Hahaha! Oh Sjorsquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ten tijde van Seizoen 3 (Het seizoen van George), heb ik de videocamera op ons (m'n moeder, zusje, vriendin en ik) gezet terwijl we de ontknoping aan het kijken waren.
Legendarische beelden.
Trouwens ook de videocamera op ons gezet in die week dat we dachten dat het bekend zou worden (dat gedoe met dat parachutespringen) en toen kwam dus ineens in beeld dat we het pas een week later zouden te weten komen. Die beelden zijn misschien nog legendarischer (gillen + vloeken + tieren).quote:
Dat zijn echt geweldige beelden, posten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Trouwens ook de videocamera op ons gezet in die week dat we dachten dat het bekend zou worden (dat gedoe met dat parachutespringen) en toen kwam dus ineens in beeld dat we het pas een week later zouden te weten komen. Die beelden zijn misschien nog legendarischer (gillen + vloeken + tieren).
Ik ook, normaal kan ik het namelijk nooit 'live' kijken en vanavond wel. Ik was al bijna wat anders aan het doen.quote:
Ik dacht dat ik op de verkeerde zender zatquote:
Van m'n leven niet, te genant voor woorden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:34 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat zijn echt geweldige beelden, posten.
De eerste vier seizoenen zelfs.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:34 schreef ConscienceNL het volgende:
Seizoen 1 & 2 was toch zonder BN'ers? Zou tof zijn als ze dat het volgende seizoen weer doen. Want waarom zouden die BN'ers zich ontzettend inspannen voor ¤10-20k? Met gewone mensen wordt het veel spannender imo.
Die BN'ers die meedoen verdienen helemaal niet zoveel als jij denkt hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:34 schreef ConscienceNL het volgende:
Seizoen 1 & 2 was toch zonder BN'ers? Zou tof zijn als ze dat het volgende seizoen weer doen. Want waarom zouden die BN'ers zich ontzettend inspannen voor ¤10-20k? Met gewone mensen wordt het veel spannender imo.
Mag!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zal ik alvast de Patrick mensen feliciteren?
Voor mij is dit het eerste seizoen dat ik weer helemaal heb gevolgd sinds die (en de Belgische) seizoenen.quote:
Dat zeg ik niet. Ik denk alleen dat 'gewone' mensen zich meer voor dat geld zullen inspannen dan BN'ersquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die BN'ers die meedoen verdienen helemaal niet zoveel als jij denkt hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |