Dat zag ik ook. Morgen ga ik nog een keer kijken of ik iets kan ontdekken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Op 0:47 zie ik iemand blonds met een pet op.. opvallend natuurlijk tussen al die zwartharige mensen.
Het zou te obvious zijn want er zijn maar weinig blonde mannen in het spel en dit zie je op het moment dat Pepijn (zelf blond) instapt. Ik weet het niet..quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef Sosha het volgende:
[..]
Was mij ook opgevallen, maar toen zocht ik er nog niks achter en keek ik niet goed
Is ie te herkennen?
Maaar: hoe zit het dan met oudere Mollen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het zou te obvious zijn want er zijn maar weinig blonde mannen in het spel en dit zie je op het moment dat Pepijn (zelf blond) instapt. Ik weet het niet..
Als je ze niet in 1 beeld ziet kan het ook gemonteerd zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het zou te obvious zijn want er zijn maar weinig blonde mannen in het spel en dit zie je op het moment dat Pepijn (zelf blond) instapt. Ik weet het niet..
Heb het fragment net gezien, maar dit was een ander blond persoon dan ik dacht te zien...quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Pepijn heeft golvend haar, deze man had strak haar (beetje vet en leek geverfd ofzo)quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je ze niet in 1 beeld ziet kan het ook gemonteerd zijn
Ik denk dat eventuele beelden van de mol in de bus sowieso op de montagetafel wel gesneuveld zouden zijn. Misschien was de mol wel cameraman/vrouw.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je ze niet in 1 beeld ziet kan het ook gemonteerd zijn
Idd, bij widm houden ze nogal van veel montage.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik denk dat eventuele beelden van de mol in de bus sowieso op de montagetafel wel gesneuveld zouden zijn. Misschien was de mol wel cameraman/vrouw.
Bron?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:08 schreef teirnon het volgende:
Japans teken op Art z'n shirt betekent sake/alcohol.
quote:We zijn onderweg! Wat een avontuur en wat een uitdaging om de Mol te zijn. Je kunt je wel voorstellen dat de opdracht in die bus voor mij heel erg spannend was. Telkens stapte er weer een medekandidaat in de bus en steeds dacht ik dat ik door de mand zou vallen. De Mol ontmaskerd! Al bij de eerste opdracht in de eerste aflevering! Wat een blunder zou dat zijn geweest. Maar ik denk dat niemand mij heeft gezien... hoop ik. Ik hoop jij ook niet, want anders zou het jouw kijkplezier wel heel erg bederven. Bij de vuurwerkopdracht had ik gelukkig veel medestanders. Nu is het niet makkelijk om zo'n communicatiesysteem te bedenken, maar met een beetje beleid had het wel gekund. Maar gelukkig was er geen beleid. Net als bij de laatste opdracht, want daar zijn duizenden euro's blijven liggen. Al met al kan ik handenwrijvend terugzien op een geslaagde vuurdoop in Wie is de Mol 2011. Nu maar hopen dat ik die lijn door kan trekken.
Groeten van de Mol.
PS: ik hoop dat er in de volgende aflevering wél iemand naar huis gaat!
Dat lijkt mij deze kanji te zijn:quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is Art met z'n shirt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |