quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:44 schreef tha_dark het volgende:
Mol is Topo in het spaans.
Topo = poot = Jan
Opgelost.
Yup, ik zag het ook...quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:40 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik zag twee keer een 3 op een shirt en later in wat shots van dat stadion ook nog twee 3'en op een deur...
die is nog wel aannemelijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:44 schreef marcodej het volgende:
1967 is het jaar van de Geit. En wie is er in 1967 geboren? Patrick Stoof!
Precies. En Art die "per ongeluk" twee keer eenzelfde kleur afschiet bij het vuurwerk? Het is gewoon net Yvon Jaspers die doet alsof ze niet snapt hoe een telefoon werkt en constant bellers wegdrukt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:43 schreef Mangostine het volgende:
Iemand opgevallen dat bij de eerste shots van het stadion, er deuren met de letter "3" te zien waren?
En de mol twittert over "de volgende halte" wat kan betekenen dat hij/zij niet de eerste kandidaat was die op de bus stapt.
Ik verdenk Art, en logischerwijs hebben alle hints dus betrekking op Art vind ik :p
Ditquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Misschien zat Pieter-Jan wel in de bus en is hij de Mol
Misschien zat Linda wel gewoon in de bus, dan hebben ze alvast niet gelogen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit vind ik dan wel weer een goede. Ik vind hem sowieso verdacht.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:44 schreef marcodej het volgende:
Maar gaan ze serieus mensen selecteren op de naam of geboortedatum? Da's wel heel apart.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:44 schreef marcodej het volgende:
Het ding leek te weigeren de eerste keer (ik vond dat wel aannemelijk klinken...)quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies. En Art die "per ongeluk" twee keer eenzelfde kleur afschiet bij het vuurwerk? Het is gewoon net Yvon Jaspers die doet alsof ze niet snapt hoe een telefoon werkt en constant bellers wegdrukt.
Ja, die vroeg het aan de verkeerde dude.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Was het trouwens bij Jan waarbij de vraag op de naam van de hond anders werd beantwoord??
wie was de cameraman?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Stond het wel in die volgorde? Iedereen riep @ random wat vragen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:47 schreef Jor_Dii het volgende:
1e antw. Amerika 2e antw. Republiek el Salvador 3e antw. Tin tin. letters achter elkaar= ART-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |