Ik zie over het algemeen geen CEO's dus kan daar geen oordeel over uiten. Ik ga puur in op het feit dat goed getrainde jongens niet zo intelligent zijn maar dat is gewoon bullshit.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:30 schreef Arriviste het volgende:
Laat ik mijn punt anders samenvatten: Jij ooit een 'geripped' CEO gezien van een fatsoenlijk lopend bedrijf?
hij heeft nu geen massa meer neequote:Op maandag 14 maart 2011 13:33 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Als je doelt op Arnold. Nee. Hij was in zijn jongere jaren 'geripped'. Maar sinds hij zijn huidige functie bekleedt, is hij dat niet meer. Valt het kwartje?
Lekker boeiend hoe ik eruit zal zien, uiteindelijk zullen je spieren niet zo 'goddelijk' zijn als vroeger.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:33 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik wil jouw lichaam wel eens zien wanneer jij 64 bentDan is Arnie nog een god denk ik
quote:
Of ze zijn heel intelligent (5%) of ze zijn juist minder intelligent (95%)quote:Op maandag 14 maart 2011 13:34 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik zie over het algemeen geen CEO's dus kan daar geen oordeel over uiten. Ik ga puur in op het feit dat goed getrainde jongens niet zo intelligent zijn maar dat is gewoon bullshit.
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Lekker boeiend hoe ik eruit zal zien, uiteindelijk zullen je spieren niet zo 'goddelijk' zijn als vroeger.
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:31 schreef Lithia het volgende:
Maak je geen zorgen TS. Als je ouder bent, dan zal je geen moeite meer hebben om meisjes van jou af te slaan.
Perfecte bijdrage.quote:
Je weet niet wat hij deed naast bodybuilding toen hij jonger wasquote:Op maandag 14 maart 2011 13:33 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Als je doelt op Arnold. Nee. Hij was in zijn jongere jaren 'geripped'. Maar sinds hij zijn huidige functie bekleedt, is hij dat niet meer. Valt het kwartje?
Tuurlijk heb je er domme apen bij zitten maar er zijn genoeg mannen die een goed lichaam bergen onder dat 3-delige maatpakquote:Op maandag 14 maart 2011 13:39 schreef Arriviste het volgende:
Of ze zijn heel intelligent (5%) of ze zijn juist minder intelligent (95%)
Maar goed, in mijn dagelijks leven kom ik over het algemeen geen 'geripped' jongens tegen. Als ik er dan één zie, is het vaak een leeghoofd. Ik geloof best dat er intelligente afgetrainde jongens op de wereld rondlopen. Ik heb ze alleen nog nooit gezien.
Besef wel dat Arnold een uitzonderingsgeval is. Het trainen was zijn werk.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:40 schreef boskameel het volgende:
[..]
Je weet niet wat hij deed naast bodybuilding toen hij jonger was? Hij heeft meer bereikt dan alle mensen van dit forum bij elkaar met zijn doorzettingsvermogen.
ICT nerd zekerquote:Op maandag 14 maart 2011 13:42 schreef wise het volgende:
jongens, echt, lekker belangrijk hoe een andere man eruit zietde tering
De enige man die er goed uit moet zien is mijn spiegelbeeld.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:42 schreef wise het volgende:
jongens, echt, lekker belangrijk hoe een andere man eruit zietde tering
Nee 'later heb je niks meer aan die spierenquote:Op maandag 14 maart 2011 13:40 schreef Lithia het volgende:
[..]
Perfecte bijdrage.Zeg dan gewoon niets.
Zijn buik heeft de zelfde smoel als serious cat!quote:Op maandag 14 maart 2011 13:40 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]Zijn lichaam is een gezichtje geworden:
[ afbeelding ]
Wat hij naast trainen deed wordt maar even vergeten.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:42 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Besef wel dat Arnold een uitzonderingsgeval is. Het trainen was zijn werk.
We hebben het nu over de massa. Mensen zoals jij en ik.
nope.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Chestbrah het volgende:
2 ballers van fok
zyzz en chestbrah (ik)
[ afbeelding ]
mirin
jelly
u mad as fuck
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:39 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Of ze zijn heel intelligent (5%) of ze zijn juist minder intelligent (95%)
Maar goed, in mijn dagelijks leven kom ik over het algemeen geen 'geripped' jongens tegen. Als ik er dan één zie, is het vaak een leeghoofd. Ik geloof best dat er intelligente afgetrainde jongens op de wereld rondlopen. Ik heb ze alleen nog nooit gezien.
Wat nou 'later heb je er niks meer aan'? Dat zeg ik helemaal niet. Het zal gewoon niet zo goddelijk zijn als in het verleden. Die conclusie dat je er niets meer aan hebt, verzin je nu zelf.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:43 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Nee 'later heb je niks meer aan die spieren' is een waardevolle bijdrage.
Ow laat ik maar niks meer doen aan mijn uiterlijk, later heb ik er toch niks aan
Ow laat ik maar geen nieuwe kleding meer kopen, later heb ik er toch niks aan
Hoe slim kan je zijn?
vanilla icequote:Op maandag 14 maart 2011 13:47 schreef Brigada_Proletariata het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"He graduated from the Royal Institute of Technology. He has a master's degree in chemical engineering from the University of Sydney (1982). He was awarded a Fulbright Scholarship to the Massachusetts Institute of Technology in 1983, but he quit after two weeks to pursue acting."
"Lekker boeiend hoe ik eruit zal zien, uiteindelijk zullen je spieren niet zo 'goddelijk' zijn als vroeger."quote:Op maandag 14 maart 2011 13:48 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wat nou 'later heb je er niks meer aan'? Dat zeg ik helemaal niet. Het zal gewoon niet zo goddelijk zijn als in het verleden. Die conclusie dat je er niets meer aan hebt, verzin je nu zelf.
Maar ach, laat ik mijn zin maar afsluiten met ''. Zo kom ik 'slimmer' over.
'Het zal niet goddelijk zijn als vroeger' is niet: 'je hebt er niks aan'.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:49 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
"Lekker boeiend hoe ik eruit zal zien, uiteindelijk zullen je spieren niet zo 'goddelijk' zijn als vroeger."
emo.gif x oneindig
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef Chestbrah het volgende:
2 ballers van fok
zyzz en chestbrah (ik)
mirin
jelly
u mad as fuck
Je moeder ookquote:Op maandag 14 maart 2011 13:51 schreef Lithia het volgende:
[..]
'Het zal niet goddelijk zijn als vroeger' is niet: 'je hebt er niks aan'.
Het lijkt alsof ik tegen een muur praat hier.
Oké.quote:
Die paar die ik ken die FITNESS beoefenen, worden alleen maar slanker.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Van al dat fitnessen enzo. Ik voelde net mijn spieren en teringhenkie nog ens aan toe heej, dat was toch wel even weer heel wat anders dan ik gewend was van vroeger toen ik nog niet fitnesste! Dus ik ben zo langzaamaan het lichaam aan het ontwikkelen van een jonge God![]()
Het enige klachtwaardige is dat de meiden welhaast niet meer van me af te slaan zijn en me dat stoort tijdens mijn workout![]()
Adoratie mag in de posts hieronder
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:52 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Die paar die ik ken die FITNESS beoefenen, worden alleen maar slanker.
Als je werkelijk wilt waar je hier van droomt, moet je of anabolen nemen of dagelijks met gewichten bezig zijn...
Dikke faal dus.
Wat de neuk is het met die dikke huisvrouwen hier die dingen proberen te beweren die totaal niet waar zijn. Slechte troll of gewoon oerdom?quote:
En elk knaapje denkt dat je door fitness gespierd wordt ook.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:53 schreef Chestbrah het volgende:
pallas athene is weer zo'n chickie die denkt te weten hoe het werkt
Ik wacht op jullie pics, waardoor jullie je woorden waar maken, ipv stoer doen...quote:Op maandag 14 maart 2011 13:54 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Wat de neuk is het met die dikke huisvrouwen hier die dingen proberen te beweren die totaal niet waar zijn. Slechte troll of gewoon oerdom?
met wat toewijding welquote:Op maandag 14 maart 2011 13:54 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
En elk knaapje denkt dat je door fitness gespierd wordt ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |