gezien in boulevard....quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Wie is de mol? Wie is nummer vier? Boulevard gezien?"
Nou hop dan!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:42 schreef Operc het volgende:
[..]
Had even geen inspiratie en moet de aflevering nog kijken
Zet dan meteen even de vertaling erbij.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:45 schreef amaranta het volgende:
IkBenDeMol De Mol
Búsca de la A a la Z! Hoy un nuevo correo del Topo. (Y... No olvide votar)
28 Sep Favorite Retweet Reply
Een zoektocht van A naar Z! Vandaag een nieuwe Molmail. ( .. Vergeet niet te stemmen)quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zet dan meteen even de vertaling erbij.
Hmm nu heb ik het nog eens een keer rustig bekeken, maar dat blauw+geel contrast komt eigenlijk ook heel vaak afzonderlijk voor:quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:00 schreef sjak het volgende:
IN de eerste seconden begint een vrouw iets te roepen. Wie verstaat haar?
Nee er staat, zoek van a tot zquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een zoektocht van A naar Z! Vandaag een nieuwe Molmail. ( .. Vergeet niet te stemmen)
dus, wie zie jij het liefst een trein koppen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:48 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Hmm nu heb ik het nog eens een keer rustig bekeken, maar dat blauw+geel contrast komt eigenlijk ook heel vaak afzonderlijk voor:
0.01 gele + blauwe krat
0.03 geel/blauw veiligheidsvest
0.04 blauw shirt vrouw
0.05 gele taxi
0.08 gele bus + blauwe auto
0.09 gele krat + blauw shirt
0.11 blauw shirt + gele pilaar/slingers (let op hoe die jongen kijkt, geregisseerd?)
0.14 gele bus + blauwe motor
0.16 (rechts) blauwe tas + geel fruit
0.23 blauw shirt / geel shirt
0.28 blauw shirt / gele deur bus
0.31 blauwe tas
0.32 gele bus
0.40 blauwe balk boven deur / gele reclame
0.44 blauwe gordijnen
0.47 blauw shirt / geel shirt
Art Rooijakkerzzzzzzquote:
Rustig maar, ik heb ook maar even snel Google Translator gebruikt.quote:
Neequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:49 schreef MrManiak het volgende:
Heeeeerlijke aflevering.
Ik zie dat ik tijdens het kijken twee complete topics heb gemist, kan iemand me bijpraten of er nog bijzondere / opvallende dingen voorbij kwamen?
Ik weet het zó goed ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je het zo goed weet, pleur die vertaling er dan meteen bij![]()
Samenvatting: de mol is Hanna Bervoets.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:49 schreef MrManiak het volgende:
Heeeeerlijke aflevering.
Ik zie dat ik tijdens het kijken twee complete topics heb gemist, kan iemand me bijpraten of er nog bijzondere / opvallende dingen voorbij kwamen?
Iedereen is paranoia.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:49 schreef MrManiak het volgende:
Heeeeerlijke aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |