Ga eens terug naar /fit/.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Chestbrah het volgende:
2 ballers van fok
zyzz en chestbrah (ik)
[ afbeelding ]
mirin
jelly
u mad as fuck
Haha, dus dat is het, jullie willen gewoon soppen op foto's van gespierde jongensquote:Op maandag 14 maart 2011 13:55 schreef Pallas-Athene het volgende:
Ik wacht op jullie pics, waardoor jullie je woorden waar maken, ipv stoer doen...
Heb je dan je balletpakje aan, of niet?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:56 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
met wat toewijding wel
wat komen die vrouwen allemaal hier met die praatjes die nergens over gaan?
keep it up!quote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Chestbrah het volgende:
2 ballers van fok
zyzz en chestbrah (ik)
[ afbeelding ]
mirin
jelly
u mad as fuck
Ik voel me niet persoonlijk aangevallen, ik kan er gewoon niet tegen mensen dingen beweren terwijl ik het bewijs dagelijks om mij heen zie lopen in de sportschool. En dat zijn gewoon slimme jongens die discipline hebben en toewijding en daardoor zo'n lichaam hebbenquote:Op maandag 14 maart 2011 13:57 schreef Lithia het volgende:
Waarom voelen anderen zich persoonlijk aangevallen als er een beetje kritiek is?
Wie weet.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Haha, dus dat is het, jullie willen gewoon soppen op foto's van gespierde jongens
hahaquote:Op maandag 14 maart 2011 13:58 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Heb je dan je balletpakje aan, of niet?
Mannen komen aan met: gewichtsheffen, powerbuilding, maar niet fitness.
Maar wel leuk dat jullie je aangesproken voelen.
Weet ik met wat voor knaapjes te maken heb.
Laat dat slimme weg aub, grote gros zijn petjes en posers.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:59 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik voel me niet persoonlijk aangevallen, ik kan er gewoon niet tegen mensen dingen beweren terwijl ik het bewijs dagelijks om mij heen zie lopen in de sportschool. En dat zijn gewoon slimme jongens die discipline hebben en toewijding en daardoor zo'n lichaam hebben
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:58 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Heb je dan je balletpakje aan, of niet?
Mannen komen aan met: gewichtsheffen, powerbuilding, maar niet fitness.
Maar wel leuk dat jullie je aangesproken voelen.
Weet ik met wat voor knaapjes te maken heb.
Arnold had een goedlopend eigen bedrijf toen ie net in Amerika aankwam. Dus dat gaat ook weer niet op.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:33 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Als je doelt op Arnold. Nee. Hij was in zijn jongere jaren 'geripped'. Maar sinds hij zijn huidige functie bekleedt, is hij dat niet meer. Valt het kwartje?
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:00 schreef Pallas-Athene het volgende:
Wie weet.
Weet alleen dat jij daar niet bij hoort.
Anders had hier wel een pic van je gestaan...
Ach het boeit mij verder ook niet. Ik loop deze zomer weer ripped over het strand. Jij moet uitkijken voor greenpeace dat je niet het water terug ingetrapt word...quote:
waarom is de persoon links onder op de foto grijsquote:
En een beetje smalend doen over een foto van een ex-bodybuilder van dik in de 60.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:02 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Arnold had een goedlopend eigen bedrijf toen ie net in Amerika aankwam. Dus dat gaat ook weer niet op.
Come at me brahquote:Op maandag 14 maart 2011 14:04 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ach het boeit mij verder ook niet. Ik loop deze zomer weer ripped over het strand. Jij moet uitkijken voor greenpeace dat je niet het water terug ingetrapt wordt...
Haters gonna hate
U mirin brah?
Reptilian.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:05 schreef wise het volgende:
[..]
waarom is de persoon links onder op de foto grijs
Je voelt je wel persoonlijk aangevallen, omdat je meteen neerkijkt op iedereen dat niet met jou eens is met: 'dom, oliedom, troll, dikke huisvrouw,quote:Op maandag 14 maart 2011 13:59 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik voel me niet persoonlijk aangevallen, ik kan er gewoon niet tegen mensen dingen beweren terwijl ik het bewijs dagelijks om mij heen zie lopen in de sportschool. En dat zijn gewoon slimme jongens die discipline hebben en toewijding en daardoor zo'n lichaam hebben
Nog een dikke huismoederquote:Op maandag 14 maart 2011 14:07 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je voelt je wel persoonlijk aangevallen, omdat je meteen neerkijkt op iedereen dat niet met jou eens is met: 'dom, oliedom, troll, dikke huisvrouw,,' etc.
Echt wth.![]()
Ik weet niet of een wedstrijdje spelen wie de man is, jouw manier is om je gelijk te krijgen, maar ik zie niemand dat echt onder de indruk is van jouw uitspraken.
Oké.quote:
quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Chestbrah het volgende:
2 ballers van fok
zyzz en chestbrah (ik)
[ afbeelding ]
mirin
jelly
u mad as fuck
want sprinters doen niet aan krachttraining natuurlijkquote:Op maandag 14 maart 2011 14:11 schreef kutkabouter het volgende:
Mensen die hier beweren dat je van fitnessen niet breed wordt.Waar wordt je het dan wel van? Op je bureaustoel zitten.
Ohja, ik fitness niet. Ik zwem, omdat ik liever een wat slanker, "sneller" lichaam heb.
Niemand hoeft onder de indruk te zijn van mijn uitspraken maaaaaaar waarom dingen zeggen zonder argumenten of bewijs?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:07 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je voelt je wel persoonlijk aangevallen, omdat je meteen neerkijkt op iedereen dat niet met jou eens is met: 'dom, oliedom, troll, dikke huisvrouw,,' etc.
Echt wth.![]()
Ik weet niet of een wedstrijdje spelen wie de man is, jouw manier is om je gelijk te krijgen, maar ik zie niemand dat echt onder de indruk is van jouw uitspraken.
Ik hoef niet eens moeite te nemen om het te ontkennen of niet te ontkennen. In dit topic staat het blijkbaar al vast.quote:
Een beetje hypocriet om te zeggen dat ik geen bewijs en argumenten heb en dan ga jij je afvragen waarom ik een afkeer heb tegen gespierde mannen. Ik heb helemaal geen afkeer, zo vat jij het op. Jouw vraag is al genoeg om te zien dat jij persoonlijk aangevallen voelt.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:17 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Niemand hoeft onder de indruk te zijn van mijn uitspraken maaaaaaar waarom dingen zeggen zonder argumenten of bewijs?
En waarom die afkeer tegen gespierde mannen?
Ik zie anders geen argumenten of bewijs? Maareh ga anders weer lekker naar de strijkijzert en laat de mannen gewoon brute lichamen kwekenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:18 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens moeite te nemen om het te ontkennen of niet te ontkennen. In dit topic staat het blijkbaar al vast.
[..]
Een beetje hypocriet om te zeggen dat ik geen bewijs en argumenten heb en dan ga jij je afvragen waarom ik een afkeer heb tegen gespierde mannen. Ik heb helemaal geen afkeer, zo vat jij het op. Jouw vraag is al genoeg om te zien dat jij persoonlijk aangevallen voelt.
Misschien verwoord ik het niet goed. Ik doel niet op sprinters. Ik wil gewoon sterk zijn, maar niet opgepompt. Heel die show eromheen hoeft voor mij niet. Ik heb dat niet nodig en daar vind ik niks aan.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:14 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
want sprinters doen niet aan krachttraining natuurlijk
ben jij soms homo?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik zie anders geen argumenten of bewijs? Maareh ga anders weer lekker naar de strijkijzert en laat de mannen gewoon brute lichamen kweken
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:21 schreef Skazminko het volgende:
Samenvatting van het topic:
Huurrr durrr, als je breed bent ben je dom of homo trolololo, als je niet traint ben je of een nerd van 55 kilo of je hebt een pens, of je bent een uitgezakte huisvrouw hurrrr.
Nog een bewijs dat je meteen op mij neerkijkt. Ga zo door en bewijs mijn uitspraken.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik zie anders geen argumenten of bewijs? Maareh ga anders weer lekker naar de strijkijzert en laat de mannen gewoon brute lichamen kweken
jelly as fuckquote:Op maandag 14 maart 2011 14:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Misschien verwoord ik het niet goed. Ik doel niet op sprinters. Ik wil gewoon sterk zijn, maar niet opgepompt. Heel die show eromheen hoeft voor mij niet. Ik heb dat niet nodig en daar vind ik niks aan.
99% van alle mannen die "geripped" is en die zwaar veel fitnessen zijn gewoon onzeker over zichzelf.
Jij bent trouwens ook een mooi voorbeeld, meteen een pic posten in dit topic en bevestiging zoeken.
admiringquote:Op maandag 14 maart 2011 14:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
u jelly snap ik nog wel maar wat is u mirrin?
Geen reden toe. Maar als jij dat leuk vindt en je daardoor beter voelt, dan ben ik maar jelly. Ben jij ook weer vrolijk.quote:
Kijk dit maar gewoon even:quote:Op maandag 14 maart 2011 14:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
u jelly snap ik nog wel maar wat is u mirrin?
ur face is gheyquote:Op maandag 14 maart 2011 14:27 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Geen reden toe. Maar als jij dat leuk vindt en je daardoor beter voelt, dan ben ik maar jelly. Ben jij ook weer vrolijk.
Lutser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |