Als die in afl. 5 er nog inzit.. Dan kap ik met kijken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
Als Soundos de mol is, wat een dikke faal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:34 schreef byah het volgende:
Anna
Ik hou van haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Ga terugkijken!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:35 schreef Danielle83 het volgende:
Ik vind het wel tof dat de mol blijkbaar in de bus zat. Echt totaal niet op gelet.
Op naar de volgende aflevering! Voor mij is de mol nu Horace of Patrick..
Daar hebben we Fok voorquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:35 schreef themole het volgende:
Overigens ligt www.wieisdemol.nl nogal plat.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:34 schreef byah het volgende:
Anna
Oke, nu mag ze wel een tijdje blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Geit heet Tin Tin => kuifje => art, waarschijnlijk moet je aan zoiets denken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:35 schreef Pino112 het volgende:
Maar de Mol zat dus in de bus, heeft iemand dat al teruggekeken?
Op den duur filmde ze in de bus helemaal van achteren. Toen dacht ik al dat daar de mol zat eigenlijk. Verder zag je vanaf dat standpunt weinig volgens mij.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:35 schreef Danielle83 het volgende:
Ik vind het wel tof dat de mol blijkbaar in de bus zat. Echt totaal niet op gelet.
Kuifje - art ??quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:36 schreef themole het volgende:
[..]
Geit heet Tin Tin => kuifje => art, waarschijnlijk moet je aan zoiets denken.
Van Jan lieten ze een introductievideo zien waarin hij in een jury zit... met kuif!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:36 schreef themole het volgende:
[..]
Geit heet Tin Tin => kuifje => art, waarschijnlijk moet je aan zoiets denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |