Ja, het moet Patrick zijn. Al vind ik het wel stom dat ik nog 1 of 2 keer op Art heb gestemd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:21 schreef marcodej het volgende:
Ik ga huilen en met mn knuistjes op de grond slaan als Art de Mol is.
Nee, het is gewoon Patrick, wat ik vanaf aflevering 1 al verkondig.
Die was erquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:22 schreef Fireblast het volgende:
Ik miste de "Trust Nobody" in het begin van de aflevering bij de groepsfoto?
Ja ik zei zelf Trust Nobody, maar ik was verrast dat het niet kwam.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:22 schreef Fireblast het volgende:
Ik miste de "Trust Nobody" in het begin van de aflevering bij de groepsfoto?
Weet je het zeker?quote:
Neehoor, heb net nog het begin van de aflevering tot de titel in beeld kwam ("Helderziend") teruggekeken, maar toen was die trust nobody nog niet geweest, en normaal komt ie daar altijd vóór bij de groepsfoto.quote:
Anna zat toch op Art? Die is eruit gegaan, dus dat is dan wel weer verdacht .quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:30 schreef Fireblast het volgende:
Wel raar eigenlijk dat Art zo onwijs verdacht loopt te doen en alsnog niemand van de kandidaten op hem zit (toch?). In dat opzicht zou het dan wel weer een goede mol zijn, maar om naar te kijken is het gewoon bagger.....
Door de montage zit ik op Art.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:27 schreef Grumpey het volgende:
Eigenlijk wijst alles op Art, behalve de montage. Patrick is de enige die het net zo bagger doet, en die zich gedraagdt als een mol zich normaal gedraagdt. Door de montage zit ik op Patrick, maar Art heeft zijn gedrag, zijn geld opbrengst, en diverse hints mee.
Zowel Jan als Anna zat op Art.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Anna zat toch op Art? Die is eruit gegaan, dus dat is dan wel weer verdacht .
Ja, maar aan de andere kant, als je te goed je best doet haal je dus volop geld binnen. En dat gebeurde. Het is heel moeilijk om uit die opdracht iets op te maken, omdat de mol moest inschatten hoe goed de tegenstander het doet. En ja, bij Karin en Soundos verwacht je niet dat ze de halve wereldbol meenemen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:20 schreef MrManiak het volgende:
Zoals beloofd:
Aftermath na opdracht 1
Het stuk in de kerk is natuurlijk wel erg verdacht. "Je mag niet liegen in de kerk...", aldus Art die ook meteen de vraag der vragen stelt aan Karin. "Ben jij de Mol?" Karin zegt 'nee', maar Art onthoudt zich van een antwoord. Dat ligt wel heel erg voor de hand. Maar zou er nog iets anders te vinden zijn? Ja. 'De Mol neemt contact met je op'. Ken je dat zinnetje nog? Mooi. Het hoeft niet per se alleen met de envelop te maken te hebben. Karin zocht contact met Art, ze wilde even praten.
Nationaliteitenopdracht
Ik heb hard zitten denken wat voor ultiem gemol je hier kan doen. Toen schoot het me te binnen: júist fanatiek zijn. Des te meer toeristen je bij elkaar kan sprokkelen, des te meer mensen van het andere team er voor kunnen zorgen dat de buitenlander wordt afgekeurd. Dubbele nationaliteiten mochten namelijk niet. Karin was bloedfanatiek en had uit zowat ieder land wel een nationaliteit. Zo werd de complete groep van Art en Patrick waardeloos.
Waar ik onder andere aan dacht.
ja of juist niet, als je jezelf niet verdacht wil maken.. ze zorgt er wel voor dat in ieder geval 1 vraag fout is. en volgens mij deed art er alles aan om de anderen hem te laten verdenken, zodat ze een rood scherm krijgen. ervan uitgaand dat hij het niet is, weet hij maar 1 ding zeker, dat een stem op hem verkeerd is. dus wel slimme strategie om jezelf onder verdenking te plaatsen, en volgens mij doet hij dat al de hele serie.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:14 schreef Jabberwocky het volgende:
Omdat 'executie' en ze gisteren Art een paar keer verbeterde. Toen hij een fout antwoord op een vraag gaf, maar ook toen hij foute informatie aan de anderen gaf. Een mol zou denken 'laat gaan'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |