Die zijn zich er iig minder van bewust dat er camera's op ze gericht zijn en reageren daardoor leuker en ze zijn minder bezig met hoe ze over komen heb ik het idee.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:37 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik denk alleen dat 'gewone' mensen zich meer voor dat geld zullen inspannen dan BN'ers
Hahaquote:
Eerste vier seizoenen was met ON'ers. Maar serie 4 in Canada was redelijk saai, en scoorde ook behoorlijk slecht in kijkcijfers (werd ook zaterdagavond prime-time uitgezonden). Daarna zijn ze overgegaan op BN'ersquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:34 schreef ConscienceNL het volgende:
Seizoen 1 & 2 was toch zonder BN'ers? Zou tof zijn als ze dat het volgende seizoen weer doen. Want waarom zouden die BN'ers zich ontzettend inspannen voor ¤10-20k? Met gewone mensen wordt het veel spannender imo.
Ik heb helaas geen analoge aansluiting op mijn laptop (en geen tv)quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:38 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Analoog > Digitale TV zal ik dan maar zeggen.
quote:
quote:
Ergens in Den Haag? (Papegaaien)quote:
Agreedquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:42 schreef Guanabana het volgende:
Soundos ziet er veel beter uit met steil haar.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:42 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:42 schreef Guanabana het volgende:
Soundos ziet er helemaal niet uit met steil haar.
Verkapte ik heb een oude iPad postquote:
Echt welquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:42 schreef Guanabana het volgende:
Hij is n week oudquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Verkapte ik heb een oude iPad post
Wat een klets weerquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Verkapte ik heb een oude iPad post
En volgende week komen pas de trolacties in beeld?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:45 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Na de terugblik van afgelopen afleveringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |