abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94243273
Vanavond wel een aflevering? Ik dacht 24 mrt pas. :o :D
pi_94243338
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 15:43 schreef Jane het volgende:

[..]

Nou, ik ook! Uit het moldagboek bij aflevering 1 zou je kunnen opmaken dat hij inderdaad in de bus gezeten heeft:

[..]

Het is zeer de vraag of dit door de Mol zelf geschreven wordt, maar hoe dan ook denk ik ook niet dat ze er in liegen.

Ben ook benieuwd hoe ze dit gedaan hebben en hoeveel risico ze genomen hebben. Want mijn god! Als iemand de Mol ziet zitten en bij de vragenronde floept die er ook gelijk een naam uit... gelijk je hele programma weg! :D
Ongetwijfeld was de uitslag (goed/fout) dan pas achteraf bekend gemaakt, maar als iemand (of een paar mensen) je echt denkt te hebben zien zitten...

Mooi overzicht trouwens, k_man! ^O^
Voor zover ik me kan herinneren werd er pas bekend gemaakt dat degene in de bus de mol was toen niemand antwoord wilde geven. Dus als iemand de mol had gezien hadden ze het ook nog zo kunnen spelen dat hij erin zat als kandidaat en zelf geen antwoord mocht geven. Hoewel dat nog steeds zeer obvious is. Denk ook dat de mol wel een soort van vermomming op had.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_94243591
Is er vanavond nou ook alle trucs van de mol of is dat volgende week?
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:33:45 #154
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_94243776
Ik denk dat die Shirtnummers 3 en 11 de mol zijn. (Art Rooijakkers) . ik heb wel al eens zitten kijken en iemand met een gek petje op gezien met bruin haar die je van achter ziet, die met een beetje fantasie wel voor Patrick kan doorgaan eventueel.
(weet de tijd niet meer precies. 6 of 9 minuten geloof ik)
maar toch, het is natuurlijk wel een énorm risico de mol echt in de bus te plaatsen. Als iemand het ziet is het hele programma al in de eerste aflevering voorbij.

Het lijkt mij dat ze met zo'n dure productie dat risico niet nemen. en dus kiezen voor een cijfer of foto of andere verwijzing. Die pas later een lampje doet branden.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_94243845
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:30 schreef Stansfield het volgende:
Is er vanavond nou ook alle trucs van de mol of is dat volgende week?
Volgens mij is vanavond de afsluitende aflevering. De onthulling, plus alle trucs dus.
Of toch du vader?
pi_94244755
Ja, als ze vanavond niet de molacties zouden laten zien, wat dan wel? Een uur is een beetje lang om slechts bekend te maken dat Art de Mol is. :)
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:02:14 #157
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_94245150
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:54 schreef Jane het volgende:

[..]

Dat hele verhaal van Karin over haar gesprek voor de test wijst imho op Art als Mol. Want anders zou hij een hele domme kandidaat zijn en dat geloof ik niet.
Karin zegt tegen hem dat ze alles op hem (Art) gaat invullen. Als Art de mol niet is, dan weet hij op dat moment "Karin zit er helemaal naast, dus ik sta eigenlijk al in de finale". Maar wat doet hij? Hij probeert haar er van af te praten, waardoor ze uiteindelijk op Patrick stemt (dat laatste blijkt duidelijk uit afl. 10). Beetje raar van kandidaat Art, niet? B-)
Ik begin de pest aan die posts van jou te krijgen, en dan vooral omdat ik er van ga denken dat ik vrijwel het hele seizoen al op de foute mol zit. :P
Ik houd echter maar vast aan het feit dat Art wel heel makkelijk mee wilde gaan met 'executie' van Soundos, en dat Pepijn dat tegenhield. Dat was het moment dat Pepijn dan weer in the picture was als mol bij mij, al heb ik nooit op hem gestemd.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:24:37 #158
208890 June.
Seriously?
pi_94246021
Trouwens, St. Patricks Day is sowieso een (on)bedoelde hint. Of Patrick is de mol óf zijn dag kan niet meer stuk omdat hij veel geld gewonnen heeft.
Shine bright like a diamond.
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:30:53 #159
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_94246261
soundos
Straks met de Wie is de Mol crew finale bekijken. Heb er zin in!
41 minutes ago... Dus is vanavond wel de finale.
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:32:28 #160
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_94246345
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

Joooongg :') ze weet allang wie het is. Irritant mens.
Jooooongg doe eens niet zo irritant :7
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:34:17 #161
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_94246412
:')
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:48:02 #162
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_94246899
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 17:02 schreef Jabberwocky het volgende:

Ik begin de pest aan die posts van jou te krijgen
;(
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:51:41 #163
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_94247045
:*
pi_94247789
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 22:09 schreef n0ir het volgende:
Bij mij gaat het er gewoon niet in dat Patrick 9 afleveringen lang op een verkeerde mol zit en dan toch in de finale staat. Ook zouden Soundos en Karin dan heel ver zijn gekomen terwijl ze op de verkeerde mol zaten. Alle finalisten die fout zitten? Volgens mij is dat sinds seizoen 3 niet meer voorgekomen.
Ook ben ik er wel van overtuigd dat Jan en Anna op Art zaten toen ze er uit vlogen. Ik vind het (behalve jammer) wel knap van Art hoe hij door nep-mollestreken zijn concurrenten naar huis stuurt.

Maar er beginnen kleine barstjes in mijn geloof te komen, ik ben heel erg benieuwd volgende week.
Jan ging juist van Art af en waarschijnlijk daarom ging ie eruit :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 17 maart 2011 @ 18:21:18 #165
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_94248076
Pfff, best wel spannend. De ontknoping komt steeds dichterbij.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_94248169
Ik ga er gewoon van uit dat Art de Mol is.

En dat komt, misschien heel erg naief, omdat ik me niet kan voorstellen dat een Mol jokers gaat uitdelen aan een kandidaat. En niet één joker, maar meerdere.

Bovendien kan ik me het, al heel lang, voorstellen dat Art (juist Art) zich na al de voorgaande BN-series juist voordoet als mollende kandidaat. In your face mollen, want dat wordt toch afgedaan als 'hij kan de mol niet zijn'. Ik zou het echt geweldig vinden als het Art is.
pi_94248190
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 10:43 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik heb misschien een hele goede 'hint' gevonden waarom Art de Mol is.

In het extra filmpje van aflevering 11 zegt Karin dat ze helemaal gek wordt als Art de Mol is. Ze hoopt dat het absoluut niet het geval is, omdat ze flink bedonderd is.

In de volgende week-filmpje is te zien dat Karin haar handen heel langzaam voor haar mond doet en een beetje perplex is.

Zou het?
Haha, Pepijn die nog heel hard nee zegt :D.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_94248285
Ja, Pepijn zat op Art zei hij, dus zijn reactie zou op Patrick kunnen wijzen en Karin is dus nogal geschokt, dat postte ik gisteren ook al, en dat zou weer op Art kunnen wijzen.

Blijft tot het laatste moment spannend dus. Heb nu wel liever dat Art het is.
Koel en donker bewaren
pi_94248438
Heb er zo'n zin in! 2 uur nog maar! Ik ben zometeen echt superzenuwachtig.
Koel en donker bewaren
  donderdag 17 maart 2011 @ 18:47:36 #170
302853 themole
graaft totaal door.
pi_94249104
Het is voor mij een vervelende finale. Want sinds het begin zat ik op art & patrick. Later voor Patrick gegaan en gehoopt dat Art eruit zou gaan. Helaas blijven ze er allebei in. Blijf hopen op Patrick omdat het een betere mol zou zijn dan Art.
Niet altijd serieus
pi_94249222
Ik hoop op Art omdat ik het een vervelend scenario zou vinden dat Patrick ontzettend veel van Art geprofiteerd heeft en hem ook jokers heeft gegeven om hem in het spel te houden.

Ik heb dan liever een (hoewel obvious) mol die zelf alles heeft gedaan.
Koel en donker bewaren
pi_94249291
Komt dadelijk nog bij RTL Boulevard :)
  donderdag 17 maart 2011 @ 19:22:32 #173
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_94250862
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 18:12 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Jan ging juist van Art af en waarschijnlijk daarom ging ie eruit :)
Waarom denk je dat? Omdat de montage suggereerde dat hij op Soundos zat? Een dag later op de radio zei Jan 'ik heb alles op dezelfde persoon in gezet, ik zeg niet wie het is, maar wel dat het niet Soundos was'.
In de interviews voor de aflevering van vanavond zegt hij dat hij nu Patrick verdenkt, dat hij soms weer terug is bij Art, maar uiteindelijk nu toch op Patrick zit. Dus: Jan zat volgens mij gewoon op Art toen hij rood kreeg.

Dat zegt niet dat Art niet of juist wel de mol is, maar wel dat je niet zo blind moet vertrouwen op de montage. Want op andere momenten buiten de uitzendingen wordt dat gewoon weer tegengesproken.
  donderdag 17 maart 2011 @ 19:24:20 #174
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_94250956
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 18:24 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Haha, Pepijn die nog heel hard nee zegt :D.
En uit dit tweetal verdenkt Pepijn Art, zo blijkt uit de interviews? Dus hij is nu verbaasd dat het Patrick blijkt? :P

We zullen het zien, ik kom mijn tunnel niet meer uit tot er wordt gezegd dat het alsnog Art is. :+
  donderdag 17 maart 2011 @ 19:25:04 #175
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_94250991
Het is Patrick. Het moet gewoon :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')