Nog een dikke huismoederquote:Op maandag 14 maart 2011 14:07 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je voelt je wel persoonlijk aangevallen, omdat je meteen neerkijkt op iedereen dat niet met jou eens is met: 'dom, oliedom, troll, dikke huisvrouw,,' etc.
Echt wth.![]()
Ik weet niet of een wedstrijdje spelen wie de man is, jouw manier is om je gelijk te krijgen, maar ik zie niemand dat echt onder de indruk is van jouw uitspraken.

Oké.quote:

quote:

quote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Chestbrah het volgende:
2 ballers van fok
zyzz en chestbrah (ik)
[ afbeelding ]
mirin
jelly
u mad as fuck

want sprinters doen niet aan krachttraining natuurlijkquote:Op maandag 14 maart 2011 14:11 schreef kutkabouter het volgende:
Mensen die hier beweren dat je van fitnessen niet breed wordt.Waar wordt je het dan wel van? Op je bureaustoel zitten.
Ohja, ik fitness niet. Ik zwem, omdat ik liever een wat slanker, "sneller" lichaam heb.

Niemand hoeft onder de indruk te zijn van mijn uitspraken maaaaaaar waarom dingen zeggen zonder argumenten of bewijs?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:07 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je voelt je wel persoonlijk aangevallen, omdat je meteen neerkijkt op iedereen dat niet met jou eens is met: 'dom, oliedom, troll, dikke huisvrouw,,' etc.
Echt wth.![]()
Ik weet niet of een wedstrijdje spelen wie de man is, jouw manier is om je gelijk te krijgen, maar ik zie niemand dat echt onder de indruk is van jouw uitspraken.

Ik hoef niet eens moeite te nemen om het te ontkennen of niet te ontkennen. In dit topic staat het blijkbaar al vast.quote:
Een beetje hypocriet om te zeggen dat ik geen bewijs en argumenten heb en dan ga jij je afvragen waarom ik een afkeer heb tegen gespierde mannen. Ik heb helemaal geen afkeer, zo vat jij het op. Jouw vraag is al genoeg om te zien dat jij persoonlijk aangevallen voelt.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:17 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Niemand hoeft onder de indruk te zijn van mijn uitspraken maaaaaaar waarom dingen zeggen zonder argumenten of bewijs?
En waarom die afkeer tegen gespierde mannen?

Ik zie anders geen argumenten of bewijs? Maareh ga anders weer lekker naar de strijkijzert en laat de mannen gewoon brute lichamen kwekenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:18 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens moeite te nemen om het te ontkennen of niet te ontkennen. In dit topic staat het blijkbaar al vast.
[..]
Een beetje hypocriet om te zeggen dat ik geen bewijs en argumenten heb en dan ga jij je afvragen waarom ik een afkeer heb tegen gespierde mannen. Ik heb helemaal geen afkeer, zo vat jij het op. Jouw vraag is al genoeg om te zien dat jij persoonlijk aangevallen voelt.

Misschien verwoord ik het niet goed. Ik doel niet op sprinters. Ik wil gewoon sterk zijn, maar niet opgepompt. Heel die show eromheen hoeft voor mij niet. Ik heb dat niet nodig en daar vind ik niks aan.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:14 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
want sprinters doen niet aan krachttraining natuurlijk

ben jij soms homo?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik zie anders geen argumenten of bewijs? Maareh ga anders weer lekker naar de strijkijzert en laat de mannen gewoon brute lichamen kweken

quote:Op maandag 14 maart 2011 14:21 schreef Skazminko het volgende:
Samenvatting van het topic:
Huurrr durrr, als je breed bent ben je dom of homo trolololo, als je niet traint ben je of een nerd van 55 kilo of je hebt een pens, of je bent een uitgezakte huisvrouw hurrrr.

Nog een bewijs dat je meteen op mij neerkijkt. Ga zo door en bewijs mijn uitspraken.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik zie anders geen argumenten of bewijs? Maareh ga anders weer lekker naar de strijkijzert en laat de mannen gewoon brute lichamen kweken

jelly as fuckquote:Op maandag 14 maart 2011 14:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Misschien verwoord ik het niet goed. Ik doel niet op sprinters. Ik wil gewoon sterk zijn, maar niet opgepompt. Heel die show eromheen hoeft voor mij niet. Ik heb dat niet nodig en daar vind ik niks aan.
99% van alle mannen die "geripped" is en die zwaar veel fitnessen zijn gewoon onzeker over zichzelf.
Jij bent trouwens ook een mooi voorbeeld, meteen een pic posten in dit topic en bevestiging zoeken.

admiringquote:Op maandag 14 maart 2011 14:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
u jelly snap ik nog wel maar wat is u mirrin?

Geen reden toe. Maar als jij dat leuk vindt en je daardoor beter voelt, dan ben ik maar jelly. Ben jij ook weer vrolijk.quote:

Kijk dit maar gewoon even:quote:Op maandag 14 maart 2011 14:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
u jelly snap ik nog wel maar wat is u mirrin?

ur face is gheyquote:Op maandag 14 maart 2011 14:27 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Geen reden toe. Maar als jij dat leuk vindt en je daardoor beter voelt, dan ben ik maar jelly. Ben jij ook weer vrolijk.
Lutser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |