Op zich ook best achterlijk...blijkbaar kon iedereen zien van wie die geit was...quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:47 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, die vroeg het aan de verkeerde dude.
Van de geit bedoel je? Ja, daar zeiden ze Camba of zo, ik vermoed dat dat Spaans is voor geit.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Was het trouwens bij Jan waarbij de vraag op de naam van de hond anders werd beantwoord??
Aannemelijk voor mijn verdachte.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:47 schreef Jor_Dii het volgende:
1e antw. Amerika 2e antw. Republiek el Salvador 3e antw. Tin tin. letters achter elkaar= ART-
Echt totaal niet gezien.quote:Heeft dan niemand de mega hint gezien? M ART op de muur van het museum. Mol=ART #widm
Cabra dus, volgens google translate.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Van de geit bedoel je? Ja, daar zeiden ze Camba of zo, ik vermoed dat dat Spaans is voor geit.
Er stond MARTE, maar goed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
Van twitter:
[..]
Echt totaal niet gezien.
Oquote:
wat heeft Myrianna vast?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is Art met z'n shirt.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:50 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, nooit gedacht dat Kuifje een rol ging spelen in WIDM
vierkantje, twee oogjes en een mond. Een t-shirt grapje. Het betekent volgens mij helemaal niets...quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan iemand dat teken op Art zijn shirt ontcijferen?
Gewoon haar vingers op een rare manier denk ik.quote:
Nice, waarschijnlijk gaan ze na aflevering 5 dus naar Belgiëquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:50 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Sjaal? Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:51 schreef KrentebolHooft het volgende:
Het gaat niet goed voor Art
Ik denk dat Art en Anna over het algemeen het verdachtst zijn. En dan Anna met name vanwege die sjaal.
Wie gaat deze lezen of heeft hem al gelezen? Zou best eens wat in kunnen zittenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:50 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |