Of Soundos, of Jan..quote:
Ze had deze aflevering wel twee goede punten inderdaad.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:39 schreef Lindgren. het volgende:
Ik erger me echt aan die badmuts.
Ik vond Soundos wel meevallen, deze aflevering.
Leuke opdracht, die met die camera. Leuk standpunt ook.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze had deze aflevering wel twee goede punten inderdaad.
Viel mij ook niet tegen neequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:39 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vond Soundos wel meevallen, deze aflevering.
Dat zei m'n pa ook. Als je 't echt slim doet blijf je binnen zodra je de sleutel hebt..quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:39 schreef Maartel het volgende:
Het vinden van de sleutel van Art & Jan kan ook nog wel een mollenactie zijn.. kregen ze er uberhaupt wat voor?
Want ze konden iig niet meer helpen seinen zodra ze buiten stonden.
Plakhaar, gladjakker, Kooijemans, hoe ze 'm hier ook mogen noemen: ik vind hemquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind Jan toch wel een van de leukere kandidaten (no homo)
Ik vond het ook een mooi stukje dat Jan de directeur van de school aansprak..quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:40 schreef D-vide het volgende:
Het is Art. Sowieso.
De kunst opdrachten. Het feit dat de programma makers waarschijnlijk iemand nodig moeten hebben die Spaans spreekt voor de volgende opdrachten. Art, no doubt about it.
Miryanna spreekt ook vloeiend Spaans?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:40 schreef D-vide het volgende:
Het is Art. Sowieso.
De kunst opdrachten. Het feit dat de programma makers waarschijnlijk iemand nodig moeten hebben die Spaans spreekt voor de volgende opdrachten. Art, no doubt about it.
Niets is wat het lijkt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:40 schreef Rewimo het volgende:
Die schilderopdracht kon gewoon niet slagen. De groepen kregen een tegengestelde opdracht. Echt heel raar. Wij zaten elkaar hier echt aan te kijken: de schildering moest toch juist niet herkend worden? En de plakgroep moest de schildering er juist wèl uit halen.
Nouja veel mollen. Niet echt bij dat toneelstuk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:40 schreef tochweerhenk het volgende:
Twitter mol: Blijf wel opletten op alle aanwijzingen in het feestgedruis!
In deze aflevering kon de mol goed mollen, door de vele chaos en de lastige opdrachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop