Snelheid van beantwoorden van alle vragen dacht ik?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:35 schreef molletje2011 het volgende:
nog een vraag
wat gebeurt er als 2 mensen de meeste vragen fout hebben en precies even veel. gaan er wel eens 2 mensen tegelijk naar huis om die reden of is dat nog nooit voorgekomen?
Wanneer er evenveel fouten gemaakt zijn telt de tijd die genomen is voor de test. Korste tijd wint het van langste tijd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:35 schreef molletje2011 het volgende:
nog een vraag
wat gebeurt er als 2 mensen de meeste vragen fout hebben en precies even veel. gaan er wel eens 2 mensen tegelijk naar huis om die reden of is dat nog nooit voorgekomen?
Speciaal hiervoor account aangemaakt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:35 schreef molletje2011 het volgende:
nog een vraag
Ok, hier dan nog die kleurenanalyse van het rood/groen contrast in de bus scene:quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:00 schreef sjak het volgende:
IN de eerste seconden begint een vrouw iets te roepen. Wie verstaat haar?
Ik heb een half helder idee, wat nou als je die kleuren en de volgorde weer invoert in de tweede opdracht, komt er dan misschien een naam uit? Ik snapte die tweede opdracht niet helemaal dus daarom vraag ik het maar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:33 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Ok, hier dan nog die kleurenanalyse van het rood/groen contrast in de bus scene:
0.02 rood shirt jongen
0.05 groen doek rechts achter zwarte lap
0.07 2 flesdoppen in het mandje bij die man, groen + rood
0.16 rode kratten op kruiwagen
0.18 groene parasol/rolluiken
0.23 in de bus: rode banken, daarachter groen net met kippen
0.24 groen net kippen, rood shirt vrouw
0.32 rood bandje tas
0.45 rood/groene bagagerek buizen
0.46 groen net kippen, rode hanenkam / shirt
0.48 groen touw geit + rode banken
Later in deze scene kwam nog het shot van de buschauffeur met een groen shirt, en een andere hele opvallende: Art die instapt met groene slippers (close-up) en een knalrood shirt.
Ik vond het elkaar toch wel érg snel opvolgen allemaal in die ene minuut, dat lijkt me geen toeval. Wellicht is het maar een dwaalspoor, maar het begon allemaal meteen ná de titel: 'kleur bekennen'. Verder ben ik ook nog een paar keer geel + blauw achter elkaar in combinaties tegen gekomen, maar minder vaak. Iemand een idee?
Hoeveelste aflevering?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:40 schreef StefanKollaart het volgende:
Nogmaals over 3-3-11, die in de uitzending zat, op 3 maart 2011 (3-3-11) is er een aflevering WIDM, miss heeft t daar mee te maken!
MARTE = Mol Art Rooijakkers Te Eenvoudigquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ben ik weer
3-3-11 is Mol Art Rooijakkers
MARTE = Mol Art Rooijakkers TE?
Ach, wellicht verliezen ze het meeste weer volgende weekquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:38 schreef DaMart het volgende:
6.100 euro in de pot vind ik overigens wel een aardige score. Voorgaande seizoenen deden ze er volgens mij langer over om dat bedrag bij elkaar te krijgen.
Bobbie is die hond toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:40 schreef Dave het volgende:
Kuifje in Tibet
Kuifje in Tibet (Tintin au Tibet) is het twintigste ... Merk op, dat zelfs Bobbie morele vraagstukken krijgt te verwerken (het wel of niet drinken van alcohol...
20e Kuifje album - "Tien tien" --> Tin Tin, 20
alcohol/sake - teken op Art's rode shirt
Art Rooijakkers -> Peking Express - Tibet
Hmm, ok, ik draai door, of niet?
Aannemelijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ben ik weer
3-3-11 is Mol Art Rooijakkers
MARTE = Mol Art Rooijakkers TE?
"Wie is de mol? Wie is nummer vier? Boulevard gezien?"quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:41 schreef amaranta het volgende:
IkBenDeMol De Mol
Quien es el topo? Quien es el numero cuatro? Visto en Bulevar? (PS Stemmen kan nog maar tot 12 uur: http://bit.ly/9HqATg)
29 Sep Favorite Retweet Reply
Had even geen inspiratie en moet de aflevering nog kijkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dit topic dus, andere heeft dezelfde TT
Nummer 4? Qua instappen misschien?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Wie is de mol? Wie is nummer vier? Boulevard gezien?"
gezien in boulevard....quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Wie is de mol? Wie is nummer vier? Boulevard gezien?"
Nou hop dan!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:42 schreef Operc het volgende:
[..]
Had even geen inspiratie en moet de aflevering nog kijken
Zet dan meteen even de vertaling erbij.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:45 schreef amaranta het volgende:
IkBenDeMol De Mol
Búsca de la A a la Z! Hoy un nuevo correo del Topo. (Y... No olvide votar)
28 Sep Favorite Retweet Reply
Een zoektocht van A naar Z! Vandaag een nieuwe Molmail. ( .. Vergeet niet te stemmen)quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zet dan meteen even de vertaling erbij.
Hmm nu heb ik het nog eens een keer rustig bekeken, maar dat blauw+geel contrast komt eigenlijk ook heel vaak afzonderlijk voor:quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:00 schreef sjak het volgende:
IN de eerste seconden begint een vrouw iets te roepen. Wie verstaat haar?
Nee er staat, zoek van a tot zquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een zoektocht van A naar Z! Vandaag een nieuwe Molmail. ( .. Vergeet niet te stemmen)
dus, wie zie jij het liefst een trein koppen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:48 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Hmm nu heb ik het nog eens een keer rustig bekeken, maar dat blauw+geel contrast komt eigenlijk ook heel vaak afzonderlijk voor:
0.01 gele + blauwe krat
0.03 geel/blauw veiligheidsvest
0.04 blauw shirt vrouw
0.05 gele taxi
0.08 gele bus + blauwe auto
0.09 gele krat + blauw shirt
0.11 blauw shirt + gele pilaar/slingers (let op hoe die jongen kijkt, geregisseerd?)
0.14 gele bus + blauwe motor
0.16 (rechts) blauwe tas + geel fruit
0.23 blauw shirt / geel shirt
0.28 blauw shirt / gele deur bus
0.31 blauwe tas
0.32 gele bus
0.40 blauwe balk boven deur / gele reclame
0.44 blauwe gordijnen
0.47 blauw shirt / geel shirt
Art Rooijakkerzzzzzzquote:
Rustig maar, ik heb ook maar even snel Google Translator gebruikt.quote:
Neequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:49 schreef MrManiak het volgende:
Heeeeerlijke aflevering.
Ik zie dat ik tijdens het kijken twee complete topics heb gemist, kan iemand me bijpraten of er nog bijzondere / opvallende dingen voorbij kwamen?
Ik weet het zó goed ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je het zo goed weet, pleur die vertaling er dan meteen bij![]()
Samenvatting: de mol is Hanna Bervoets.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:49 schreef MrManiak het volgende:
Heeeeerlijke aflevering.
Ik zie dat ik tijdens het kijken twee complete topics heb gemist, kan iemand me bijpraten of er nog bijzondere / opvallende dingen voorbij kwamen?
Iedereen is paranoia.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:49 schreef MrManiak het volgende:
Heeeeerlijke aflevering.
Nu al.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Wanneer uitzending gemist? Morgen hoop ik al?Gemist namelijk
Nee, het is niet die week van de maand.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Is het weer dié week van de maand?
Da's nu erg handig!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, het is niet die week van de maand.
Het is zó dat Spaans mijn moedertaal is.
Simple as that.
broodje bapao, hebben ze al 33 keer gezegdquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:52 schreef Gitaarmat het volgende:
Trouwens, in het boekje van de avrobode staatArt in het midden met een rood shirt en een chinees teken in het wit erop. Iemand die dat teken kan ontcijferen?
Oh excuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuse me Princess.. godverdomme zegquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, het is niet die week van de maand.
Het is zó dat Spaans mijn moedertaal is.
Simple as that.
Sake.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:52 schreef Gitaarmat het volgende:
Trouwens, in het boekje van de avrobode staatArt in het midden met een rood shirt en een chinees teken in het wit erop. Iemand die dat teken kan ontcijferen?
Sake. Is al langsgekomen in het topic.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:52 schreef Gitaarmat het volgende:
Je doet zelf alsof je last heb van je maandelijkse op je pik getrapt week.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Oh excuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuse me Princess.. godverdomme zeg
Nee, maar ondertussen zit je wel iedereen af te zeiken en kortaf te doen.. chill out.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je doet zelf alsof je last heb van je maandelijkse op je pik getrapt week.
Ik heb in dít topic nog helemaal niet moeilijk gedaan.
*pakt popcorn*quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, maar ondertussen zit je wel iedereen af te zeiken en kortaf te doen.. chill out.
Niet nodig Hansie.. ik laat het hier bijquote:
Dan ben jij bij deze onze WIDM-tolk, hahaquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zeker wel!
Maar ik heb op Art zn Spaans na, vooralsnog geen Spaans in de aflevering gehoord.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niet nodig Hansie.. ik laat het hier bij
Ja dat is inderdaad wel heel opvallend ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:00 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
"Ook hier sta ik helemaal niet verdacht, en naar rechts uit beeld te kijken, zoals op alle andere groepsfoto's", aldus WIDM-deelneemster Hanna Bervoets.
De acuerdo señor!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dan ben jij bij deze onze WIDM-tolk, haha
Irritant mens, mag hopen dat ze snel het vliegtuig uit wordt getrapt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:00 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
"Ook hier sta ik helemaal niet verdacht, en naar rechts uit beeld te kijken, zoals op alle andere groepsfoto's", aldus WIDM-deelneemster Hanna Bervoets.
(kut edit/quote knop)quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Mucho importante!
Mucho gracias![]()
Jammer dat ze de mol is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Irritant mens, mag hopen dat ze snel het vliegtuig uit wordt getrapt.
En die hand van Art + dat pistool op dat bord.. wats daar mee aan de hand?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:00 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Mucho si.quote:
Hij wijst naar beneden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:03 schreef wormtrein het volgende:
[..]
En die hand van Art + dat pistool op dat bord.. wats daar mee aan de hand?
Helemaal eens.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:03 schreef Jabberwocky het volgende:
Het is Anna of Soundos!
Anna omdat die er van mij de hele serie wel in mag blijven.
Soundos omdat ik het anders zielig zou vinden als ze echt zo is.
Ik vind die hand van Rooijackers ook wel opvallend eigenlijk, zeker in combinatie met het opvallende shirt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:00 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Dat laatste trucje deed Miljoeska (of hoe je die naam ook schrijftquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:03 schreef Jabberwocky het volgende:
Het is Anna of Soundos!
Anna omdat die er van mij de hele serie wel in mag blijven.
Soundos omdat ik het anders zielig zou vinden als ze echt zo is.
Ze zullen toch niet weer zoiets lames als van van Ipenburg toestaan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind die hand van Rooijackers ook wel opvallend eigenlijk, zeker in combinatie met het opvallende shirt.
Nee doen ze echt niet..quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze zullen toch niet weer zoiets lames als van Ipenburg toestaan.
Toeval, en dat doet ie niet op elke groepsfoto.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:03 schreef wormtrein het volgende:
[..]
En die hand van Art + dat pistool op dat bord.. wats daar mee aan de hand?
Mwah, die borden zie je daar genoeg bij hotels/resorts.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
PS; dat bord kan niet toevallig zijn.
No gun --> Pepijn Gunnedinges is de mol niet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Mwah, die borden zie je daar genoeg bij hotels/resorts.
Haha ok. Ben daar niet bekendquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Mwah, die borden zie je daar genoeg bij hotels/resorts.
Gunneweg!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:08 schreef Dave het volgende:
[..]
No gun --> Pepijn Gunnedinges is de mol niet?
Klopt, en aan de reacties te zien zou het ook deze keer weer werken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat laatste trucje deed Miljoeska (of hoe je die naam ook schrijft) ook.
Wow! Die is écht goed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:08 schreef Dave het volgende:
[..]
No gun --> Pepijn Gunnedinges is de mol niet?
Ja maar verder?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wow! Die is écht goed.
Pepijn is de molllll
Dat werd al door iemand anders in een eerder topic geroepen hoor, ere wie ere toekomt!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wow! Die is écht goed.
Pepijn is de molllll
Oke, driewerf hoera voor iemand anders.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat werd al door iemand anders in een eerder topic geroepen hoor, ere wie ere toekomt!
Hij kijkt zo zielig. Zo ongeveer >>quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Verder wat?
No gun -> gun weg
Ik weet het ook niet. Pepijn is gewoon een lekker ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |