Die paar die ik ken die FITNESS beoefenen, worden alleen maar slanker.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Van al dat fitnessen enzo. Ik voelde net mijn spieren en teringhenkie nog ens aan toe heej, dat was toch wel even weer heel wat anders dan ik gewend was van vroeger toen ik nog niet fitnesste! Dus ik ben zo langzaamaan het lichaam aan het ontwikkelen van een jonge God![]()
Het enige klachtwaardige is dat de meiden welhaast niet meer van me af te slaan zijn en me dat stoort tijdens mijn workout![]()
Adoratie mag in de posts hieronder

quote:Op maandag 14 maart 2011 13:52 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Die paar die ik ken die FITNESS beoefenen, worden alleen maar slanker.
Als je werkelijk wilt waar je hier van droomt, moet je of anabolen nemen of dagelijks met gewichten bezig zijn...
Dikke faal dus.

Wat de neuk is het met die dikke huisvrouwen hier die dingen proberen te beweren die totaal niet waar zijn. Slechte troll of gewoon oerdom?quote:

En elk knaapje denkt dat je door fitness gespierd wordt ook.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:53 schreef Chestbrah het volgende:
pallas athene is weer zo'n chickie die denkt te weten hoe het werkt

Ik wacht op jullie pics, waardoor jullie je woorden waar maken, ipv stoer doen...quote:Op maandag 14 maart 2011 13:54 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Wat de neuk is het met die dikke huisvrouwen hier die dingen proberen te beweren die totaal niet waar zijn. Slechte troll of gewoon oerdom?

met wat toewijding welquote:Op maandag 14 maart 2011 13:54 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
En elk knaapje denkt dat je door fitness gespierd wordt ook.

Ga eens terug naar /fit/.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Chestbrah het volgende:
2 ballers van fok
zyzz en chestbrah (ik)
[ afbeelding ]
mirin
jelly
u mad as fuck

Haha, dus dat is het, jullie willen gewoon soppen op foto's van gespierde jongensquote:Op maandag 14 maart 2011 13:55 schreef Pallas-Athene het volgende:
Ik wacht op jullie pics, waardoor jullie je woorden waar maken, ipv stoer doen...

Heb je dan je balletpakje aan, of niet?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:56 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
met wat toewijding wel
wat komen die vrouwen allemaal hier met die praatjes die nergens over gaan?

keep it up!quote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Chestbrah het volgende:
2 ballers van fok
zyzz en chestbrah (ik)
[ afbeelding ]
mirin
jelly
u mad as fuck

Ik voel me niet persoonlijk aangevallen, ik kan er gewoon niet tegen mensen dingen beweren terwijl ik het bewijs dagelijks om mij heen zie lopen in de sportschool. En dat zijn gewoon slimme jongens die discipline hebben en toewijding en daardoor zo'n lichaam hebbenquote:Op maandag 14 maart 2011 13:57 schreef Lithia het volgende:
Waarom voelen anderen zich persoonlijk aangevallen als er een beetje kritiek is?

Wie weet.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Haha, dus dat is het, jullie willen gewoon soppen op foto's van gespierde jongens

hahaquote:Op maandag 14 maart 2011 13:58 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Heb je dan je balletpakje aan, of niet?
Mannen komen aan met: gewichtsheffen, powerbuilding, maar niet fitness.
Maar wel leuk dat jullie je aangesproken voelen.
Weet ik met wat voor knaapjes te maken heb.

Laat dat slimme weg aub, grote gros zijn petjes en posers.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:59 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik voel me niet persoonlijk aangevallen, ik kan er gewoon niet tegen mensen dingen beweren terwijl ik het bewijs dagelijks om mij heen zie lopen in de sportschool. En dat zijn gewoon slimme jongens die discipline hebben en toewijding en daardoor zo'n lichaam hebben

quote:Op maandag 14 maart 2011 13:58 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Heb je dan je balletpakje aan, of niet?
Mannen komen aan met: gewichtsheffen, powerbuilding, maar niet fitness.
Maar wel leuk dat jullie je aangesproken voelen.
Weet ik met wat voor knaapjes te maken heb.

Arnold had een goedlopend eigen bedrijf toen ie net in Amerika aankwam. Dus dat gaat ook weer niet op.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:33 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Als je doelt op Arnold. Nee. Hij was in zijn jongere jaren 'geripped'. Maar sinds hij zijn huidige functie bekleedt, is hij dat niet meer. Valt het kwartje?

quote:Op maandag 14 maart 2011 14:00 schreef Pallas-Athene het volgende:
Wie weet.
Weet alleen dat jij daar niet bij hoort.
Anders had hier wel een pic van je gestaan...

Ach het boeit mij verder ook niet. Ik loop deze zomer weer ripped over het strand. Jij moet uitkijken voor greenpeace dat je niet het water terug ingetrapt word...quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |