quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:44 schreef tha_dark het volgende:
Mol is Topo in het spaans.
Topo = poot = Jan
Opgelost.
Yup, ik zag het ook...quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:40 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik zag twee keer een 3 op een shirt en later in wat shots van dat stadion ook nog twee 3'en op een deur...
die is nog wel aannemelijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:44 schreef marcodej het volgende:
1967 is het jaar van de Geit. En wie is er in 1967 geboren? Patrick Stoof!
Precies. En Art die "per ongeluk" twee keer eenzelfde kleur afschiet bij het vuurwerk? Het is gewoon net Yvon Jaspers die doet alsof ze niet snapt hoe een telefoon werkt en constant bellers wegdrukt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:43 schreef Mangostine het volgende:
Iemand opgevallen dat bij de eerste shots van het stadion, er deuren met de letter "3" te zien waren?
En de mol twittert over "de volgende halte" wat kan betekenen dat hij/zij niet de eerste kandidaat was die op de bus stapt.
Ik verdenk Art, en logischerwijs hebben alle hints dus betrekking op Art vind ik :p
Ditquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Misschien zat Pieter-Jan wel in de bus en is hij de Mol
Misschien zat Linda wel gewoon in de bus, dan hebben ze alvast niet gelogen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit vind ik dan wel weer een goede. Ik vind hem sowieso verdacht.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:44 schreef marcodej het volgende:
Maar gaan ze serieus mensen selecteren op de naam of geboortedatum? Da's wel heel apart.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:44 schreef marcodej het volgende:
Het ding leek te weigeren de eerste keer (ik vond dat wel aannemelijk klinken...)quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies. En Art die "per ongeluk" twee keer eenzelfde kleur afschiet bij het vuurwerk? Het is gewoon net Yvon Jaspers die doet alsof ze niet snapt hoe een telefoon werkt en constant bellers wegdrukt.
Ja, die vroeg het aan de verkeerde dude.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Was het trouwens bij Jan waarbij de vraag op de naam van de hond anders werd beantwoord??
wie was de cameraman?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Stond het wel in die volgorde? Iedereen riep @ random wat vragen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:47 schreef Jor_Dii het volgende:
1e antw. Amerika 2e antw. Republiek el Salvador 3e antw. Tin tin. letters achter elkaar= ART-
Op zich ook best achterlijk...blijkbaar kon iedereen zien van wie die geit was...quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:47 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, die vroeg het aan de verkeerde dude.
Van de geit bedoel je? Ja, daar zeiden ze Camba of zo, ik vermoed dat dat Spaans is voor geit.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Was het trouwens bij Jan waarbij de vraag op de naam van de hond anders werd beantwoord??
Aannemelijk voor mijn verdachte.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:47 schreef Jor_Dii het volgende:
1e antw. Amerika 2e antw. Republiek el Salvador 3e antw. Tin tin. letters achter elkaar= ART-
Echt totaal niet gezien.quote:Heeft dan niemand de mega hint gezien? M ART op de muur van het museum. Mol=ART #widm
Cabra dus, volgens google translate.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Van de geit bedoel je? Ja, daar zeiden ze Camba of zo, ik vermoed dat dat Spaans is voor geit.
Er stond MARTE, maar goed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
Van twitter:
[..]
Echt totaal niet gezien.
Oquote:
wat heeft Myrianna vast?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is Art met z'n shirt.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:50 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, nooit gedacht dat Kuifje een rol ging spelen in WIDM
vierkantje, twee oogjes en een mond. Een t-shirt grapje. Het betekent volgens mij helemaal niets...quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan iemand dat teken op Art zijn shirt ontcijferen?
Gewoon haar vingers op een rare manier denk ik.quote:
Nice, waarschijnlijk gaan ze na aflevering 5 dus naar Belgiëquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:50 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Sjaal? Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:51 schreef KrentebolHooft het volgende:
Het gaat niet goed voor Art
Ik denk dat Art en Anna over het algemeen het verdachtst zijn. En dan Anna met name vanwege die sjaal.
Wie gaat deze lezen of heeft hem al gelezen? Zou best eens wat in kunnen zittenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:50 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor, dat is een soort van dingetje-achtig iets.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon haar vingers op een rare manier denk ik.
OH NOES INGE IPENBURG._!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:52 schreef tochweerhenk het volgende:
Iemand de site tintin.com al geprobeerd? Juist, Kuifje!
Nee, ècht?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:52 schreef tochweerhenk het volgende:
Iemand de site tintin.com al geprobeerd? Juist, Kuifje!
Dat was dus het vuurwerk, dat 'knallende'..quote:IkBenDeMol De Mol
ik wens je een knallende eerste aflevering toe!
Zonnebril, denk ik?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:53 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een soort van dingetje-achtig iets.
Bronquote:Kuifje in El Salvador
2009-08-23 (Sunday),
Uitgegeven in 1983 door een onbekende uitgever is Kuifje in El Salvador. Een politieke parodie grotendeels opgebouwd uit originele werken van Hergé.
Het stripwerk is een politieke boodschap tegen de onderdrukking in El Salvador. Kuifje en Haddock brengen onbedoeld een lading wapens naar El Salvador waardoor ze daar in de locale strijd verwikkeld worden. Het verhaal speelt zich voornamelijk af rond Kapitein Haddock. waar Kuifje de rol speelt van sceptische meewerker met de staat (opzoek naar een of ander zegel), Raakt Haddock in contact en begaan met de lokale bevolking.
Kan hier gedownload wordenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
Dus welke fokker heeft de strips van kuifje in huis? Ik heb er wel een paar, maar denk niet dat ik el salvador heb.
Ik ook, maar wist niet eens dat er een verhaal was in EL Salvadorquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
Dus welke fokker heeft de strips van kuifje in huis? Ik heb er wel een paar, maar denk niet dat ik el salvador heb.
En wat is dan precies de hint?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:53 schreef KrentebolHooft het volgende:
Nogmaals mijn Sjaal theorie
Tijdens de toets ronde bij de laptops droeg een van de vrouwelijke kandidaten een sjaal, met een gekleurd blokjes patroon. Later tijdens de uitslag droeg echter niemand een sjaal.
Een fok!ker paar paginas terug wees deze vrouw aan als Anna, want ik had haar gezicht niet gezien en ik ken sowieso de namen niet
Dus niets. Alleen dat Tien Tien zoals in de aflevering werd gezegd dus wel degelijk op Kuifje kan slaan en niet op cijfersquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:58 schreef wormtrein het volgende:
Trouwens, wie denken jullie dat er als mol in de bus zat? Ik denk namelijk dat het best wel eens de mol van voorgaande edities zou kunnen zijn! Pieter-Jan heeft namelijk helemaal niet gezegd dat het de mol van 2011 moet zijn
Houden zo, die gladjanus van een Kooijemans kan me niet stil genoeg zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef Lov1 het volgende:
Ik vond Jan opvallend stil deze aflevering... en ik hoop dat Tien Tien een nephint was voor de molfans en dat we het stiekem bij de kipjes moeten zoeken ofzo
Ontmaskertquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:58 schreef marcodej het volgende:
Mijn Geit-hit wordt geretweet op Twitter.
Wat is je geithit?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:58 schreef marcodej het volgende:
Mijn Geit-hit wordt geretweet op Twitter.
Weg met Jan Kooijemansquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Houden zo, die gladjanus van een Kooijemans kan me niet stil genoeg zijn.
Gladjakkersquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
Ben wel blij met Jan. Samen met Anna enige eyecandy.
Op 0:47 zie ik iemand blonds met een pet op.. opvallend natuurlijk tussen al die zwartharige mensen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:00 schreef sjak het volgende:
IN de eerste seconden begint een vrouw iets te roepen. Wie verstaat haar?
Jan is er idd voor het mooie plaatjequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
Dit. Ik help!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef tochweerhenk het volgende:
En het heeft iets met kuifje te maken! En ik ga uitzoeken wat.
Was mij ook opgevallen, maar toen zocht ik er nog niks achter en keek ik niet goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Op 0:47 zie ik iemand blonds met een pet op.. opvallend natuurlijk tussen al die zwartharige mensen.
0:47quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:00 schreef sjak het volgende:
IN de eerste seconden begint een vrouw iets te roepen. Wie verstaat haar?
Annaquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |