Volgende week is het niet te zien het is vanavond de laatste uitzending de ontknoping.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:43 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik heb misschien een hele goede 'hint' gevonden waarom Art de Mol is.
In het extra filmpje van aflevering 11 zegt Karin dat ze helemaal gek wordt als Art de Mol is. Ze hoopt dat het absoluut niet het geval is, omdat ze flink bedonderd is.
In de volgende week-filmpje is te zien dat Karin haar handen heel langzaam voor haar mond doet en een beetje perplex is.
Zou het?
Ook al zit ik nog steeds te twijfelen tussen Art en Patrick, en hebben ze allebei vele molacties gedaan, uit het bovenstaande van jouw overzicht blijkt toch dat Art de mol is?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:59 schreef k_man het volgende:
Zo, ik heb de afgelopen dagen alle opdrachten nog een keertje bekeken. Dat zegt mij namelijk toch het meest. Verborgen aanwijzingen zijn leuk en aardig, maar uiteindelijk draait het om iemands gedrag tijdens de opdrachten: daar wordt immers het geld gewonnen of verloren.
[...]
Aflevering 2
• Het geld in de kluis stoppen. Patrick gaat als tweede en is vrijwel direct af door een boobytrap. De Mol kan echter de opdracht het beste verpesten door af te raken met geld bij zich. Art blijft samen met Jan als laatsten over. Art stelt voor om (tegen de afspraak in) niet samen te gaan (zodat sabotage minder opvalt?). Jan wil dat niet, dus ze gaan samen. Art wordt geraakt door een sluipschutter en verliest zo 1.000 euro.
[*]Levend stilleven. Patrick geeft een goed antwoord, maar dit levert niks op vanwege een fout antwoord na hem. Art geeft een fout antwoord.
Aflevering 4
• Duel om de molboekjes. Patrick zegt dat de Mol bij het levend stilleven de vraag fout had en dat de Mol is afgegaan door een sluipschutter. Als Patrick de Mol is kloppen deze antwoorden niet (hij had de vraag goed en ging af door een boobytrap). Art zegt ook dat de Mol geraakt werd door een sluipschutter. Als Art de Mol is, klopt dit antwoord.
inderdaad, helaas kan ik het vanavond niet zienquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:12 schreef Eva4Evah het volgende:
Nohhh! Vanavond is het eindelijk zo ver
Niet persé. Ze moesten vertellen wat ze op die vragen hebben ingevuld in de test. De Mol hoeft de test echter niet naar waarheid in te vullen - die kan alles fout beantwoorden, want hij gaat toch altijd door.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Ook al zit ik nog steeds te twijfelen tussen Art en Patrick, en hebben ze allebei vele molacties gedaan, uit het bovenstaande van jouw overzicht blijkt toch dat Art de mol is?
Ehm waarom zou je eigenlijk zeggen dat je de mol hebt zien zitten? Stel, Art zag Patrick zitten. Waarom zou Art dat dan zeggen, als hij zeker weet dat hij Patrick zag zitten heeft hij het spel (plus 25.000 euro) dus al bijna binnen. Ze konden toch extra geld verdienen met raden wie in de bus zat? Maar waarom zou je dat dan zeggen, dan weet 'iedereen' wie de mol is. Hoewel we natuurlijk niet weten wat er gebeurde als iemand idd een naam zei.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, ik ook! Uit het moldagboek bij aflevering 1 zou je kunnen opmaken dat hij inderdaad in de bus gezeten heeft:
[..]
Het is zeer de vraag of dit door de Mol zelf geschreven wordt, maar hoe dan ook denk ik ook niet dat ze er in liegen.
Ben ook benieuwd hoe ze dit gedaan hebben en hoeveel risico ze genomen hebben. Want mijn god! Als iemand de Mol ziet zitten en bij de vragenronde floept die er ook gelijk een naam uit... gelijk je hele programma weg!
Ongetwijfeld was de uitslag (goed/fout) dan pas achteraf bekend gemaakt, maar als iemand (of een paar mensen) je echt denkt te hebben zien zitten...
Mooi overzicht trouwens, k_man!
Als Art Patrick zou hebben zien zitten dan was hij er natuurlijk heel erg bij gebaat als hij de rest op het verkeerde been kon zetten. Maw, zo verdacht mogelijk doen... hey wacht...quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:30 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ehm waarom zou je eigenlijk zeggen dat je de mol hebt zien zitten? Stel, Art zag Patrick zitten. Waarom zou Art dat dan zeggen, als hij zeker weet dat hij Patrick zag zitten heeft hij het spel (plus 25.000 euro) dus al bijna binnen. Ze konden toch extra geld verdienen met raden wie in de bus zat? Maar waarom zou je dat dan zeggen, dan weet 'iedereen' wie de mol is. Hoewel we natuurlijk niet weten wat er gebeurde als iemand idd een naam zei.
De uitzending staat bijna direct na de uitzending op TV op www.wieisdemol.nlquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
inderdaad, helaas kan ik het vanavond niet zien
hopelijk komt het meteen op uitzendinggemist..
de preview belooft veel goeds, veel emotionele reacties
Yeah!quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:12 schreef Eva4Evah het volgende:
Nohhh! Vanavond is het eindelijk zo ver
Joooonggquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Tweeps van Soundos: Vanavond eindelijk de grote finale van #widm. Ben zo benieuwd wie nou die mol is!! Hihihihi
54 minutes ago
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Tweets van Soundos: Vanavond eindelijk de grote finale van #widm. Ben zo benieuwd wie nou die mol is!! Hihihihi
54 minutes ago
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:34 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
De uitzending staat bijna direct na de uitzending op TV op www.wieisdemol.nl
Dat hele verhaal van Karin over haar gesprek voor de test wijst imho op Art als Mol. Want anders zou hij een hele domme kandidaat zijn en dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:43 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik heb misschien een hele goede 'hint' gevonden waarom Art de Mol is.
In het extra filmpje van aflevering 11 zegt Karin dat ze helemaal gek wordt als Art de Mol is. Ze hoopt dat het absoluut niet het geval is, omdat ze flink bedonderd is.
In de volgende week-filmpje is te zien dat Karin haar handen heel langzaam voor haar mond doet en een beetje perplex is.
Zou het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |