Houden zo, die gladjanus van een Kooijemans kan me niet stil genoeg zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef Lov1 het volgende:
Ik vond Jan opvallend stil deze aflevering... en ik hoop dat Tien Tien een nephint was voor de molfans en dat we het stiekem bij de kipjes moeten zoeken ofzo
Ontmaskertquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:58 schreef marcodej het volgende:
Mijn Geit-hit wordt geretweet op Twitter.
Wat is je geithit?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:58 schreef marcodej het volgende:
Mijn Geit-hit wordt geretweet op Twitter.
Weg met Jan Kooijemansquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Houden zo, die gladjanus van een Kooijemans kan me niet stil genoeg zijn.
Gladjakkersquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
Ben wel blij met Jan. Samen met Anna enige eyecandy.
Op 0:47 zie ik iemand blonds met een pet op.. opvallend natuurlijk tussen al die zwartharige mensen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:00 schreef sjak het volgende:
IN de eerste seconden begint een vrouw iets te roepen. Wie verstaat haar?
Jan is er idd voor het mooie plaatjequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
Dit. Ik help!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef tochweerhenk het volgende:
En het heeft iets met kuifje te maken! En ik ga uitzoeken wat.
Was mij ook opgevallen, maar toen zocht ik er nog niks achter en keek ik niet goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Op 0:47 zie ik iemand blonds met een pet op.. opvallend natuurlijk tussen al die zwartharige mensen.
0:47quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:00 schreef sjak het volgende:
IN de eerste seconden begint een vrouw iets te roepen. Wie verstaat haar?
Annaquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |