Oh ja dat is ook zo! Als ie het wel had geweten had ie er vast geen gebruik van gemaaktquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
de vraag werd hem van te voren gesteld he....het hoefde niet per defi om soundos te gaan
hij mocht zelf iemand kiezen
Ik verdenk haar het meest.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:29 schreef tochweerhenk het volgende:
Het is niet gezegd dat Soundos eruit was gegaan.
Er vallen maar zeven mensen af in negen afleveringen inc. finale, dus eigenlijk acht afleveringen. Vaak komt er dus een aflevering dat er niemand afvalt, een aflevering dat diegene terugkomt, en een aflevering dat er twee afvallen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoeft niet, zijn altijd wel 1 of 2 aflevering waarin niemand eruit gaat.
quote:Het is Horace Cohen. Draai Cohen om, wordt Nehoc, dat bekent in het Mingreels 4, Het 4de dier dat op de Ark van Noach ging, een mol. #widm
Hij deed ook wel mogolisch in de bus. Zo kijken en dan niks zien.quote:
Of juist wel, als de rest geen geld pakt kun jij zo net alsof doen dat je voor de pot gaatquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Mij lijkt dat de mensen die voor geld gingen bij de mandjes sowieso geen mol zijn. En dat zijn dus Karin en Miryanna.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:30 schreef HalvinCarris het volgende:
Waarom zit die Marokkaan er nog in?!
quote:
Ik dacht dat het 4e dier een Pino was..quote:
Ben het ook niet van planquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Graag gedaan hoorNiemand nam de moeite om er 1 te maken...
Maar dan zou je als mol dnek ik eerder de 1000 euro (of welk lager bedrag er ook was) pakken dan de 3000 (want er werd nu in totaal 6000 in de pot gedaan, van twee keer 3000)quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:31 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Of juist wel, als de rest geen geld pakt kun jij zo net alsof doen dat je voor de pot gaat
Dit is veel beter, met die spelmomenten kon je altijd zien of iemand erin zou blijven omdat dat spel nog niet was geweest.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:31 schreef Beaudelaire het volgende:
Jezus, wat was de intro dom.
Met die kandidaten die de camera inkijken.
Waar zijn de spelmomenten gebleven?
O, nu zijn de reclames aan de beurt? Tijd om naar dat feestje te gaan wat al een tijdje bezig is nuquote:
Creatief!quote:
Dat zou ik weer verdacht vinden, waarom 1000 pakken als je al van iedereen gehoord hebt dat er 3000 ligt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dan zou je als mol dnek ik eerder de 1000 euro (of welk lager bedrag er ook was) pakken dan de 3000 (want er werd nu in totaal 6000 in de pot gedaan, van twee keer 3000)
HATERSquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef Editeur het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 4e dier een Pino was..
Dan moet je nog even wachten, zij lijkt mij de mol als ik zo naar de montage kijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:31 schreef Mr_DG het volgende:
Hopelijk vliegt die Soundos er snel uit. Wat een enorm irritante stem en dito kop heeft dat mens.
Hoezo?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:33 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dan moet je nog even wachten, zij lijkt mij de mol als ik zo naar de montage kijk.
Klopt, dan wist je bij de executie al van bepaalde personen dat ze er niet uit zouden gaan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dit is veel beter, met die spelmomenten kon je altijd zien of iemand erin zou blijven omdat dat spel nog niet was geweest.
Hm, grappig.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:33 schreef Rockiejj het volgende:
Het is Anna, want als je dat omdraait heb je nog steeds Anna, dus dubbele kans dat zij het is!
Als die in afl. 5 er nog inzit.. Dan kap ik met kijken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
Als Soundos de mol is, wat een dikke faal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:34 schreef byah het volgende:
Anna
Ik hou van haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Ga terugkijken!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:35 schreef Danielle83 het volgende:
Ik vind het wel tof dat de mol blijkbaar in de bus zat. Echt totaal niet op gelet.
Op naar de volgende aflevering! Voor mij is de mol nu Horace of Patrick..
Daar hebben we Fok voorquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:35 schreef themole het volgende:
Overigens ligt www.wieisdemol.nl nogal plat.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:34 schreef byah het volgende:
Anna
Oke, nu mag ze wel een tijdje blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Geit heet Tin Tin => kuifje => art, waarschijnlijk moet je aan zoiets denken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:35 schreef Pino112 het volgende:
Maar de Mol zat dus in de bus, heeft iemand dat al teruggekeken?
Op den duur filmde ze in de bus helemaal van achteren. Toen dacht ik al dat daar de mol zat eigenlijk. Verder zag je vanaf dat standpunt weinig volgens mij.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:35 schreef Danielle83 het volgende:
Ik vind het wel tof dat de mol blijkbaar in de bus zat. Echt totaal niet op gelet.
Kuifje - art ??quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:36 schreef themole het volgende:
[..]
Geit heet Tin Tin => kuifje => art, waarschijnlijk moet je aan zoiets denken.
Van Jan lieten ze een introductievideo zien waarin hij in een jury zit... met kuif!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:36 schreef themole het volgende:
[..]
Geit heet Tin Tin => kuifje => art, waarschijnlijk moet je aan zoiets denken.
Ik ga het nog wel een keer terug kijken, maar volgens mij zag je ook weinig.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:37 schreef Toad het volgende:
[..]
Op den duur filmde ze in de bus helemaal van achteren. Toen dacht ik al dat daar de mol zat eigenlijk. Verder zag je vanaf dat standpunt weinig volgens mij.
quote:
Uitzendinggemist ligt platquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:39 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik ga het nog wel een keer terug kijken, maar volgens mij zag je ook weinig.
Iemand al terug gekeken?
Dat was toch Anna?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:39 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ben ik de enige die de gekleurde sjaal opviel? Helaas werken de uitzendinggemist sites het niet.
Ik zag twee keer een 3 op een shirt en later in wat shots van dat stadion ook nog twee 3'en op een deur...quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die getallen op de rug van die gasten op een rijtje in de bus vond ik het meest opvallend. Moet je vast iets mee kunnen ....
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:40 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vond die vuurwerk opdracht trouwens wel vet gedaan.
Ik dacht ook een 11 te zien.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:40 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik zag twee keer een 3 op een shirt en later in wat shots van dat stadion ook nog twee 3'en op een deur...
Nee, inderdaad, hoe ze meteen de ontvangers gingen aanvallen, niemand had zoiets verwacht.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Alleen natuurlijk sowieso chaos
. Daar had de mol echt geen rol in.
Duurt toch nog even voor die afl. er op staat.quote:
Hmm ja op zich wel, ze hadden elk ander stukje uit Liever verliefd kunnen pakkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:41 schreef Catwoman1986 het volgende:
Niemand anders die het opvallend vindt dat de naam Anna 2x wordt gezegd in het voorstelfimpje van Miryanna?
Bedoel, wel typisch dat ze net een stukje uit haar acteerperiode kiezen waar een naam van een medekandidaat 2x genoemd wordt of niet?
Ook echt aan alle kanten allerlei kleuren overal op hetzelfde momentquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, hoe ze meteen de ontvangers gingen aanvallen, niemand had zoiets verwacht.
Ja bijvoorbeeld. genoeg ander beeldmateriaal zonder namenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm ja op zich wel, ze hadden elk ander stukje uit Liever verliefd kunnen pakken
Die laatste was inderdaad erg opvallend in beeld. Mja er is niks met 2 CC's ofzo.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:40 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik zag twee keer een 3 op een shirt en later in wat shots van dat stadion ook nog twee 3'en op een deur...
Ah, dan zijn Anna en Soundos het dus niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:41 schreef Jabberwocky het volgende:
Die sjaal was Anna ja.
Anna en Soundos zijn mijn twee mollen op dit moment. Meestal heb ik het aan het begin altijd fout.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:44 schreef tha_dark het volgende:
Mol is Topo in het spaans.
Topo = poot = Jan
Opgelost.
Yup, ik zag het ook...quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:40 schreef BoerBert het volgende:
[..]
die is nog wel aannemelijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:44 schreef marcodej het volgende:
1967 is het jaar van de Geit. En wie is er in 1967 geboren? Patrick Stoof!
Precies. En Art die "per ongeluk" twee keer eenzelfde kleur afschiet bij het vuurwerk? Het is gewoon net Yvon Jaspers die doet alsof ze niet snapt hoe een telefoon werkt en constant bellers wegdrukt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:43 schreef Mangostine het volgende:
Iemand opgevallen dat bij de eerste shots van het stadion, er deuren met de letter "3" te zien waren?
En de mol twittert over "de volgende halte" wat kan betekenen dat hij/zij niet de eerste kandidaat was die op de bus stapt.
Ik verdenk Art, en logischerwijs hebben alle hints dus betrekking op Art vind ik :p
Ditquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Misschien zat Pieter-Jan wel in de bus en is hij de Mol
Misschien zat Linda wel gewoon in de bus, dan hebben ze alvast niet gelogen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit vind ik dan wel weer een goede. Ik vind hem sowieso verdacht.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:44 schreef marcodej het volgende:
Maar gaan ze serieus mensen selecteren op de naam of geboortedatum? Da's wel heel apart.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:44 schreef marcodej het volgende:
Het ding leek te weigeren de eerste keer (ik vond dat wel aannemelijk klinken...)quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies. En Art die "per ongeluk" twee keer eenzelfde kleur afschiet bij het vuurwerk? Het is gewoon net Yvon Jaspers die doet alsof ze niet snapt hoe een telefoon werkt en constant bellers wegdrukt.
Ja, die vroeg het aan de verkeerde dude.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Was het trouwens bij Jan waarbij de vraag op de naam van de hond anders werd beantwoord??
wie was de cameraman?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Stond het wel in die volgorde? Iedereen riep @ random wat vragen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:47 schreef Jor_Dii het volgende:
1e antw. Amerika 2e antw. Republiek el Salvador 3e antw. Tin tin. letters achter elkaar= ART-
Op zich ook best achterlijk...blijkbaar kon iedereen zien van wie die geit was...quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:47 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, die vroeg het aan de verkeerde dude.
Van de geit bedoel je? Ja, daar zeiden ze Camba of zo, ik vermoed dat dat Spaans is voor geit.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Was het trouwens bij Jan waarbij de vraag op de naam van de hond anders werd beantwoord??
Aannemelijk voor mijn verdachte.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:47 schreef Jor_Dii het volgende:
1e antw. Amerika 2e antw. Republiek el Salvador 3e antw. Tin tin. letters achter elkaar= ART-
Echt totaal niet gezien.quote:Heeft dan niemand de mega hint gezien? M ART op de muur van het museum. Mol=ART #widm
Cabra dus, volgens google translate.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Van de geit bedoel je? Ja, daar zeiden ze Camba of zo, ik vermoed dat dat Spaans is voor geit.
Er stond MARTE, maar goed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
Van twitter:
[..]
Echt totaal niet gezien.
Oquote:
wat heeft Myrianna vast?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is Art met z'n shirt.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:50 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, nooit gedacht dat Kuifje een rol ging spelen in WIDM
vierkantje, twee oogjes en een mond. Een t-shirt grapje. Het betekent volgens mij helemaal niets...quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan iemand dat teken op Art zijn shirt ontcijferen?
Gewoon haar vingers op een rare manier denk ik.quote:
Nice, waarschijnlijk gaan ze na aflevering 5 dus naar Belgiëquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:50 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Sjaal? Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:51 schreef KrentebolHooft het volgende:
Het gaat niet goed voor Art
Ik denk dat Art en Anna over het algemeen het verdachtst zijn. En dan Anna met name vanwege die sjaal.
Wie gaat deze lezen of heeft hem al gelezen? Zou best eens wat in kunnen zittenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:50 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor, dat is een soort van dingetje-achtig iets.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon haar vingers op een rare manier denk ik.
OH NOES INGE IPENBURG._!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:52 schreef tochweerhenk het volgende:
Iemand de site tintin.com al geprobeerd? Juist, Kuifje!
Nee, ècht?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:52 schreef tochweerhenk het volgende:
Iemand de site tintin.com al geprobeerd? Juist, Kuifje!
Dat was dus het vuurwerk, dat 'knallende'..quote:IkBenDeMol De Mol
ik wens je een knallende eerste aflevering toe!
Zonnebril, denk ik?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:53 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een soort van dingetje-achtig iets.
Bronquote:Kuifje in El Salvador
2009-08-23 (Sunday),
Uitgegeven in 1983 door een onbekende uitgever is Kuifje in El Salvador. Een politieke parodie grotendeels opgebouwd uit originele werken van Hergé.
Het stripwerk is een politieke boodschap tegen de onderdrukking in El Salvador. Kuifje en Haddock brengen onbedoeld een lading wapens naar El Salvador waardoor ze daar in de locale strijd verwikkeld worden. Het verhaal speelt zich voornamelijk af rond Kapitein Haddock. waar Kuifje de rol speelt van sceptische meewerker met de staat (opzoek naar een of ander zegel), Raakt Haddock in contact en begaan met de lokale bevolking.
Kan hier gedownload wordenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
Dus welke fokker heeft de strips van kuifje in huis? Ik heb er wel een paar, maar denk niet dat ik el salvador heb.
Ik ook, maar wist niet eens dat er een verhaal was in EL Salvadorquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
Dus welke fokker heeft de strips van kuifje in huis? Ik heb er wel een paar, maar denk niet dat ik el salvador heb.
En wat is dan precies de hint?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:53 schreef KrentebolHooft het volgende:
Nogmaals mijn Sjaal theorie
Tijdens de toets ronde bij de laptops droeg een van de vrouwelijke kandidaten een sjaal, met een gekleurd blokjes patroon. Later tijdens de uitslag droeg echter niemand een sjaal.
Een fok!ker paar paginas terug wees deze vrouw aan als Anna, want ik had haar gezicht niet gezien en ik ken sowieso de namen niet
Dus niets. Alleen dat Tien Tien zoals in de aflevering werd gezegd dus wel degelijk op Kuifje kan slaan en niet op cijfersquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:58 schreef wormtrein het volgende:
Trouwens, wie denken jullie dat er als mol in de bus zat? Ik denk namelijk dat het best wel eens de mol van voorgaande edities zou kunnen zijn! Pieter-Jan heeft namelijk helemaal niet gezegd dat het de mol van 2011 moet zijn
Houden zo, die gladjanus van een Kooijemans kan me niet stil genoeg zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef Lov1 het volgende:
Ik vond Jan opvallend stil deze aflevering... en ik hoop dat Tien Tien een nephint was voor de molfans en dat we het stiekem bij de kipjes moeten zoeken ofzo
Ontmaskertquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:58 schreef marcodej het volgende:
Mijn Geit-hit wordt geretweet op Twitter.
Wat is je geithit?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:58 schreef marcodej het volgende:
Mijn Geit-hit wordt geretweet op Twitter.
Weg met Jan Kooijemansquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Houden zo, die gladjanus van een Kooijemans kan me niet stil genoeg zijn.
Gladjakkersquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
Ben wel blij met Jan. Samen met Anna enige eyecandy.
Op 0:47 zie ik iemand blonds met een pet op.. opvallend natuurlijk tussen al die zwartharige mensen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:00 schreef sjak het volgende:
IN de eerste seconden begint een vrouw iets te roepen. Wie verstaat haar?
Jan is er idd voor het mooie plaatjequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
Dit. Ik help!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef tochweerhenk het volgende:
En het heeft iets met kuifje te maken! En ik ga uitzoeken wat.
Was mij ook opgevallen, maar toen zocht ik er nog niks achter en keek ik niet goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Op 0:47 zie ik iemand blonds met een pet op.. opvallend natuurlijk tussen al die zwartharige mensen.
0:47quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:00 schreef sjak het volgende:
Annaquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
Dat zag ik ook. Morgen ga ik nog een keer kijken of ik iets kan ontdekken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Op 0:47 zie ik iemand blonds met een pet op.. opvallend natuurlijk tussen al die zwartharige mensen.
Het zou te obvious zijn want er zijn maar weinig blonde mannen in het spel en dit zie je op het moment dat Pepijn (zelf blond) instapt. Ik weet het niet..quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef Sosha het volgende:
[..]
Was mij ook opgevallen, maar toen zocht ik er nog niks achter en keek ik niet goed
Is ie te herkennen?
Maaar: hoe zit het dan met oudere Mollen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het zou te obvious zijn want er zijn maar weinig blonde mannen in het spel en dit zie je op het moment dat Pepijn (zelf blond) instapt. Ik weet het niet..
Als je ze niet in 1 beeld ziet kan het ook gemonteerd zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het zou te obvious zijn want er zijn maar weinig blonde mannen in het spel en dit zie je op het moment dat Pepijn (zelf blond) instapt. Ik weet het niet..
Heb het fragment net gezien, maar dit was een ander blond persoon dan ik dacht te zien...quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Pepijn heeft golvend haar, deze man had strak haar (beetje vet en leek geverfd ofzo)quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je ze niet in 1 beeld ziet kan het ook gemonteerd zijn
Ik denk dat eventuele beelden van de mol in de bus sowieso op de montagetafel wel gesneuveld zouden zijn. Misschien was de mol wel cameraman/vrouw.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je ze niet in 1 beeld ziet kan het ook gemonteerd zijn
Idd, bij widm houden ze nogal van veel montage.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik denk dat eventuele beelden van de mol in de bus sowieso op de montagetafel wel gesneuveld zouden zijn. Misschien was de mol wel cameraman/vrouw.
Bron?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:08 schreef teirnon het volgende:
Japans teken op Art z'n shirt betekent sake/alcohol.
quote:We zijn onderweg! Wat een avontuur en wat een uitdaging om de Mol te zijn. Je kunt je wel voorstellen dat de opdracht in die bus voor mij heel erg spannend was. Telkens stapte er weer een medekandidaat in de bus en steeds dacht ik dat ik door de mand zou vallen. De Mol ontmaskerd! Al bij de eerste opdracht in de eerste aflevering! Wat een blunder zou dat zijn geweest. Maar ik denk dat niemand mij heeft gezien... hoop ik. Ik hoop jij ook niet, want anders zou het jouw kijkplezier wel heel erg bederven. Bij de vuurwerkopdracht had ik gelukkig veel medestanders. Nu is het niet makkelijk om zo'n communicatiesysteem te bedenken, maar met een beetje beleid had het wel gekund. Maar gelukkig was er geen beleid. Net als bij de laatste opdracht, want daar zijn duizenden euro's blijven liggen. Al met al kan ik handenwrijvend terugzien op een geslaagde vuurdoop in Wie is de Mol 2011. Nu maar hopen dat ik die lijn door kan trekken.
Groeten van de Mol.
PS: ik hoop dat er in de volgende aflevering wél iemand naar huis gaat!
Dat lijkt mij deze kanji te zijn:quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is Art met z'n shirt.
Karel van de Graaf met een pruik?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:11 schreef Corkscrew het volgende:
Even een screenshot gemaakt van het al besproken fragment met de blonde persoon in de bus:
[ afbeelding ]
Danku. Zie geen connectie tussen sake en de mol eigenlijk..quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:10 schreef teirnon het volgende:
[..]
http://www.unicode.org/cgi-bin/GetUnihanData.pl?codepoint=9152
Dat zie je dus nooit als je vooraan in die overvolle bus staat, maar dat Marianne er niet doormocht doet het aannemelijk lijken dat er iig iemand achterin de bus zat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:11 schreef Corkscrew het volgende:
Even een screenshot gemaakt van het al besproken fragment met de blonde persoon in de bus:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Anna![]()
Maar het wordt nooit meer beter dan met Viviënne!
Haddock! En wie lijkt op Haddock? Horace!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef tochweerhenk het volgende:
En wie in het Kuifje genre heeft er veel te maken met alcohol?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Haddock! En wie lijkt op Haddock? Horace!
Ik zou toch zweren dat dat Patrick Stoof is. Hij zat ook bij de ontvangers trouwens en bracht geen geld op.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:11 schreef Corkscrew het volgende:
[ afbeelding ]
En dat linkt weer naar het derde dier dat in de Ark zit, een molquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit vind ik een serieuze aanwijzing!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:44 schreef marcodej het volgende:
En als je ark verkeerd schrijft dan staat er artquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dat linkt weer naar het derde dier dat in de Ark zit, een mol.
Dat postte je net ook al maar ik zie die link totaal niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:43 schreef Mangostine het volgende:
Iemand opgevallen dat bij de eerste shots van het stadion, er deuren met de letter "3" te zien waren?
En de mol twittert over "de volgende halte" wat kan betekenen dat hij/zij niet de eerste kandidaat was die op de bus stapt.
Ik verdenk Art, en logischerwijs hebben alle hints dus betrekking op Art vind ik :p
Maar zoals iemand al zei, zouden ze echt iemand uitzoeken op geboortejaar?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:14 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Dit vind ik een serieuze aanwijzing!
Als je mol verkeerd schrijft ook!!!!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
En als je ark verkeerd schrijft dan staat er art
Ze hebben gewoon het dier uitgekozen bij het geboortejaar van de mol...quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar zoals iemand al zei, zouden ze echt iemand uitzoeken op geboortejaar?
Nee, maar ze kunnen wel een hint maken op basis van zijn geboortejaar, er zijn vaker heul verre hints gemaakt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar zoals iemand al zei, zouden ze echt iemand uitzoeken op geboortejaar?
Waarschijnlijk gaan ze weer naar een ander land, iig zo klinkt het.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Aflevering 5 wordt erg belangrijk, moet wel.
Wat een lekker wijf trouwensquote:
Officieel heet hij Kapitein Archibald Haddockquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
widmquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:19 schreef amaranta het volgende:
welk twitter account van de mol volgen jullie?
Wut,quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Art: "Tien Tien, dat is Kuifje toch?!" Hint?
Eens...quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Anna![]()
Maar het wordt nooit meer beter dan met Viviënne!
Van alle kandidaten die twitter hebben, de WIDM twitter en de twitter van de mol (http://twitter.com/ikbendemol)quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:19 schreef amaranta het volgende:
welk twitter account van de mol volgen jullie?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:14 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Dit vind ik een serieuze aanwijzing!
Het is toch algemeen bekend dat Tin tin Kuifje is of begrijp ik je nu verkeerd.quote:
'Gelukkig had ik veel medestanders bij het bedenken van het communicatiesysteem', dat kan bijna alleen maar Patrick zijn..?quote:
Het zijn gewoon twee beweringen, ik zeg niet dat er per se een verband is. Maar het zou bijv. kunnen dat 3 slaat op de 3e kandidaat op de bus. Sowieso niet de 1e aangezien de mol praat over de "volgende" halte.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat postte je net ook al maar ik zie die link totaal niet.
schijnbaar volg ik die al, maar ik zie zijn tweets nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Van alle kandidaten die twitter hebben, de WIDM twitter en de twitter van de mol (http://twitter.com/ikbendemol)
Vanaf 3.40quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:16 schreef Dave het volgende:
Had Horrace zich in de Coen en Sander show niet versproken dat hij er niet de hele serie in zou zitten?
Pijnlijkquote:
Au,..Penalty betalen?quote:
Het zijn van de mol is de grootste eer die er te behalen valt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:27 schreef molletje2011 het volgende:
probeer het nog eens want wil echt graag megenieten van widm
graag zou ik willen weten wat de motivatie is voor de deelnemers om te doen wat ze doen.
Waarom zou de mol mollen. verdient hij geld door te saboteren, of is het alleen voor de eer of zo.
Als hij slecht molt, of als hij door iedereen word ontmaskerd, maakt dat iets uit voor hem of voor het verloop van het spel?
Hij molt omdat hij gewoon niet wil dat er veel geld in de pot komt. En ja als de mol al vroeg ''bekend'' is dan is het spel niet echt leuk meer, mol moet zo sluw mogelijk te werk gaan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:27 schreef molletje2011 het volgende:
graag zou ik willen weten wat de motivatie is voor de deelnemers om te doen wat ze doen.
Waarom zou de mol mollen. verdient hij geld door te saboteren, of is het alleen voor de eer of zo.
Als hij slecht molt, of als hij door iedereen word ontmaskerd, maakt dat iets uit voor hem of voor het verloop van het spel?
het geld dat niet in de pot komt krijgt hij dat geld ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij molt omdat hij gewoon niet wil dat er veel geld in de pot komt. En ja als de mol al vroeg ''bekend'' is dan is het spel niet echt leuk meer, mol moet zo sluw mogelijk te werk gaan.
Nee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:30 schreef molletje2011 het volgende:
[..]
het geld dat niet in de pot komt krijgt hij dat geld ?
De mol zijn is denk ik gewoon leuk, iets wat je inderdaad voor de eer doet, je wint er geen geld mee. Het is als mol natuurlijk ook niet leuk als iedereen weet dat jij het bent, dan doe je je taak niet goed. ;-)quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:27 schreef molletje2011 het volgende:
Wie is die blonde dame daarachter? En dat rode shirt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm.. toch minder blond die persoon dan we dachten..
Weer een 3quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wie is die blonde dame daarachter? En dat rode shirt?
(en trouwens nog meer nummers)
Nummers op de ruggen zijn 3-3-11.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wie is die blonde dame daarachter? En dat rode shirt?
(en trouwens nog meer nummers)
Ja maar dan heb je zo iemand toch allang gezien.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Je ziet Marianne op dat shot ook kijken naar de persoon met die pet; die angstvallig zijn/haar hoofd naar beneden wendt.
Ok, hier dan nog die kleurenanalyse van het rood/groen contrast in de bus scene:quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:00 schreef sjak het volgende:
Ik ken ze allemaal op Patrick en Soundos na.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ook na het lezen van de deelnemers pdofielen, weet ik nog steeds niet waar ik die mollige lichtt donkere gekleurde meisje van moet kennen moet ik bekennen.
Don't worry, die hoef je ook niet te leren kennen, die is er (hopelijk) toch snel uit.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ook na het lezen van de deelnemers pdofielen, weet ik nog steeds niet waar ik die mollige lichtt donkere gekleurde meisje van moet kennen moet ik bekennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |