Ik vond Patrick die naar het Mol-logo op de vrijstelling wees veel opvallender.quote:
Inderdaad veel meer een directe hintquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vond Patrick die naar het Mol-logo op de vrijstelling wees veel opvallender.
Een shirt pak je van tevoren in. Voorbereid dus en valt daarmee in de categorie 'gebarentaal van Inge', 'petje van Dennis', 'kettinkje van Kim' enz.. Maar als hint wordt hij pas sterk in combinatie met testvragentheorie.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Waarom zou het Elvis shirt dan wel een hint zijn? Ik vind dit allemaal zo vergezocht.
Dat laatste ben ik wel met je eens. Ik ben zelf ook helemaal niet zo'n hint-zoeker.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:29 schreef Catwoman1986 het volgende:
Maar we zullen zien, hoe dan ook vind ik Elvis een stomme hint, op wie het ook mag slaan. Ik blijf het leuker vinden om de mol te ontmaskeren door te letten op zijn gedrag en dubbelzinnige uitspraken.
Het gaat niet om het zijn van een welwillende kandidaat. Als je dat uit mijn post haalt, dan lees je hem verkeerd. Het gaat om het innemen van een sleutelpositie. Art heeft veel vaker in een sleutelpositie gezeten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:33 schreef Argento het volgende:
Dan kun je net zo goed verwijzen naar de Vuurtorenopdracht waar Patrick zich prachtig als welwillende kandidaat kon profileren door op het idee te komen de cijfers 362 in het zand te schrijven en met resultaat. Als je je vervolgens bedenkt hoeveel geld dat resultaat heeft opgeleverd...
Inderdaad. Als Art het is wordt het een saaie ontknopingsaflevering, want we hebben alles open en bloot zien gebeuren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:07 schreef Bellatrix het volgende:
Meng, ik hoop echt dat er heel wat sneaky acties gemaakt zijn door de mol die we niet gezien hebben. Geld uit de pot gestolen, of weet ik wat.
Inderdaad, de highlights van al zijn molacties is gewoon 10 uur aan beeldmateriaal.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Inderdaad. Als Art het is wordt het een saaie ontknopingsaflevering, want we hebben alles open en bloot zien gebeuren.
En dan nog het meeste geld brengen van de laatste 6 seizoenen als hij de mol zou zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Inderdaad. Als Art het is wordt het een saaie ontknopingsaflevering, want we hebben alles open en bloot zien gebeuren.
Ja, over die opdracht wilde ik het ook nog hebben, inderdaad. Die heb ik ook teruggekeken en ook daar gedraagt Art zich echt als mol. De mol die afwacht en als een van de laatsten gaat, om zo eerst te kijken wat de rest doet. Hij gaat pas nadat Karin haar heldhaftige overtocht heeft volbracht. Toen kon hij niet meer achterblijven en hoopte waarschijnlijk maar dat Miryanna en Soundos het uiteindelijk niet zouden halen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:04 schreef Guanabana het volgende:
Hoewel ik misschien toch meer neig naar Art. Met die touwbrugopdracht bijvoorbeeld. Volgens mij wilde Patrick het echt proberen, maar lukte het gewoon echt niet. Je ziet hem ook oprecht balen. Art zegt 'Karin is gegaan, dus toen kon ik eigenlijk niet achterblijven!'. Vond ik ook wel een verdachte opmerking. Alsof hij eigenlijk niet wilde gaan, maar vond dat het teveel op zou vallen om niet te gaan.
Nee, dat is totaal niet waar. Art heeft nauwelijks geld binnengebracht. De Patrick-verdenkers rekenen alleen graag de busopdracht mee, omdat de uitslag ervan ze goed uitkomt. Maar in werkelijkheid moet je die buiten beschouwing laten, omdat de bussen beide kapot gingen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
En dan nog het meeste geld brengen van de laatste 6 seizoenen als hij de mol zou zijn.
Meer dan Patrick iig als die de mol is. ; )quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, dat is totaal niet waar. Art heeft nauwelijks geld binnengebracht. De Patrick-verdenkers rekenen alleen graag de busopdracht mee, omdat de uitslag ervan ze goed uitkomt. Maar in werkelijkheid moet je die buiten beschouwing laten, omdat de bussen beide kapot gingen.
Whehehe!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:39 schreef Smeich het volgende:
Door jouw posts Jane neig ik steeds meer naar Art ipv Patrick waar ik sinds week 2 op zit.... mmmmeindelijk wat goed beargumenteerde posts naar het wie en waarom
Eh nee. Niet als je de busopdracht buiten beschouwing laat.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:42 schreef Felagund het volgende:
Meer dan Patrick iig als die de mol is. ; )
Je hoort hem nog iets zeggen tegen Miryanna over de volgorde, na afloop. Misschien wilde Miryanna per se als laatste, omdat ze het eng vond? Zo had ze iig het meeste zicht.quote:Art had dan op zijn minst kunnen zorgen dat hij als laatste aan het stuur zat.
Maar waarom zou je die buiten beschouwing willen laten? Je vergeet dat je door net zo een gekleurde bril kijkt als ik die denkt dat Patrick de mol is. De busopdracht hoort er bij, dat is de opdracht waarin het meeste geld is te verdienen/verliezen in de serie. De mol weet dit en moet bij deze opdracht toeslaan. De mol weet dat de heuvel het lastigste punt is van het parcours, omdat hij als enige voorkennis heeft daarover.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Whehehe!
Nou ja, ik weet het ook niet natuurlijk. Alleen, ik zeg dit niet omdat ik al lang in een Art-tunnel zit, want ik had hem eigenlijk al lang afgeschreven, zoals gezegd. Maar hij is bij nader inzien toch echt veel 'molliger' bezig geweest dan Patrick.
[..]
Eh nee. Niet als je de busopdracht buiten beschouwing laat.
En hoe heeft mol Patrick dan toegeslagen bij deze allerbelangrijkste opdracht? De belangrijkste reden dat de gele bus zo ver voor kwam te liggen was namelijk omdat Anna en Jan de vlaggen niet gezien hadden en Anna daarom veel te ver doorreed. Hoe heeft Patrick daar de hand in gehad?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar waarom zou je die buiten beschouwing willen laten? Je vergeet dat je door net zo een gekleurde bril kijkt als ik die denkt dat Patrick de mol is. De busopdracht hoort er bij, dat is de opdracht waarin het meeste geld is te verdienen/verliezen in de serie. De mol weet dit en moet bij deze opdracht toeslaan. De mol weet dat de heuvel het lastigste punt is van het parcours, omdat hij als enige voorkennis heeft daarover.
Je vergeet voor het gemak even dat ook een kandidaat in dat geval altijd de vrijstelling zal verkiezen boven het geld?quote:Ook als je die niet mee neemt heeft Patrick op cruciale momenten, zoals vorige week ook bij de vrijstelling die hij pakte er voor gezorgd dat er veel geld niet in de pot kwam.
Het mislukken van de 'zoete' foto van de lolly's mislukt 100% door Soundos doordat ze die foto gelijk in haar bh propt.quote:Daarnaast is er nog de montage, bijvoorbeeld bij het fotospel waarin Anna woorden uit het gedicht moesten raden. Beiden verpesten twee foto's, bij Art lukken ze nog half, maar bij Patrick wordt er veel minder aandacht geschonken door de montage.
Het mooiste bij het schilderij vind ik dat PJ zegt 'Straks komt er een kenner. Zorg dat die niets in de gaten heeft'. Ik heb veel mensen zien klagen dat PJ hier liegt over de opdracht. Maar wat nou als hij met 'een kenner' de Mol bedoelt? Dan kun je het opvatten als "Zorg dat de mol niets in de gaten heeft (maar de kandidaten dus wel)". In feite wordt er dus een andere opdracht gegeven dan hoe de schilders hem opgevat hebben.quote:Of bij de schilderij-opdracht, waarin Patrick 2008 op het schilderij schildert, wordt na die tijd bijna geen aandacht aan besteed. Het zou een hele goede molactie kunnen zijn, wederom omdat de mol voorkennis heeft over wat komen gaat. De mol weet als enige dat je het schilderij moet gaan raden. De fouten van Art worden veel breder in beeld genomen.
Waarom zou hij expres de bus slopen als mol zijnde? De mol moest juist winnen voor -3000.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Meer dan Patrick iig als die de mol is. ; )
Art had dan op zijn minst kunnen zorgen dat hij als laatste aan het stuur zat. Het ging om 6000 euro voor het eindbedrag. Misschien was het wel gepland dat de bussen kapot konden gaan? Je zag Patrick heel erg optrekken voor de heuvel, dus hij wist dat je daar misschien niet overheen komt.
Dit klinkt ook wel heel plausibel inderdaad, als Patrick inderdaad al heel lang op Karin zat.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:09 schreef n0ir het volgende:
Bij mij gaat het er gewoon niet in dat Patrick 9 afleveringen lang op een verkeerde mol zit en dan toch in de finale staat. Ook zouden Soundos en Karin dan heel ver zijn gekomen terwijl ze op de verkeerde mol zaten. Alle finalisten die fout zitten? Volgens mij is dat sinds seizoen 3 niet meer voorgekomen.
Ook ben ik er wel van overtuigd dat Jan en Anna op Art zaten toen ze er uit vlogen. Ik vind het (behalve jammer) wel knap van Art hoe hij door nep-mollestreken zijn concurrenten naar huis stuurt.
Maar er beginnen kleine barstjes in mijn geloof te komen, ik ben heel erg benieuwd volgende week.
Volgens mij zaten John en Jantien in seizoen 3 allebei op George in de finale, hoor. Georges faam krijgt inmiddels soms mythische proporties, maar ook hij werd op het einde gewoon ontdekt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:09 schreef n0ir het volgende:
Bij mij gaat het er gewoon niet in dat Patrick 9 afleveringen lang op een verkeerde mol zit en dan toch in de finale staat. Ook zouden Soundos en Karin dan heel ver zijn gekomen terwijl ze op de verkeerde mol zaten. Alle finalisten die fout zitten? Volgens mij is dat sinds seizoen 3 niet meer voorgekomen.
Het seizoen dat Dennis de mol was, was de eerzte keer dat iemand opnhem als mol stemde pas in de finale door de winnaar (volgens mij Edo?) daarvoor had niemand gedurende het hele seizoen de vraag Wie is de mol met Dennis beantwoordquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens mij zaten John en Jantien in seizoen 3 allebei op George in de finale, hoor. Georges faam krijgt inmiddels soms mythische proporties, maar ook hij werd op het einde gewoon ontdekt.Ik geloof dat men het toen in de montage wel anders deed lijken, btw.
Er is volgens mij nog nooit een mol helemaal niet ontdekt. Maar er hebben wel vaker mensen in de finale gestaan met de verkeerde mol. Dat is dus niet zo raar.
Maar ik ben het er wel mee eens dat het vermeende stemgedrag van diverse kandidaten eerder wijzen op Patrick als mol dan op Art. Maar toch is het heel gevaarlijk om daar blind op te varen. Je weet gewoon niet of wat je ze hoort zeggen ook echt is wat ze ingevuld hebben. En je weet al helemaal niet hoeveel 'echte' fouten de kandidaten die afvallen hebben gemaakt in hun test. Ik bedoel dus dat je misschien de goede mol in gedachten hebt, maar de vraag bijvoorbeeld is "welke kleur shirt droeg de mol?" en jij weet dat gewoon niet meer of je hebt het fout onthouden. Op dezelfde manier kan een ander trouwens ook wel eens vragen 'pardoes goed' hebben. Dus dat je per ongeluk het goede antwoord geeft, terwijl je toch de verkeerde mol verdenkt.
.
Een welwillende kandidaat in de zin van: de dingen goed doen als het niks oplevert. Wat dat aangaat zijn van Patrick ook voorbeelden op te noemen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Het gaat niet om het zijn van een welwillende kandidaat. Als je dat uit mijn post haalt, dan lees je hem verkeerd. Het gaat om het innemen van een sleutelpositie. Art heeft veel vaker in een sleutelpositie gezeten.
Denk wat je wilt, maar het grappige (voor mij) is nou juist dat ik niet in een Art-tunnel zat! Nadat Pepijn was afgevallen, dacht ik dat het Patrick was. Het kon toch niemand anders meer zijn. Totdat ik mijn vriend - Tijn dus -, die WIDM nooit zo erg gevolgd heeft maar dit jaar wel wat gezien heeft, ging proberen uit te leggen waarom het dan Patrick was. Hij vroeg vorige week "Maar waarom kan het Art dan niet zijn?" en ik merkte dat ik daar eigenlijk geen goede argumenten voor had behalve 'Jan stemde op hem'. Daardoor sloeg de twijfel toe. En toen Soundos verloor werd dat alleen maar erger. Maar ik ben pas helemaal om ná het opnieuw bekijken van die oude afleveringen de afgelopen 2 dagen.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:38 schreef Argento het volgende:
En ja, als je de afleveringen teruggaat kijken vanuit een Art-tunnel, dan zal het best verleidelijk zijn om dat dan sleutelposities te noemen. Ik zit al vanaf aflevering 1 te kijken als ware Patrick de mol.
Ik ben dan ook allerminst zeker van mijn zaak :pquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens mij zaten John en Jantien in seizoen 3 allebei op George in de finale, hoor. Georges faam krijgt inmiddels soms mythische proporties, maar ook hij werd op het einde gewoon ontdekt.Ik geloof dat men het toen in de montage wel anders deed lijken, btw.
Er is volgens mij nog nooit een mol helemaal niet ontdekt. Maar er hebben wel vaker mensen in de finale gestaan met de verkeerde mol. Dat is dus niet zo raar.
Maar ik ben het er wel mee eens dat het vermeende stemgedrag van diverse kandidaten eerder wijzen op Patrick als mol dan op Art. Maar toch is het heel gevaarlijk om daar blind op te varen. Je weet gewoon niet of wat je ze hoort zeggen ook echt is wat ze ingevuld hebben. En je weet al helemaal niet hoeveel 'echte' fouten de kandidaten die afvallen hebben gemaakt in hun test. Ik bedoel dus dat je misschien de goede mol in gedachten hebt, maar de vraag bijvoorbeeld is "welke kleur shirt droeg de mol?" en jij weet dat gewoon niet meer of je hebt het fout onthouden. Op dezelfde manier kan een ander trouwens ook wel eens vragen 'pardoes goed' hebben. Dus dat je per ongeluk het goede antwoord geeft, terwijl je toch de verkeerde mol verdenkt.
.
Nog 5 dagen...quote:Op zondag 13 maart 2011 10:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Iedereen zit nu in zijn of haar tunnel en dan is het lastig om nog in te kunnen zien wat de andere kandidaat verdacht maakt. Donderdag weten we het!
Dat had ik ook. Maar als hij niet de Mol is, is het zo'n belabberde kandidaat die zoveel gemold heeft en zo weinig geld verdiend heeft, dat ik hem de pot niet gun... Ik heb dus liever dat hij toch de Mol is en lekker NIKS krijgt.quote:Op zondag 13 maart 2011 10:14 schreef jpjedi het volgende:
Punt is dat ik gewoon Art negeer als Molkandidaat. Het was zo opvallend dat ik me verzet tegen het idee dat hij het kan zijn.
Nou ik niet hoor, ik vind dat er voor allebei evenveel te zeggen valt.quote:Op zondag 13 maart 2011 10:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Iedereen zit nu in zijn of haar tunnel en dan is het lastig om nog in te kunnen zien wat de andere kandidaat verdacht maakt. Donderdag weten we het!
Haha idem hier. Ik heb ook steeds zin om wat oudere seizoenen terug te gaan kijken, maar die bewaar ik bewust voor dat diepe zwarte gatquote:Op zondag 13 maart 2011 17:07 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik vond het een superleuk seizoen eigenlijk! Was heel fanatiek dit jaar, heb de afleveringen ook allemaal heel vaak teruggekeken, en nog steeds is de Mol niet duidelijk! Dus in die zin was het best een vrij goed seizoen, hoewel er natuurlijk ook wel aardig wat op het mollen van iedereen aan te merken was.
Maar zag er mooi uit, was mooi gemonteerd, zeer mooie locaties.![]()
Maar we moeten ons wel gaan behoeden voor een teleurstelling wat betreft de hints. We zijn er zo intensief mee bezig geweest, en in de praktijk zijn er vaak maar een stuk of 5 (of zelfs nog minder?) hints voor de kijkers.
Ik val in een gat na donderdag![]()
Qua montage zag het er supergoed uit. Wat ik vooral vet vond was het "thriller"-effect bij de vulkaanopdracht, wat je in veel trailers voorbij ziet komen.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:07 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik vond het een superleuk seizoen eigenlijk! Was heel fanatiek dit jaar, heb de afleveringen ook allemaal heel vaak teruggekeken, en nog steeds is de Mol niet duidelijk! Dus in die zin was het best een vrij goed seizoen, hoewel er natuurlijk ook wel aardig wat op het mollen van iedereen aan te merken was.
Maar zag er mooi uit, was mooi gemonteerd, zeer mooie locaties.![]()
Maar we moeten ons wel gaan behoeden voor een teleurstelling wat betreft de hints. We zijn er zo intensief mee bezig geweest, en in de praktijk zijn er vaak maar een stuk of 5 (of zelfs nog minder?) hints voor de kijkers.
Ik val in een gat na donderdag![]()
Je noemt nu 2 dingen in de hele serie die Art goed gedaan heeft. Dat lijkt me totaal niet overtuigend om hem af te schrijvenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:51 schreef JohnDDD het volgende:
De Jordi-hint wijst er toch op dat Art het wel moet zijn....
Toch heeft Art wel dingen goed gedaan (leek niet onwelwillend tegenover het woord "executie" te staan) en het noemen van "Duitser" bij die ene opdracht. En Jan zat vrijwel zeker op hem...Jan zei tegen PJ dat hij "op één iemand gegokt had want hij was overtuigd van zijn mol" en hij zat al afleveringen lang op Art. Het is vrijwel onmogelijk dat een kandidaat op één iemand zit die ook nog eens de mol is en dan in afl. 5 de serie al moet verlaten.
Maar als Art echt de mol is, heeft hij het wel echt fantastisch goed gedaan....dan heeft hij met zijn geacteerde "kandidaat die expres dingen laat mislukken" iedereen een rad voor ogen gedraaid. En heeft hij iedereen die hem vertrouwde subtiel het spel uitgewerkt.
Ja, de vulkaanopdracht was echt het hoogtepunt van het seizoenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:47 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Qua montage zag het er supergoed uit. Wat ik vooral vet vond was het "thriller"-effect bij de vulkaanopdracht, wat je in veel trailers voorbij ziet komen.
@14:27
Als de mol in de winnende bus zou zitten gaat er 3000 euro uit de pot, als de mol in de verliezende bus zit komt er 3000 euro bij dus de eindstand is 19.540 of 25.540 euroquote:Op zondag 13 maart 2011 18:11 schreef Guanabana het volgende:
Maar even hoor, in het dagboek van de Mol staat dat de pot niet op 22.540 staat. Dat betekent toch dat Patrick de Mol is, want die zat in de winnende busBeetje raar dat dat er zo staat.
Ohja, tuurlijk.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:15 schreef lamers het volgende:
[..]
Als de mol in de winnende bus zou zitten gaat er 3000 euro uit de pot, als de mol in de verliezende bus zit komt er 3000 euro bij dus de eindstand is 19.540 of 25.540 euro
De gewonnen bedragen zijn ook lastig terug te voeren per kandidaat hè. Omdat best veel dingen een groepsprestatie waren.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:32 schreef lamers het volgende:
Ik zit nog eens te kijken naar de gewonnen bedragen vab de afgelopen jaren. Als Art de mol is, is hij de slechtste BN-er mol qua pot. Als Patrick echter de mol is is hij de op Inge Ipenburg na beste BN-er mol.
Weet ik, maar het viel me opeens op. Slechtste/Beste mol qua pot wil nog niet zeggen dat hij ook daadwerkelijk de slechtste of beste mol was. Is natuurlijk ook heel persoonlijk. Inge heeft die titel ook alleen maar op haar naam staan met veel dank aan Nadja Hüpscherquote:Op zondag 13 maart 2011 18:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De gewonnen bedragen zijn ook lastig terug te voeren per kandidaat hè. Omdat best veel dingen een groepsprestatie waren.
Maar Art heeft toch nauwelijks geld binnengebracht? Zou dan vooral die laatste 1800 (?) euro zo aantikken?
Ik heb dat seizoen niet gezien, leg eens uit?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:38 schreef lamers het volgende:
[..]
Inge heeft die titel ook alleen maar op haar naam staan met veel dank aan Nadja Hüpscher
Afgelopen donderdag heb ik op het .com-forum dit geschreven over de titels van de afleveringen:quote:Op zondag 13 maart 2011 18:24 schreef texelonia het volgende:
Heeft iemand nog op een rijtje de hints die op de radio werden gegeven? En de titels van de afleveringen? Dit was het eerste seizoen dat de afleveringen titels hadden toch? Dat móet toch wat betekenen dan zou je denken...
quote:Ik heb net een half uurtje zitten puzzelen op de titels van de afleveringen, en helaas... levert niets op. Dit zijn de titels:
'Kleur bekennen'
'Allemaal theater'
'Verdeel en heers'
'Iets is wat het lijkt'
'Land in zicht'
'Lot in eigen handen'
'Tand om tand'
'Het is zover'
'Helderziend'
Ik heb geprobeerd anagrammen te zoeken (via http://www.arrak.fi/en/ag/, op Dutch zetten) van deze lettercombinaties:
- van elke aflevering de 1e letter
- van elke aflevering de 11e letter (met en zonder aanhalingsteken, met en zonder spaties)
- van aflevering 1 de 1e letter, van aflevering 2 de 2e letter, etc. (met en zonder aanhalingsteken, met en zonder spaties)
- van aflevering 1 de 11e letter, van aflevering 2 de 10e letter, etc.
Helaas, er kwam niets uit. De meest zinnige woorden of woordgroepen waren dingen als "verslikte", "vlek reist", "vrees klit", "vlerk eist", "heden te", "leve strik", "end thee", "de het en", "hela onzin", "zo inhalen"...
Dus tenzij er een alfabet-verschuiving in zit, denk ik niet dat er een hint in de letters van de titels verstopt zit.
Waarbij ik moet aantekenen dat er natuurlijk nog 1 letter ontbreekt.
Nadja kon je een beetje vergelijken met Art. Gedroeg zich dom en toch eigenwijs wat de pot geld heeft gekost.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb dat seizoen niet gezien, leg eens uit?
Is al erg vaak genoemdquote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef Eva4Evah het volgende:
Ik las net ergens echt een geniale hint op internet! (heh, niet zelf verzonnen nee)
17 maart is het St Patricks Day (http://nl.wikipedia.org/wiki/St._Patrick's_Day), en laat de finale nou net op 17 maart vallen!
De meesten slaan op een opdracht volgens mij. Misschien dat er in één van de titels een hint zit, maar meer denk ik niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:56 schreef Guanabana het volgende:
'Femmes Fatales' sloeg duidelijk op de afvallers van die aflevering. Maar volgens mij is dat niet zo met de overige titels.
Zelf denk ik niet dat er een hint in de titels zit, maar wie weet.
Het eerste wat je ziet als je naar www.wieisdemol.nl gaat is een video-fragment van de vorige aflevering met op de achtergrond een steen waarop staat:quote:
Zie de special op de FPquote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef Eva4Evah het volgende:
Ik las net ergens echt een geniale hint op internet! (heh, niet zelf verzonnen nee)
17 maart is het St Patricks Day (http://nl.wikipedia.org/wiki/St._Patrick's_Day), en laat de finale nou net op 17 maart vallen!
Is al eens genoemd, maar geen probleem dat het herhaalt wordtquote:Op zondag 13 maart 2011 21:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het eerste wat je ziet als je naar www.wieisdemol.nl gaat is een video-fragment van de vorige aflevering met op de achtergrond een steen waarop staat:
"jardineria articulos"
Maar er staat een schuine streep op de steen, net voor ja en voor Art. Daardoor staat er Ja, Art.
Een teken dat Art de mol is? Daarnaast zie je naast de stenen achtergrond een man (lijkt me) in het donker verhuld. Is dit Art? Hij lijkt iig niet op Patrick qua postuur.
Ten eerstequote:Op zondag 13 maart 2011 18:24 schreef texelonia het volgende:
Heeft iemand nog op een rijtje de hints die op de radio werden gegeven?
Dus hij heeft voorheen wel gelogen in een/de kerk???quote:IkBenDeMol De Mol
In de Catedral de Santiago en de Vondelkerk lieg ik donderdag niet meer.
Zo interpreteer ik het ook.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dus hij heeft voorheen wel gelogen in een/de kerk???
Voor zo ver ik weet is er alleen een hele duidelijke scene van Art en Karin in de kerk. Patrick niet toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
dus, welke conclusie zou je daaruit kunnen trekken?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:14 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet is er alleen een hele duidelijke scene van Art en Karin in de kerk. Patrick niet toch?
Ah, klopt!quote:Op maandag 14 maart 2011 10:35 schreef JohnDDD het volgende:
er is ook de scène in de kerk met de molboekjes, .... daar hebben ze allebei volgens mij gelogen ...
Art heeft daar toch niet gelogen?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
dus, welke conclusie zou je daaruit kunnen trekken?
Als jij zegt dat mensen niet meer een mol kiezen wanneer hij te duidelijk mollend in beeld wordt gebracht, dan is het voor de regie toch juist logisch dat ze Art (als hij mol is) door middel van montage te overduidelijk laten zien mollen om zo juist Art niet verdacht te maken bij de kijker?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:01 schreef SwiffMeister het volgende:
Gisteren de vorige aflevering gekeken, want eerder kon ik niet.
w00t ik had gelijk vanaf aflevering 2!
Het is Patrick òf Art!
Ook de verliezer van de finale had ik vorige week al goed voorspeld![]()
Nu ben ik heel benieuwd.
Als het Art is, dan lag het er veel te dik bovenop.
Als het Patrick is, dan heeftie het goed gespeeld.
Gisteren had ik het er met een vriend van me over. Die had een interessant inzicht: Als dit de eerste serie was geweest, had ìedereen op Art gezeten. Maar dit is de 11e serie. Dus is het Art niet.
Grappig, ik las dit 1 minuut geleden op wieisdemol.com (maar ik zie dat jij dat ook bent)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:22 schreef Jane het volgende:
Ik denk dat ik een mogelijke oplossing heb gevonden voor de 'Zoek de verschillen, vind de Mol'-hint die ergens aan het begin van het programma gegeven werd. (waar kwam die eigenlijk vandaan?)
De leaders van afleveringen 2, 5 en 9 wijken af van de rest. In 2 en 5 komt Soundos van de andere kant het beeld in gelopen en in de leader van aflevering 9 ontbreekt het 'Trust nobody' dat er steeds zo onheilspellend onder is gemonteerd.
Aflevering 2, 5 en 9 zijn ook precies de afleveringen waar je tijdens de test bij Art vraag 11 in beeld krijgt. In 2 en 5 zie je de vraag ook beantwoord worden en in 9 niet. Als je dan ook nog kijkt naar de antwoorden die in 2 en 5 gegeven worden, dan slaan die ook nog op Art zelf.
N.B. Het is bekend dat de beelden die je ziet van de testvragen niet echt tijdens de test van de kandidaten is opgenomen, maar dan nog - of zelfs wel meer daardoor - kan er een hint in zitten.
aflevering 2
11: Hoe beantwoordde de mol de vraag uit het stilleven?
Gegeven antwoord: Fout
aflevering 5
11: Is de mol links- of rechtshandig?
Gegeven antwoord: linkshandig
Art is linkshandig en gaf een fout antwoord bij de opdracht met het levend stilleven.
Ik interpreteer het als volgt: De mol heeft gewoon in het algemeen gelogen gedurende de hele serie en nu houdt hij in aflevering 11 op met liegen. Om te beginnen tijdens de bekendmaking van de mol die plaatsvindt in de Catedral de Santiago en vervolgens de onthulling van alle mollenstreken, opgenomen in de Vondelkerk.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als toevoeging aan de koffie/vulkaanopdracht: Ik heb de aflevering niet meer teruggekeken maar in mijn herinnering was het dan juist weer Patrick die vragen die hij had moeten weten fout beantwoordde.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:22 schreef Guanabana het volgende:
[lang verhaal]
Met de koffie/vulkaanopdracht is het weer overduidelijk Art die de boel wil verpesten. Hij stelt (als enige) voor om de informatie 1 op 1 uit te wisselen, terwijl de rest dat allemaal niet wil, en hij beantwoordt vrij opzichtig de vragen verkeerd. Ook valt het vragenstellen bij de gids nogal op, alsof hij Soundos wil verwarren met extra informatie, die hij later kan misbruiken bij de rest van de opdracht.
Aan de opdrachten is er dus nauwelijks iets op te maken, ze doen allebei rare dingen, en vaak ook samen. Als je let op stemgedrag, Soundos en Karin zitten vrij lang op Patrick, en Patrick zit heel lang op Karin en hoeft er nooit uit, neig ik meer naar Patrick.
Als je kijkt naar gedrag en naar de opdrachten dan neig ik meer naar Art.
Oke heel verhaal.
Helemaal gelezen en ik denk dat je observaties kloppen, hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:22 schreef Guanabana het volgende:
Even een analyse van aflevering 7, 8 en 9 die ik gisteren heb teruggekeken, met de wetenschap dat Art en Patrick over zijn. Wordt een lang verhaal, ik hoop dat iemand de moeite neemt om het te lezen.
[knip]
Ja, daar heb jij weer helemaal gelijk in. Ik vind Patrick in deze serie wel vaker heel gespeeld overkomen. Een van de redenen dat ik hem ook ging verdenken toen mijn Pepijn-tunnel was ingestort.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:23 schreef Guanabana het volgende:
Dat is waar, het kan ook net zo goed Art nog zijn geweest. Maar wat ik opvallend vond was dat 'toneelstukje' (leek het) van Patrick, met zijn 'kom op nou jongens!' Vond het net een beetje gespeeld overkomen.
Dat dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, daar heb jij weer helemaal gelijk in. Ik vind Patrick in deze serie wel vaker heel gespeeld overkomen. Een van de redenen dat ik hem ook ging verdenken toen mijn Pepijn-tunnel was ingestort.
Naast Hanna zit Anna.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:41 schreef Pino112 het volgende:
Omy, komt Hannah ook weer steeds in beeld morgen.
Nou, ik ook! Uit het moldagboek bij aflevering 1 zou je kunnen opmaken dat hij inderdaad in de bus gezeten heeft:quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:50 schreef Guanabana het volgende:
Ben nu wel heel benieuwd hoe het zit met de mol waarmee ze in de bus zaten!
Was dat al bijna weer vergeten.
Het is zeer de vraag of dit door de Mol zelf geschreven wordt, maar hoe dan ook denk ik ook niet dat ze er in liegen.quote:Je kunt je wel voorstellen dat de opdracht in die bus voor mij heel erg spannend was. Telkens stapte er weer een medekandidaat in de bus en steeds dacht ik dat ik door de mand zou vallen. De Mol ontmaskerd! Al bij de eerste opdracht in de eerste aflevering! Wat een blunder zou dat zijn geweest. Maar ik denk dat niemand mij heeft gezien... hoop ik. Ik hoop jij ook niet, want anders zou het jouw kijkplezier wel heel erg bederven
Tja, ben ik toch niet met je eens. Ik heb niet het idee dat hij in de kandidatengroep door veel mensen ooit serieus verdacht werd. Zelfs niet op het eind.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:37 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
als het Art blijkt te zijn is het wel de meest obvious mol ooit (zelfs nog erger dan Miloushka en haar gespeelde domheid).
Klopt, maar Patrick heeft net zo goed van die momenten. Met name zijn gedrag bij de jeepopdracht; als eerste de paaltjes opmerken. Geld oppakken dat een ander gemist heeft, zou een echte Mol dat doen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:46 schreef sverbern het volgende:
Maar hij verraadde zich mogelijk als kandidaat toen Soundos 'executie' voorstelde bij de lezers-schrijvers-opdracht. Art wilde daarmee meegaan.
Ik denk nog steeds bij die jeep opdracht dat patrick hoopte dat ze nooit op tijd zouden komen. En die vuurwerk opdracht is gedoemd te mislukken met zo'n grote groep.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Klopt, maar Patrick heeft net zo goed van die momenten. Met name zijn gedrag bij de jeepopdracht; als eerste de paaltjes opmerken. Geld oppakken dat een ander gemist heeft, zou een echte Mol dat doen?
In minder mate geldt dat voor de vuurwerkopdracht (Patrick die met een idee komt dat op zich had kunnen werken) en het doorseinen van de code naar de vuurtoren (ook zijn idee).
Inderdaad, dat miste ik hierboven ook in het overzicht. Patrick zat eerst te liegen over de lengte van het parcours (hij zei dat het een kilometer korter was dan het daadwerkelijk was), waardoor hij hoopte dat anderen dachten dat ze er al bijna waren en dus rustig aan konden doen. En daarna was hij ineens zo fanatiek dat hij bij elk paaltje wilde stoppen. Natuurlijk met de hoop om buiten de tijd binnen te komen, wat ook bijna gelukt was. Voor mij typische molacties.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds bij die jeep opdracht dat patrick hoopte dat ze nooit op tijd zouden komen.
Ja, het ging om zo'n kleine bedragen en ondertussen kon hij wel Art verdacht maken door te roepen dat hij het geld had gepakt dat duidelijk zichtbaar was, maar Art liet liggen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Klopt, maar Patrick heeft net zo goed van die momenten. Met name zijn gedrag bij de jeepopdracht; als eerste de paaltjes opmerken. Geld oppakken dat een ander gemist heeft, zou een echte Mol dat doen?
Ja, maar dat zou ik dan wel lame vinden, dan laat je de opdracht voornamelijk afhangen van wat anderen doen..quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:04 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat miste ik hierboven ook in het overzicht. Patrick zat eerst te liegen over de lengte van het parcours (hij zei dat het een kilometer korter was dan het daadwerkelijk was), waardoor hij hoopte dat anderen dachten dat ze er al bijna waren en dus rustig aan konden doen. En daarna was hij ineens zo fanatiek dat hij bij elk paaltje wilde stoppen. Natuurlijk met de hoop om buiten de tijd binnen te komen, wat ook bijna gelukt was. Voor mij typische molacties.
Volgende week is het niet te zien het is vanavond de laatste uitzending de ontknoping.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:43 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik heb misschien een hele goede 'hint' gevonden waarom Art de Mol is.
In het extra filmpje van aflevering 11 zegt Karin dat ze helemaal gek wordt als Art de Mol is. Ze hoopt dat het absoluut niet het geval is, omdat ze flink bedonderd is.
In de volgende week-filmpje is te zien dat Karin haar handen heel langzaam voor haar mond doet en een beetje perplex is.
Zou het?
Ook al zit ik nog steeds te twijfelen tussen Art en Patrick, en hebben ze allebei vele molacties gedaan, uit het bovenstaande van jouw overzicht blijkt toch dat Art de mol is?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:59 schreef k_man het volgende:
Zo, ik heb de afgelopen dagen alle opdrachten nog een keertje bekeken. Dat zegt mij namelijk toch het meest. Verborgen aanwijzingen zijn leuk en aardig, maar uiteindelijk draait het om iemands gedrag tijdens de opdrachten: daar wordt immers het geld gewonnen of verloren.
[...]
Aflevering 2
• Het geld in de kluis stoppen. Patrick gaat als tweede en is vrijwel direct af door een boobytrap. De Mol kan echter de opdracht het beste verpesten door af te raken met geld bij zich. Art blijft samen met Jan als laatsten over. Art stelt voor om (tegen de afspraak in) niet samen te gaan (zodat sabotage minder opvalt?). Jan wil dat niet, dus ze gaan samen. Art wordt geraakt door een sluipschutter en verliest zo 1.000 euro.
[*]Levend stilleven. Patrick geeft een goed antwoord, maar dit levert niks op vanwege een fout antwoord na hem. Art geeft een fout antwoord.
Aflevering 4
• Duel om de molboekjes. Patrick zegt dat de Mol bij het levend stilleven de vraag fout had en dat de Mol is afgegaan door een sluipschutter. Als Patrick de Mol is kloppen deze antwoorden niet (hij had de vraag goed en ging af door een boobytrap). Art zegt ook dat de Mol geraakt werd door een sluipschutter. Als Art de Mol is, klopt dit antwoord.
inderdaad, helaas kan ik het vanavond niet zienquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:12 schreef Eva4Evah het volgende:
Nohhh! Vanavond is het eindelijk zo ver
Niet persé. Ze moesten vertellen wat ze op die vragen hebben ingevuld in de test. De Mol hoeft de test echter niet naar waarheid in te vullen - die kan alles fout beantwoorden, want hij gaat toch altijd door.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Ook al zit ik nog steeds te twijfelen tussen Art en Patrick, en hebben ze allebei vele molacties gedaan, uit het bovenstaande van jouw overzicht blijkt toch dat Art de mol is?
Ehm waarom zou je eigenlijk zeggen dat je de mol hebt zien zitten? Stel, Art zag Patrick zitten. Waarom zou Art dat dan zeggen, als hij zeker weet dat hij Patrick zag zitten heeft hij het spel (plus 25.000 euro) dus al bijna binnen. Ze konden toch extra geld verdienen met raden wie in de bus zat? Maar waarom zou je dat dan zeggen, dan weet 'iedereen' wie de mol is. Hoewel we natuurlijk niet weten wat er gebeurde als iemand idd een naam zei.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, ik ook! Uit het moldagboek bij aflevering 1 zou je kunnen opmaken dat hij inderdaad in de bus gezeten heeft:
[..]
Het is zeer de vraag of dit door de Mol zelf geschreven wordt, maar hoe dan ook denk ik ook niet dat ze er in liegen.
Ben ook benieuwd hoe ze dit gedaan hebben en hoeveel risico ze genomen hebben. Want mijn god! Als iemand de Mol ziet zitten en bij de vragenronde floept die er ook gelijk een naam uit... gelijk je hele programma weg!
Ongetwijfeld was de uitslag (goed/fout) dan pas achteraf bekend gemaakt, maar als iemand (of een paar mensen) je echt denkt te hebben zien zitten...
Mooi overzicht trouwens, k_man!
Als Art Patrick zou hebben zien zitten dan was hij er natuurlijk heel erg bij gebaat als hij de rest op het verkeerde been kon zetten. Maw, zo verdacht mogelijk doen... hey wacht...quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:30 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ehm waarom zou je eigenlijk zeggen dat je de mol hebt zien zitten? Stel, Art zag Patrick zitten. Waarom zou Art dat dan zeggen, als hij zeker weet dat hij Patrick zag zitten heeft hij het spel (plus 25.000 euro) dus al bijna binnen. Ze konden toch extra geld verdienen met raden wie in de bus zat? Maar waarom zou je dat dan zeggen, dan weet 'iedereen' wie de mol is. Hoewel we natuurlijk niet weten wat er gebeurde als iemand idd een naam zei.
De uitzending staat bijna direct na de uitzending op TV op www.wieisdemol.nlquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
inderdaad, helaas kan ik het vanavond niet zien
hopelijk komt het meteen op uitzendinggemist..
de preview belooft veel goeds, veel emotionele reacties
Yeah!quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:12 schreef Eva4Evah het volgende:
Nohhh! Vanavond is het eindelijk zo ver
Joooonggquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Tweeps van Soundos: Vanavond eindelijk de grote finale van #widm. Ben zo benieuwd wie nou die mol is!! Hihihihi
54 minutes ago
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Tweets van Soundos: Vanavond eindelijk de grote finale van #widm. Ben zo benieuwd wie nou die mol is!! Hihihihi
54 minutes ago
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:34 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
De uitzending staat bijna direct na de uitzending op TV op www.wieisdemol.nl
Dat hele verhaal van Karin over haar gesprek voor de test wijst imho op Art als Mol. Want anders zou hij een hele domme kandidaat zijn en dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:43 schreef Beaudelaire het volgende:
In het extra filmpje van aflevering 11 zegt Karin dat ze helemaal gek wordt als Art de Mol is. Ze hoopt dat het absoluut niet het geval is, omdat ze flink bedonderd is.
In de volgende week-filmpje is te zien dat Karin haar handen heel langzaam voor haar mond doet en een beetje perplex is.
Zou het?
Voor zover ik me kan herinneren werd er pas bekend gemaakt dat degene in de bus de mol was toen niemand antwoord wilde geven. Dus als iemand de mol had gezien hadden ze het ook nog zo kunnen spelen dat hij erin zat als kandidaat en zelf geen antwoord mocht geven. Hoewel dat nog steeds zeer obvious is. Denk ook dat de mol wel een soort van vermomming op had.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, ik ook! Uit het moldagboek bij aflevering 1 zou je kunnen opmaken dat hij inderdaad in de bus gezeten heeft:
[..]
Het is zeer de vraag of dit door de Mol zelf geschreven wordt, maar hoe dan ook denk ik ook niet dat ze er in liegen.
Ben ook benieuwd hoe ze dit gedaan hebben en hoeveel risico ze genomen hebben. Want mijn god! Als iemand de Mol ziet zitten en bij de vragenronde floept die er ook gelijk een naam uit... gelijk je hele programma weg!
Ongetwijfeld was de uitslag (goed/fout) dan pas achteraf bekend gemaakt, maar als iemand (of een paar mensen) je echt denkt te hebben zien zitten...
Mooi overzicht trouwens, k_man!
Volgens mij is vanavond de afsluitende aflevering. De onthulling, plus alle trucs dus.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:30 schreef Stansfield het volgende:
Is er vanavond nou ook alle trucs van de mol of is dat volgende week?
Ik begin de pest aan die posts van jou te krijgen, en dan vooral omdat ik er van ga denken dat ik vrijwel het hele seizoen al op de foute mol zit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat hele verhaal van Karin over haar gesprek voor de test wijst imho op Art als Mol. Want anders zou hij een hele domme kandidaat zijn en dat geloof ik niet.
Karin zegt tegen hem dat ze alles op hem (Art) gaat invullen. Als Art de mol niet is, dan weet hij op dat moment "Karin zit er helemaal naast, dus ik sta eigenlijk al in de finale". Maar wat doet hij? Hij probeert haar er van af te praten, waardoor ze uiteindelijk op Patrick stemt (dat laatste blijkt duidelijk uit afl. 10). Beetje raar van kandidaat Art, niet?
Jooooongg doe eens niet zo irritantquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Joooonggze weet allang wie het is. Irritant mens.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:02 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik begin de pest aan die posts van jou te krijgen
Jan ging juist van Art af en waarschijnlijk daarom ging ie eruitquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:09 schreef n0ir het volgende:
Ook ben ik er wel van overtuigd dat Jan en Anna op Art zaten toen ze er uit vlogen. Ik vind het (behalve jammer) wel knap van Art hoe hij door nep-mollestreken zijn concurrenten naar huis stuurt.
Maar er beginnen kleine barstjes in mijn geloof te komen, ik ben heel erg benieuwd volgende week.
Haha, Pepijn die nog heel hard nee zegtquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:43 schreef Beaudelaire het volgende:
Zou het?
Waarom denk je dat? Omdat de montage suggereerde dat hij op Soundos zat? Een dag later op de radio zei Jan 'ik heb alles op dezelfde persoon in gezet, ik zeg niet wie het is, maar wel dat het niet Soundos was'.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jan ging juist van Art af en waarschijnlijk daarom ging ie eruit
En uit dit tweetal verdenkt Pepijn Art, zo blijkt uit de interviews? Dus hij is nu verbaasd dat het Patrick blijkt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha, Pepijn die nog heel hard nee zegt.
En zo is 'tquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:18 schreef DaMart het volgende:
Nog even en we weten zeker dat Art de mol is.
Mwah, nou ja, hij is dan wel de winnaar hequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:28 schreef Guanabana het volgende:
Als Patrick het is, heeft Art het zo kut gedaan![]()
En dan ook nog eens op St. Patrick's Day.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:30 schreef Beaudelaire het volgende:
Ster -> Patrick Zeester.
Het is Patrick.
Mja, en ik gun het Art dus niet om de pot te winnen terwijl hij alles verpest heeft.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:30 schreef sheotah het volgende:
[..]
Mwah, nou ja, hij is dan wel de winnaar he![]()
Ja, da's waar! Voor mij ook al even geleden dat ik nerveus was over een ontknoping van de Mol!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:31 schreef Urquhart het volgende:
Sinds tijden dat ik echt weer eens de zenuwen heb bij een ontknoping van WIDM. Dat is sowieso een goed teken
Ten tijde van Seizoen 3 (Het seizoen van George), heb ik de videocamera op ons (m'n moeder, zusje, vriendin en ik) gezet terwijl we de ontknoping aan het kijken waren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:31 schreef Urquhart het volgende:
Sinds tijden dat ik echt weer eens de zenuwen heb bij een ontknoping van WIDM. Dat is sowieso een goed teken
Haha, geniaal!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ten tijde van Seizoen 3 (Het seizoen van George), heb ik de videocamera op ons (m'n moeder, zusje, vriendin en ik) gezet terwijl we de ontknoping aan het kijken waren.
Legendarische beelden.
Hahaha! Oh Sjorsquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ten tijde van Seizoen 3 (Het seizoen van George), heb ik de videocamera op ons (m'n moeder, zusje, vriendin en ik) gezet terwijl we de ontknoping aan het kijken waren.
Legendarische beelden.
Trouwens ook de videocamera op ons gezet in die week dat we dachten dat het bekend zou worden (dat gedoe met dat parachutespringen) en toen kwam dus ineens in beeld dat we het pas een week later zouden te weten komen. Die beelden zijn misschien nog legendarischer (gillen + vloeken + tieren).quote:
Dat zijn echt geweldige beelden, posten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Trouwens ook de videocamera op ons gezet in die week dat we dachten dat het bekend zou worden (dat gedoe met dat parachutespringen) en toen kwam dus ineens in beeld dat we het pas een week later zouden te weten komen. Die beelden zijn misschien nog legendarischer (gillen + vloeken + tieren).
Ik ook, normaal kan ik het namelijk nooit 'live' kijken en vanavond wel. Ik was al bijna wat anders aan het doen.quote:
Ik dacht dat ik op de verkeerde zender zatquote:
Van m'n leven niet, te genant voor woorden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:34 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat zijn echt geweldige beelden, posten.
De eerste vier seizoenen zelfs.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:34 schreef ConscienceNL het volgende:
Seizoen 1 & 2 was toch zonder BN'ers? Zou tof zijn als ze dat het volgende seizoen weer doen. Want waarom zouden die BN'ers zich ontzettend inspannen voor ¤10-20k? Met gewone mensen wordt het veel spannender imo.
Die BN'ers die meedoen verdienen helemaal niet zoveel als jij denkt hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:34 schreef ConscienceNL het volgende:
Seizoen 1 & 2 was toch zonder BN'ers? Zou tof zijn als ze dat het volgende seizoen weer doen. Want waarom zouden die BN'ers zich ontzettend inspannen voor ¤10-20k? Met gewone mensen wordt het veel spannender imo.
Mag!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zal ik alvast de Patrick mensen feliciteren?
Voor mij is dit het eerste seizoen dat ik weer helemaal heb gevolgd sinds die (en de Belgische) seizoenen.quote:
Dat zeg ik niet. Ik denk alleen dat 'gewone' mensen zich meer voor dat geld zullen inspannen dan BN'ersquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die BN'ers die meedoen verdienen helemaal niet zoveel als jij denkt hoor.
Idd, faalquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:38 schreef Tegan het volgende:
Volgende week een variant van WIDM dus. Zonder mol.
Die zijn zich er iig minder van bewust dat er camera's op ze gericht zijn en reageren daardoor leuker en ze zijn minder bezig met hoe ze over komen heb ik het idee.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:37 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik denk alleen dat 'gewone' mensen zich meer voor dat geld zullen inspannen dan BN'ers
Hahaquote:
Eerste vier seizoenen was met ON'ers. Maar serie 4 in Canada was redelijk saai, en scoorde ook behoorlijk slecht in kijkcijfers (werd ook zaterdagavond prime-time uitgezonden). Daarna zijn ze overgegaan op BN'ersquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:34 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik heb helaas geen analoge aansluiting op mijn laptop (en geen tv)quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:38 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Analoog > Digitale TV zal ik dan maar zeggen.
quote:
quote:
Ergens in Den Haag? (Papegaaien)quote:
Agreedquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:42 schreef Guanabana het volgende:
Soundos ziet er veel beter uit met steil haar.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:42 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:42 schreef Guanabana het volgende:
Soundos ziet er helemaal niet uit met steil haar.
Verkapte ik heb een oude iPad postquote:
Echt welquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:42 schreef Guanabana het volgende:
Hij is n week oudquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Verkapte ik heb een oude iPad post
Wat een klets weerquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Verkapte ik heb een oude iPad post
En volgende week komen pas de trolacties in beeld?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:45 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Na de terugblik van afgelopen afleveringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |