Waarschijnlijk gaan ze weer naar een ander land, iig zo klinkt het.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Aflevering 5 wordt erg belangrijk, moet wel.
Wat een lekker wijf trouwensquote:
Officieel heet hij Kapitein Archibald Haddockquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Haddock! En wie lijkt op Haddock? Horace!
widmquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:19 schreef amaranta het volgende:
welk twitter account van de mol volgen jullie?
Wut,quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Art: "Tien Tien, dat is Kuifje toch?!" Hint?
Eens...quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Anna![]()
Maar het wordt nooit meer beter dan met Viviënne!
Van alle kandidaten die twitter hebben, de WIDM twitter en de twitter van de mol (http://twitter.com/ikbendemol)quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:19 schreef amaranta het volgende:
welk twitter account van de mol volgen jullie?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:14 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Dit vind ik een serieuze aanwijzing!
Het is toch algemeen bekend dat Tin tin Kuifje is of begrijp ik je nu verkeerd.quote:
'Gelukkig had ik veel medestanders bij het bedenken van het communicatiesysteem', dat kan bijna alleen maar Patrick zijn..?quote:
Het zijn gewoon twee beweringen, ik zeg niet dat er per se een verband is. Maar het zou bijv. kunnen dat 3 slaat op de 3e kandidaat op de bus. Sowieso niet de 1e aangezien de mol praat over de "volgende" halte.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat postte je net ook al maar ik zie die link totaal niet.
schijnbaar volg ik die al, maar ik zie zijn tweets nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Van alle kandidaten die twitter hebben, de WIDM twitter en de twitter van de mol (http://twitter.com/ikbendemol)
Vanaf 3.40quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:16 schreef Dave het volgende:
Had Horrace zich in de Coen en Sander show niet versproken dat hij er niet de hele serie in zou zitten?
Pijnlijkquote:
Au,..Penalty betalen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |