Oh ja dat is ook zo! Als ie het wel had geweten had ie er vast geen gebruik van gemaaktquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
de vraag werd hem van te voren gesteld he....het hoefde niet per defi om soundos te gaan
hij mocht zelf iemand kiezen
Ik verdenk haar het meest.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:29 schreef tochweerhenk het volgende:
Het is niet gezegd dat Soundos eruit was gegaan.
Er vallen maar zeven mensen af in negen afleveringen inc. finale, dus eigenlijk acht afleveringen. Vaak komt er dus een aflevering dat er niemand afvalt, een aflevering dat diegene terugkomt, en een aflevering dat er twee afvallen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoeft niet, zijn altijd wel 1 of 2 aflevering waarin niemand eruit gaat.
quote:Het is Horace Cohen. Draai Cohen om, wordt Nehoc, dat bekent in het Mingreels 4, Het 4de dier dat op de Ark van Noach ging, een mol. #widm
Hij deed ook wel mogolisch in de bus. Zo kijken en dan niks zien.quote:
Of juist wel, als de rest geen geld pakt kun jij zo net alsof doen dat je voor de pot gaatquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Mij lijkt dat de mensen die voor geld gingen bij de mandjes sowieso geen mol zijn. En dat zijn dus Karin en Miryanna.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:30 schreef HalvinCarris het volgende:
Waarom zit die Marokkaan er nog in?!
quote:
Ik dacht dat het 4e dier een Pino was..quote:
Ben het ook niet van planquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Graag gedaan hoorNiemand nam de moeite om er 1 te maken...
Maar dan zou je als mol dnek ik eerder de 1000 euro (of welk lager bedrag er ook was) pakken dan de 3000 (want er werd nu in totaal 6000 in de pot gedaan, van twee keer 3000)quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:31 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Of juist wel, als de rest geen geld pakt kun jij zo net alsof doen dat je voor de pot gaat
Dit is veel beter, met die spelmomenten kon je altijd zien of iemand erin zou blijven omdat dat spel nog niet was geweest.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:31 schreef Beaudelaire het volgende:
Jezus, wat was de intro dom.
Met die kandidaten die de camera inkijken.
Waar zijn de spelmomenten gebleven?
O, nu zijn de reclames aan de beurt? Tijd om naar dat feestje te gaan wat al een tijdje bezig is nuquote:
Creatief!quote:
Dat zou ik weer verdacht vinden, waarom 1000 pakken als je al van iedereen gehoord hebt dat er 3000 ligt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dan zou je als mol dnek ik eerder de 1000 euro (of welk lager bedrag er ook was) pakken dan de 3000 (want er werd nu in totaal 6000 in de pot gedaan, van twee keer 3000)
HATERSquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef Editeur het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 4e dier een Pino was..
Dan moet je nog even wachten, zij lijkt mij de mol als ik zo naar de montage kijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:31 schreef Mr_DG het volgende:
Hopelijk vliegt die Soundos er snel uit. Wat een enorm irritante stem en dito kop heeft dat mens.
Hoezo?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:33 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dan moet je nog even wachten, zij lijkt mij de mol als ik zo naar de montage kijk.
Klopt, dan wist je bij de executie al van bepaalde personen dat ze er niet uit zouden gaan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dit is veel beter, met die spelmomenten kon je altijd zien of iemand erin zou blijven omdat dat spel nog niet was geweest.
Hm, grappig.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:33 schreef Rockiejj het volgende:
Het is Anna, want als je dat omdraait heb je nog steeds Anna, dus dubbele kans dat zij het is!
Als die in afl. 5 er nog inzit.. Dan kap ik met kijken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
Als Soundos de mol is, wat een dikke faal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:34 schreef byah het volgende:
Anna
Ik hou van haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Ga terugkijken!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:35 schreef Danielle83 het volgende:
Ik vind het wel tof dat de mol blijkbaar in de bus zat. Echt totaal niet op gelet.
Op naar de volgende aflevering! Voor mij is de mol nu Horace of Patrick..
Daar hebben we Fok voorquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:35 schreef themole het volgende:
Overigens ligt www.wieisdemol.nl nogal plat.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:34 schreef byah het volgende:
Anna
Oke, nu mag ze wel een tijdje blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Geit heet Tin Tin => kuifje => art, waarschijnlijk moet je aan zoiets denken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:35 schreef Pino112 het volgende:
Maar de Mol zat dus in de bus, heeft iemand dat al teruggekeken?
Op den duur filmde ze in de bus helemaal van achteren. Toen dacht ik al dat daar de mol zat eigenlijk. Verder zag je vanaf dat standpunt weinig volgens mij.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:35 schreef Danielle83 het volgende:
Ik vind het wel tof dat de mol blijkbaar in de bus zat. Echt totaal niet op gelet.
Kuifje - art ??quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:36 schreef themole het volgende:
[..]
Geit heet Tin Tin => kuifje => art, waarschijnlijk moet je aan zoiets denken.
Van Jan lieten ze een introductievideo zien waarin hij in een jury zit... met kuif!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:36 schreef themole het volgende:
[..]
Geit heet Tin Tin => kuifje => art, waarschijnlijk moet je aan zoiets denken.
Ik ga het nog wel een keer terug kijken, maar volgens mij zag je ook weinig.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:37 schreef Toad het volgende:
[..]
Op den duur filmde ze in de bus helemaal van achteren. Toen dacht ik al dat daar de mol zat eigenlijk. Verder zag je vanaf dat standpunt weinig volgens mij.
quote:
Uitzendinggemist ligt platquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:39 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik ga het nog wel een keer terug kijken, maar volgens mij zag je ook weinig.
Iemand al terug gekeken?
Dat was toch Anna?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:39 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ben ik de enige die de gekleurde sjaal opviel? Helaas werken de uitzendinggemist sites het niet.
Ik zag twee keer een 3 op een shirt en later in wat shots van dat stadion ook nog twee 3'en op een deur...quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die getallen op de rug van die gasten op een rijtje in de bus vond ik het meest opvallend. Moet je vast iets mee kunnen ....
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:40 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vond die vuurwerk opdracht trouwens wel vet gedaan.
Ik dacht ook een 11 te zien.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:40 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik zag twee keer een 3 op een shirt en later in wat shots van dat stadion ook nog twee 3'en op een deur...
Nee, inderdaad, hoe ze meteen de ontvangers gingen aanvallen, niemand had zoiets verwacht.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Alleen natuurlijk sowieso chaos
. Daar had de mol echt geen rol in.
Duurt toch nog even voor die afl. er op staat.quote:
Hmm ja op zich wel, ze hadden elk ander stukje uit Liever verliefd kunnen pakkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:41 schreef Catwoman1986 het volgende:
Niemand anders die het opvallend vindt dat de naam Anna 2x wordt gezegd in het voorstelfimpje van Miryanna?
Bedoel, wel typisch dat ze net een stukje uit haar acteerperiode kiezen waar een naam van een medekandidaat 2x genoemd wordt of niet?
Ook echt aan alle kanten allerlei kleuren overal op hetzelfde momentquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, hoe ze meteen de ontvangers gingen aanvallen, niemand had zoiets verwacht.
Ja bijvoorbeeld. genoeg ander beeldmateriaal zonder namenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm ja op zich wel, ze hadden elk ander stukje uit Liever verliefd kunnen pakken
Die laatste was inderdaad erg opvallend in beeld. Mja er is niks met 2 CC's ofzo.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:40 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik zag twee keer een 3 op een shirt en later in wat shots van dat stadion ook nog twee 3'en op een deur...
Ah, dan zijn Anna en Soundos het dus niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:41 schreef Jabberwocky het volgende:
Die sjaal was Anna ja.
Anna en Soundos zijn mijn twee mollen op dit moment. Meestal heb ik het aan het begin altijd fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |