Nu al.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Wanneer uitzending gemist? Morgen hoop ik al?Gemist namelijk
Nee, het is niet die week van de maand.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Is het weer dié week van de maand?
Da's nu erg handig!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, het is niet die week van de maand.
Het is zó dat Spaans mijn moedertaal is.
Simple as that.
broodje bapao, hebben ze al 33 keer gezegdquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:52 schreef Gitaarmat het volgende:
Trouwens, in het boekje van de avrobode staatArt in het midden met een rood shirt en een chinees teken in het wit erop. Iemand die dat teken kan ontcijferen?
Oh excuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuse me Princess.. godverdomme zegquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, het is niet die week van de maand.
Het is zó dat Spaans mijn moedertaal is.
Simple as that.
Sake.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:52 schreef Gitaarmat het volgende:
Trouwens, in het boekje van de avrobode staatArt in het midden met een rood shirt en een chinees teken in het wit erop. Iemand die dat teken kan ontcijferen?
Sake. Is al langsgekomen in het topic.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:52 schreef Gitaarmat het volgende:
Je doet zelf alsof je last heb van je maandelijkse op je pik getrapt week.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Oh excuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuse me Princess.. godverdomme zeg
Nee, maar ondertussen zit je wel iedereen af te zeiken en kortaf te doen.. chill out.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je doet zelf alsof je last heb van je maandelijkse op je pik getrapt week.
Ik heb in dít topic nog helemaal niet moeilijk gedaan.
*pakt popcorn*quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, maar ondertussen zit je wel iedereen af te zeiken en kortaf te doen.. chill out.
Niet nodig Hansie.. ik laat het hier bijquote:
Dan ben jij bij deze onze WIDM-tolk, hahaquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zeker wel!
Maar ik heb op Art zn Spaans na, vooralsnog geen Spaans in de aflevering gehoord.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niet nodig Hansie.. ik laat het hier bij
Ja dat is inderdaad wel heel opvallend ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:00 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
"Ook hier sta ik helemaal niet verdacht, en naar rechts uit beeld te kijken, zoals op alle andere groepsfoto's", aldus WIDM-deelneemster Hanna Bervoets.
De acuerdo señor!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dan ben jij bij deze onze WIDM-tolk, haha
Irritant mens, mag hopen dat ze snel het vliegtuig uit wordt getrapt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:00 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
"Ook hier sta ik helemaal niet verdacht, en naar rechts uit beeld te kijken, zoals op alle andere groepsfoto's", aldus WIDM-deelneemster Hanna Bervoets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |