(kut edit/quote knop)quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Mucho importante!
Mucho gracias![]()
Jammer dat ze de mol is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Irritant mens, mag hopen dat ze snel het vliegtuig uit wordt getrapt.
En die hand van Art + dat pistool op dat bord.. wats daar mee aan de hand?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:00 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
"Ook hier sta ik helemaal niet verdacht, en naar rechts uit beeld te kijken, zoals op alle andere groepsfoto's", aldus WIDM-deelneemster Hanna Bervoets.
Mucho si.quote:
Hij wijst naar beneden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:03 schreef wormtrein het volgende:
[..]
En die hand van Art + dat pistool op dat bord.. wats daar mee aan de hand?
Helemaal eens.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:03 schreef Jabberwocky het volgende:
Het is Anna of Soundos!
Anna omdat die er van mij de hele serie wel in mag blijven.
Soundos omdat ik het anders zielig zou vinden als ze echt zo is.
Ik vind die hand van Rooijackers ook wel opvallend eigenlijk, zeker in combinatie met het opvallende shirt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:00 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
"Ook hier sta ik helemaal niet verdacht, en naar rechts uit beeld te kijken, zoals op alle andere groepsfoto's", aldus WIDM-deelneemster Hanna Bervoets.
Dat laatste trucje deed Miljoeska (of hoe je die naam ook schrijftquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:03 schreef Jabberwocky het volgende:
Het is Anna of Soundos!
Anna omdat die er van mij de hele serie wel in mag blijven.
Soundos omdat ik het anders zielig zou vinden als ze echt zo is.
Ze zullen toch niet weer zoiets lames als van van Ipenburg toestaan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind die hand van Rooijackers ook wel opvallend eigenlijk, zeker in combinatie met het opvallende shirt.
Nee doen ze echt niet..quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze zullen toch niet weer zoiets lames als van Ipenburg toestaan.
Toeval, en dat doet ie niet op elke groepsfoto.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:03 schreef wormtrein het volgende:
[..]
En die hand van Art + dat pistool op dat bord.. wats daar mee aan de hand?
Mwah, die borden zie je daar genoeg bij hotels/resorts.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
PS; dat bord kan niet toevallig zijn.
No gun --> Pepijn Gunnedinges is de mol niet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Mwah, die borden zie je daar genoeg bij hotels/resorts.
Haha ok. Ben daar niet bekendquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Mwah, die borden zie je daar genoeg bij hotels/resorts.
Gunneweg!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:08 schreef Dave het volgende:
[..]
No gun --> Pepijn Gunnedinges is de mol niet?
Klopt, en aan de reacties te zien zou het ook deze keer weer werken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat laatste trucje deed Miljoeska (of hoe je die naam ook schrijft) ook.
Wow! Die is écht goed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:08 schreef Dave het volgende:
[..]
No gun --> Pepijn Gunnedinges is de mol niet?
Ja maar verder?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wow! Die is écht goed.
Pepijn is de molllll
Dat werd al door iemand anders in een eerder topic geroepen hoor, ere wie ere toekomt!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wow! Die is écht goed.
Pepijn is de molllll
Oke, driewerf hoera voor iemand anders.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat werd al door iemand anders in een eerder topic geroepen hoor, ere wie ere toekomt!
Hij kijkt zo zielig. Zo ongeveer >>quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Verder wat?
No gun -> gun weg
Ik weet het ook niet. Pepijn is gewoon een lekker ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |