Waarschijnlijk gaan ze weer naar een ander land, iig zo klinkt het.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Aflevering 5 wordt erg belangrijk, moet wel.
Wat een lekker wijf trouwensquote:
Officieel heet hij Kapitein Archibald Haddockquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Haddock! En wie lijkt op Haddock? Horace!
widmquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:19 schreef amaranta het volgende:
welk twitter account van de mol volgen jullie?
Wut,quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Art: "Tien Tien, dat is Kuifje toch?!" Hint?
Eens...quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Anna![]()
Maar het wordt nooit meer beter dan met Viviënne!
Van alle kandidaten die twitter hebben, de WIDM twitter en de twitter van de mol (http://twitter.com/ikbendemol)quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:19 schreef amaranta het volgende:
welk twitter account van de mol volgen jullie?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:14 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Dit vind ik een serieuze aanwijzing!
Het is toch algemeen bekend dat Tin tin Kuifje is of begrijp ik je nu verkeerd.quote:
'Gelukkig had ik veel medestanders bij het bedenken van het communicatiesysteem', dat kan bijna alleen maar Patrick zijn..?quote:
Het zijn gewoon twee beweringen, ik zeg niet dat er per se een verband is. Maar het zou bijv. kunnen dat 3 slaat op de 3e kandidaat op de bus. Sowieso niet de 1e aangezien de mol praat over de "volgende" halte.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat postte je net ook al maar ik zie die link totaal niet.
schijnbaar volg ik die al, maar ik zie zijn tweets nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Van alle kandidaten die twitter hebben, de WIDM twitter en de twitter van de mol (http://twitter.com/ikbendemol)
Vanaf 3.40quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:16 schreef Dave het volgende:
Had Horrace zich in de Coen en Sander show niet versproken dat hij er niet de hele serie in zou zitten?
Pijnlijkquote:
Au,..Penalty betalen?quote:
Het zijn van de mol is de grootste eer die er te behalen valt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:27 schreef molletje2011 het volgende:
probeer het nog eens want wil echt graag megenieten van widm
graag zou ik willen weten wat de motivatie is voor de deelnemers om te doen wat ze doen.
Waarom zou de mol mollen. verdient hij geld door te saboteren, of is het alleen voor de eer of zo.
Als hij slecht molt, of als hij door iedereen word ontmaskerd, maakt dat iets uit voor hem of voor het verloop van het spel?
Hij molt omdat hij gewoon niet wil dat er veel geld in de pot komt. En ja als de mol al vroeg ''bekend'' is dan is het spel niet echt leuk meer, mol moet zo sluw mogelijk te werk gaan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:27 schreef molletje2011 het volgende:
graag zou ik willen weten wat de motivatie is voor de deelnemers om te doen wat ze doen.
Waarom zou de mol mollen. verdient hij geld door te saboteren, of is het alleen voor de eer of zo.
Als hij slecht molt, of als hij door iedereen word ontmaskerd, maakt dat iets uit voor hem of voor het verloop van het spel?
het geld dat niet in de pot komt krijgt hij dat geld ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij molt omdat hij gewoon niet wil dat er veel geld in de pot komt. En ja als de mol al vroeg ''bekend'' is dan is het spel niet echt leuk meer, mol moet zo sluw mogelijk te werk gaan.
Nee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:30 schreef molletje2011 het volgende:
[..]
het geld dat niet in de pot komt krijgt hij dat geld ?
De mol zijn is denk ik gewoon leuk, iets wat je inderdaad voor de eer doet, je wint er geen geld mee. Het is als mol natuurlijk ook niet leuk als iedereen weet dat jij het bent, dan doe je je taak niet goed. ;-)quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:27 schreef molletje2011 het volgende:
Wie is die blonde dame daarachter? En dat rode shirt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm.. toch minder blond die persoon dan we dachten..
Weer een 3quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wie is die blonde dame daarachter? En dat rode shirt?
(en trouwens nog meer nummers)
Nummers op de ruggen zijn 3-3-11.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wie is die blonde dame daarachter? En dat rode shirt?
(en trouwens nog meer nummers)
Ja maar dan heb je zo iemand toch allang gezien.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Je ziet Marianne op dat shot ook kijken naar de persoon met die pet; die angstvallig zijn/haar hoofd naar beneden wendt.
Ok, hier dan nog die kleurenanalyse van het rood/groen contrast in de bus scene:quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:00 schreef sjak het volgende:
IN de eerste seconden begint een vrouw iets te roepen. Wie verstaat haar?
Ik ken ze allemaal op Patrick en Soundos na.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ook na het lezen van de deelnemers pdofielen, weet ik nog steeds niet waar ik die mollige lichtt donkere gekleurde meisje van moet kennen moet ik bekennen.
Don't worry, die hoef je ook niet te leren kennen, die is er (hopelijk) toch snel uit.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ook na het lezen van de deelnemers pdofielen, weet ik nog steeds niet waar ik die mollige lichtt donkere gekleurde meisje van moet kennen moet ik bekennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |