leven voor het er-mooi-uit-zien-volgens-de-burgelijke-standaarden.
Mensen die belachelijk proberen te maken wat ze niet snappen en daardoor maar te koop lopen met hun onwetendheid, heb je inderdaad overalquote:Op maandag 14 maart 2011 13:05 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]In elk topic waar vogeltjesdans post, wordt hij weer geconfronteerd met z'n reiki, hier ook al:
frustratie door katten #2
je bent homoquote:Op maandag 14 maart 2011 23:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mensen die belachelijk proberen te maken wat ze niet snappen en daardoor maar te koop lopen met hun onwetendheid, heb je inderdaad overal
Als je na je 40e geen tieten maar theezakjes hebt, piep je wel anders.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Lekker boeiend hoe ik eruit zal zien, uiteindelijk zullen je spieren niet zo 'goddelijk' zijn als vroeger.
Nee hoor, ik maak me daar niet druk om.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je na je 40e geen tieten maar theezakjes hebt, piep je wel anders.
Dat is precies mijn punt al de hele tijd. Maargoed, die zogenaamde "bodybuilders" willen toch niks aannemen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:43 schreef amenth het volgende:
spieren zijn vaak een slechte compensatie van onzekerheden
Klopt. Die oefeningen heb je inderdaad niet in de fitnesszaalquote:Op maandag 14 maart 2011 13:58 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Heb je dan je balletpakje aan, of niet?
Mannen komen aan met: gewichtsheffen, powerbuilding, maar niet fitness.
Maar wel leuk dat jullie je aangesproken voelen.
Weet ik met wat voor knaapjes te maken heb.
Toch niet reiki-master op 'hbo'-niveau hè...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
volg in de avonduren nog een tweede HBO.
Helaas voor jou ben ik dat niet, heb ik hoofdpijn en goeie smaakquote:
Neu lieverd. Een informatica opleiding. Leek mij wel relevant naast mijn werktuigbouwkunde en bedrijfskundequote:Op maandag 14 maart 2011 23:47 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Toch niet reiki-master op 'hbo'-niveau hè...
Ik ging sporten voor mijn gezondheid. En in tegenstelling tot wat ik verwachtte, vond ik deze fitness ook nog leuk. Zo leuk, dat ik behoorlijk vaak ga. Als ik even een paar uurtjes vrij heb, ga ik graag fitnessen. Dat ik daardoor steeds breder aan het worden ben, is een prettige bijkomstigheidquote:Op maandag 14 maart 2011 23:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is precies mijn punt al de hele tijd. Maargoed, die zogenaamde "bodybuilders" willen toch niks aannemen.
Vechtkunsten zijn inderdaad erg relevant bij de dames.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:43 schreef amenth het volgende:
ts je zult er inderdaad je voordeel mee doen bij de vrouwen, voornamelijk bij de wat dommere. Deze realiseren zich vaak niet dat een bodybuilder veel minder bescherming biedt dan een afgetrainde vechter. Natuurlijk speelt de uitstraling mee maar je moet er mee uit kijken dat je geen ruzie krijgt omdat mensen je willen testen, spieren zijn vaak een slechte compensatie van onzekerheden
quote:
Ik had het ook niet in het bijzonder over jou. Meer over die "yo brah, mirin?" falertjes.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ging sporten voor mijn gezondheid. En in tegenstelling tot wat ik verwachtte, vond ik deze fitness ook nog leuk. Zo leuk, dat ik behoorlijk vaak ga. Als ik even een paar uurtjes vrij heb, ga ik graag fitnessen. Dat ik daardoor steeds breder aan het worden ben, is een prettige bijkomstigheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |