Snelheid van beantwoorden van alle vragen dacht ik?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:35 schreef molletje2011 het volgende:
nog een vraag
wat gebeurt er als 2 mensen de meeste vragen fout hebben en precies even veel. gaan er wel eens 2 mensen tegelijk naar huis om die reden of is dat nog nooit voorgekomen?
Wanneer er evenveel fouten gemaakt zijn telt de tijd die genomen is voor de test. Korste tijd wint het van langste tijd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:35 schreef molletje2011 het volgende:
nog een vraag
wat gebeurt er als 2 mensen de meeste vragen fout hebben en precies even veel. gaan er wel eens 2 mensen tegelijk naar huis om die reden of is dat nog nooit voorgekomen?
Speciaal hiervoor account aangemaakt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:35 schreef molletje2011 het volgende:
nog een vraag
Ok, hier dan nog die kleurenanalyse van het rood/groen contrast in de bus scene:quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:00 schreef sjak het volgende:
IN de eerste seconden begint een vrouw iets te roepen. Wie verstaat haar?
Ik heb een half helder idee, wat nou als je die kleuren en de volgorde weer invoert in de tweede opdracht, komt er dan misschien een naam uit? Ik snapte die tweede opdracht niet helemaal dus daarom vraag ik het maar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:33 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Ok, hier dan nog die kleurenanalyse van het rood/groen contrast in de bus scene:
0.02 rood shirt jongen
0.05 groen doek rechts achter zwarte lap
0.07 2 flesdoppen in het mandje bij die man, groen + rood
0.16 rode kratten op kruiwagen
0.18 groene parasol/rolluiken
0.23 in de bus: rode banken, daarachter groen net met kippen
0.24 groen net kippen, rood shirt vrouw
0.32 rood bandje tas
0.45 rood/groene bagagerek buizen
0.46 groen net kippen, rode hanenkam / shirt
0.48 groen touw geit + rode banken
Later in deze scene kwam nog het shot van de buschauffeur met een groen shirt, en een andere hele opvallende: Art die instapt met groene slippers (close-up) en een knalrood shirt.
Ik vond het elkaar toch wel érg snel opvolgen allemaal in die ene minuut, dat lijkt me geen toeval. Wellicht is het maar een dwaalspoor, maar het begon allemaal meteen ná de titel: 'kleur bekennen'. Verder ben ik ook nog een paar keer geel + blauw achter elkaar in combinaties tegen gekomen, maar minder vaak. Iemand een idee?
Hoeveelste aflevering?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:40 schreef StefanKollaart het volgende:
Nogmaals over 3-3-11, die in de uitzending zat, op 3 maart 2011 (3-3-11) is er een aflevering WIDM, miss heeft t daar mee te maken!
MARTE = Mol Art Rooijakkers Te Eenvoudigquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ben ik weer
3-3-11 is Mol Art Rooijakkers
MARTE = Mol Art Rooijakkers TE?
Ach, wellicht verliezen ze het meeste weer volgende weekquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:38 schreef DaMart het volgende:
6.100 euro in de pot vind ik overigens wel een aardige score. Voorgaande seizoenen deden ze er volgens mij langer over om dat bedrag bij elkaar te krijgen.
Bobbie is die hond toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:40 schreef Dave het volgende:
Kuifje in Tibet
Kuifje in Tibet (Tintin au Tibet) is het twintigste ... Merk op, dat zelfs Bobbie morele vraagstukken krijgt te verwerken (het wel of niet drinken van alcohol...
20e Kuifje album - "Tien tien" --> Tin Tin, 20
alcohol/sake - teken op Art's rode shirt
Art Rooijakkers -> Peking Express - Tibet
Hmm, ok, ik draai door, of niet?
Aannemelijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ben ik weer
3-3-11 is Mol Art Rooijakkers
MARTE = Mol Art Rooijakkers TE?
"Wie is de mol? Wie is nummer vier? Boulevard gezien?"quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:41 schreef amaranta het volgende:
IkBenDeMol De Mol
Quien es el topo? Quien es el numero cuatro? Visto en Bulevar? (PS Stemmen kan nog maar tot 12 uur: http://bit.ly/9HqATg)
29 Sep Favorite Retweet Reply
Had even geen inspiratie en moet de aflevering nog kijkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dit topic dus, andere heeft dezelfde TT
Nummer 4? Qua instappen misschien?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Wie is de mol? Wie is nummer vier? Boulevard gezien?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |