Dat postte je net ook al maar ik zie die link totaal niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:43 schreef Mangostine het volgende:
Iemand opgevallen dat bij de eerste shots van het stadion, er deuren met de letter "3" te zien waren?
En de mol twittert over "de volgende halte" wat kan betekenen dat hij/zij niet de eerste kandidaat was die op de bus stapt.
Ik verdenk Art, en logischerwijs hebben alle hints dus betrekking op Art vind ik :p
Maar zoals iemand al zei, zouden ze echt iemand uitzoeken op geboortejaar?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:14 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Dit vind ik een serieuze aanwijzing!
Als je mol verkeerd schrijft ook!!!!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
En als je ark verkeerd schrijft dan staat er art
Ze hebben gewoon het dier uitgekozen bij het geboortejaar van de mol...quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar zoals iemand al zei, zouden ze echt iemand uitzoeken op geboortejaar?
Nee, maar ze kunnen wel een hint maken op basis van zijn geboortejaar, er zijn vaker heul verre hints gemaakt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar zoals iemand al zei, zouden ze echt iemand uitzoeken op geboortejaar?
Waarschijnlijk gaan ze weer naar een ander land, iig zo klinkt het.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Aflevering 5 wordt erg belangrijk, moet wel.
Wat een lekker wijf trouwensquote:
Officieel heet hij Kapitein Archibald Haddockquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Haddock! En wie lijkt op Haddock? Horace!
widmquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:19 schreef amaranta het volgende:
welk twitter account van de mol volgen jullie?
Wut,quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Art: "Tien Tien, dat is Kuifje toch?!" Hint?
Eens...quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Anna![]()
Maar het wordt nooit meer beter dan met Viviënne!
Van alle kandidaten die twitter hebben, de WIDM twitter en de twitter van de mol (http://twitter.com/ikbendemol)quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:19 schreef amaranta het volgende:
welk twitter account van de mol volgen jullie?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:14 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Dit vind ik een serieuze aanwijzing!
Het is toch algemeen bekend dat Tin tin Kuifje is of begrijp ik je nu verkeerd.quote:
'Gelukkig had ik veel medestanders bij het bedenken van het communicatiesysteem', dat kan bijna alleen maar Patrick zijn..?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |