Ontmaskertquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:58 schreef marcodej het volgende:
Mijn Geit-hit wordt geretweet op Twitter.
Wat is je geithit?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:58 schreef marcodej het volgende:
Mijn Geit-hit wordt geretweet op Twitter.
Weg met Jan Kooijemansquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Houden zo, die gladjanus van een Kooijemans kan me niet stil genoeg zijn.
Gladjakkersquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
Ben wel blij met Jan. Samen met Anna enige eyecandy.
Op 0:47 zie ik iemand blonds met een pet op.. opvallend natuurlijk tussen al die zwartharige mensen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:00 schreef sjak het volgende:
IN de eerste seconden begint een vrouw iets te roepen. Wie verstaat haar?
Jan is er idd voor het mooie plaatjequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
Dit. Ik help!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef tochweerhenk het volgende:
En het heeft iets met kuifje te maken! En ik ga uitzoeken wat.
Was mij ook opgevallen, maar toen zocht ik er nog niks achter en keek ik niet goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Op 0:47 zie ik iemand blonds met een pet op.. opvallend natuurlijk tussen al die zwartharige mensen.
0:47quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:00 schreef sjak het volgende:
IN de eerste seconden begint een vrouw iets te roepen. Wie verstaat haar?
Annaquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
Dat zag ik ook. Morgen ga ik nog een keer kijken of ik iets kan ontdekken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Op 0:47 zie ik iemand blonds met een pet op.. opvallend natuurlijk tussen al die zwartharige mensen.
Het zou te obvious zijn want er zijn maar weinig blonde mannen in het spel en dit zie je op het moment dat Pepijn (zelf blond) instapt. Ik weet het niet..quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef Sosha het volgende:
[..]
Was mij ook opgevallen, maar toen zocht ik er nog niks achter en keek ik niet goed
Is ie te herkennen?
Maaar: hoe zit het dan met oudere Mollen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het zou te obvious zijn want er zijn maar weinig blonde mannen in het spel en dit zie je op het moment dat Pepijn (zelf blond) instapt. Ik weet het niet..
Als je ze niet in 1 beeld ziet kan het ook gemonteerd zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het zou te obvious zijn want er zijn maar weinig blonde mannen in het spel en dit zie je op het moment dat Pepijn (zelf blond) instapt. Ik weet het niet..
Heb het fragment net gezien, maar dit was een ander blond persoon dan ik dacht te zien...quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Pepijn heeft golvend haar, deze man had strak haar (beetje vet en leek geverfd ofzo)quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je ze niet in 1 beeld ziet kan het ook gemonteerd zijn
Ik denk dat eventuele beelden van de mol in de bus sowieso op de montagetafel wel gesneuveld zouden zijn. Misschien was de mol wel cameraman/vrouw.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je ze niet in 1 beeld ziet kan het ook gemonteerd zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |