Karel van de Graaf met een pruik?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:11 schreef Corkscrew het volgende:
Even een screenshot gemaakt van het al besproken fragment met de blonde persoon in de bus:
[ afbeelding ]
Danku. Zie geen connectie tussen sake en de mol eigenlijk..quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:10 schreef teirnon het volgende:
[..]
http://www.unicode.org/cgi-bin/GetUnihanData.pl?codepoint=9152
Dat zie je dus nooit als je vooraan in die overvolle bus staat, maar dat Marianne er niet doormocht doet het aannemelijk lijken dat er iig iemand achterin de bus zat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:11 schreef Corkscrew het volgende:
Even een screenshot gemaakt van het al besproken fragment met de blonde persoon in de bus:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Anna![]()
Maar het wordt nooit meer beter dan met Viviënne!
Haddock! En wie lijkt op Haddock? Horace!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef tochweerhenk het volgende:
En wie in het Kuifje genre heeft er veel te maken met alcohol?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Haddock! En wie lijkt op Haddock? Horace!
Ik zou toch zweren dat dat Patrick Stoof is. Hij zat ook bij de ontvangers trouwens en bracht geen geld op.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:11 schreef Corkscrew het volgende:
[ afbeelding ]
En dat linkt weer naar het derde dier dat in de Ark zit, een molquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit vind ik een serieuze aanwijzing!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:44 schreef marcodej het volgende:
1967 is het jaar van de Geit. En wie is er in 1967 geboren? Patrick Stoof!
En als je ark verkeerd schrijft dan staat er artquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dat linkt weer naar het derde dier dat in de Ark zit, een mol.
Dat postte je net ook al maar ik zie die link totaal niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:43 schreef Mangostine het volgende:
Iemand opgevallen dat bij de eerste shots van het stadion, er deuren met de letter "3" te zien waren?
En de mol twittert over "de volgende halte" wat kan betekenen dat hij/zij niet de eerste kandidaat was die op de bus stapt.
Ik verdenk Art, en logischerwijs hebben alle hints dus betrekking op Art vind ik :p
Maar zoals iemand al zei, zouden ze echt iemand uitzoeken op geboortejaar?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:14 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Dit vind ik een serieuze aanwijzing!
Als je mol verkeerd schrijft ook!!!!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
En als je ark verkeerd schrijft dan staat er art
Ze hebben gewoon het dier uitgekozen bij het geboortejaar van de mol...quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar zoals iemand al zei, zouden ze echt iemand uitzoeken op geboortejaar?
Nee, maar ze kunnen wel een hint maken op basis van zijn geboortejaar, er zijn vaker heul verre hints gemaakt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar zoals iemand al zei, zouden ze echt iemand uitzoeken op geboortejaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |