quote:Hans Kraay Jr. in late night-show Matthijs van Nieuwkerk
Geplaatst op Sat 12 Mar 2011 om 14:11
Hans Kraay Jr. is maandagavond te gast in de eerste aflevering van de nieuwe late night-talkshow Je Mist Meer Dan Je Ziet van Matthijs van Nieuwkerk. Hij komt vertellen over zijn comeback in de RTL 7-show Voetbal International eerder die avond. Dat heeft de VARA laten weten. Naast Kraay Jr. zullen in de eerste aflevering ook presentator Twan Huys en bioloog Freek Vonk te gast zijn. Het gezelschap zal in de mediatalkshow terugblikken op de televisie van de afgelopen avond.
De late night-talkshow van Van Nieuwkerk zal in eerste instantie een week dagelijks om 23.40 uur te zien zijn op Nederland 3. De Wereld Draait Door is volgende week ook gewoon te zien.
Jawel?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:40 schreef dotCommunism het volgende:
Waarom is de uitzending van gister nog niet terug te zien op Rtl gemist?
Die is wel te zien. Heb 'm vanochtend nog bekeken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:40 schreef dotCommunism het volgende:
Wtf? Ik zie zowel op de VI pagina alleen uitzendingen t/m die van de Europa league van donderdag, en de pagina van RTL gemist zelf laat alleen maar dingen van een week terug zien. Of afleveringen uit 2008.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:40 schreef dotCommunism het volgende:
.......quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:08 schreef pberends het volgende:
Uitzending van vrijdag:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Verstand hebben van voetbal is duidelijk geen vereiste om uitgenodigd te worden voor dit programma.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:09 schreef Stuurver het volgende:
John de Mol heeft echt geen verstand van voetbal, moeten ze hem uitnodigen ofzo?
Gaydon-mannetje in grijs.quote:
Jan Kooiemans, wie is dat?quote:Op zondag 13 maart 2011 11:57 schreef Stuurver het volgende:
Vraag me af of ze Jan Kooiemans ooit nog is uitnodigen
Een of andere lul uit een soap.quote:
Wahahahahaquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 17:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wahahahaha
Dat zij Johan toch over de best geklede man van Nederland?
Zoiets mis ik toch wel eens in de Eredivisie, van die bloedfanatieke fans. Ik had dit gisteren ook op tv gezien, ook de Standard fans lieten zich gaan met voetzoekers naar de keeper gooien enzo. En uiteindelijk bestormden de supporters uit dit filmpje het veldquote:
Ik heb het even gecheckt, dat topic.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:41 schreef msnk het volgende:
Ja, had het ook in het Belgische Jupiler League topique gezet, maar VI kennende zouden ze toch wel dit moment kiezen denk ik voor wat easy laughs.
Wat gek dat dit pas anderhalf jaar geleden is... het lijkt wel 7 jaar geledenquote:
Net of NL supporters zo braaf zijn..quote:Op zondag 13 maart 2011 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoiets mis ik toch wel eens in de Eredivisie, van die bloedfanatieke fans. Ik had dit gisteren ook op tv gezien, ook de Standard fans lieten zich gaan met voetzoekers naar de keeper gooien enzo. En uiteindelijk bestormden de supporters uit dit filmpje het veld
En bij Club Brugge (wat thuis speelde) was een Marrokaanse jongen zo boos op een teamgenoot dat hij enorm ruzie ging maken met hem, waardoor hij door zijn eigen publiek werd uitgefloten. Hij provoceerde toen het thuispubliek, kreeg toen geel van de scheidsrechter (onder gejuich van het publiek) en toen haalde de coach hem naar de kant, zonder er iemand voor in de plaats te zetten.
Echt schitterend, en dan zitten wij te zwetsen over "nou jongens, zeg het maar, rood?" en "Rick van den Boog blablabla".
Die doen het meer buiten het veld, ik kan me dit seizoen niet herinneren dat het publiek de spelers bekogelde met tennisballen of voetzoekers, en ook niet dat de supporters het veld bestormden.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Net of NL supporters zo braaf zijn..
PSV- Kaiserslauternquote:Op zondag 13 maart 2011 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die doen het meer buiten het veld, ik kan me dit seizoen niet herinneren dat het publiek de spelers bekogelde met tennisballen of voetzoekers, en ook niet dat de supporters het veld bestormden.
Naah Twente recentelijk nog fakkels op het veldquote:Op zondag 13 maart 2011 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die doen het meer buiten het veld, ik kan me dit seizoen niet herinneren dat het publiek de spelers bekogelde met tennisballen of voetzoekers, en ook niet dat de supporters het veld bestormden.
In Belgie hebben ze wel vaker van die dingen. Perisic was ook een keer boos, kreeg toen een bal aangespeeld van een ploegmaat en toen werd die bal uit frustratie richting de tegenstander op de andere helft van het veld gerost. Het is gezellig bij Club Brugge.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het even gecheckt, dat topic.
Die Dirar vond ik echt schitterend, vooral omdat het uit de beeldvorming leek alsof hij zo boos was dat hij uit woede uit eigen beweging het veld verliet.
quote:
Waarom doen ze dat?quote:
beelden uit die tijd moeten online komen! toen nog met rookwalmenquote:Op maandag 14 maart 2011 12:40 schreef Stokstaart het volgende:
Jullie hadden die rellen tussen Kraay sr en Derksen eens moeten meemaken. Met het droge commentaar van Hugo Camps.
Tuurlijk man.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:10 schreef LudoSanders het volgende:
Eigenlijk ben ik bang dat het alleen maar kan tegenvallen vanavond.
Inderdaad. Op RTLgemist staan wel wat oude afleveringen van Voetbal Insite, maar daar zit helaas weinig interessants tussen..quote:Op maandag 14 maart 2011 15:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
beelden uit die tijd moeten online komen! toen nog met rookwalmen
Sunday United heette het geloof ik. Bazenshow.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
beelden uit die tijd moeten online komen! toen nog met rookwalmen
Ik zou er ook niet al te hoge verwachtingen van hebbenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:10 schreef LudoSanders het volgende:
El Salvador zal ook zeker veel kijkers trekken bij Holland sportquote:Op maandag 14 maart 2011 15:11 schreef eentwee het volgende:
Benieuwd naar de kijkcijfers. Met zoveel media-aandacht moet een nieuw record er zeker in zitten.
Vast met goede verhalenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:29 schreef Evertjan het volgende:
Marc van Hintum is weer terug uit Polen dus die zal wel aanstaande vrijdag aanschuiven
Zou best kunnen hoge verwachtingpatronen hier.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:10 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom zou dat vanaovnd niet gebeuren?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat verwacht iedereen joh?Het was alleen maar spektakel als Derksen elke uitspraak van Hans ging afkraken en ze zo gingen ruziën
Ik heb hetzelfde voorgevoel... hopelijk wordt het niet een flauw toneelstukje, want hoe je het wendt of keert de "ruzies" in VI zijn voor 99.9% show...quote:Op maandag 14 maart 2011 16:10 schreef LudoSanders het volgende:
Het is een beetje als Amerikaans worstelenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde voorgevoel... hopelijk wordt het niet een flauw toneelstukje, want hoe je het wendt of keert de "ruzies" in VI zijn voor 99.9% show...
Ja die raced na de uitzending naar een andere studio om zijn net beleefde avonturen te besprekenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:30 schreef GGMM het volgende:
Hans is vanavond ook te gast bij dat programma van Mathijs van Nieuwkerk toch?
Wanneer is zo?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Derksen en Yolanthe zo bij RTL Boulevard hoor ik
Ik dacht het is wel even mooi geweestquote:Op maandag 14 maart 2011 19:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Weet ik veel wanneer Showbiizzzzzzz dingen beginnen
Watskeburt met je UI?
Nu herken ik je niet meerquote:Op maandag 14 maart 2011 19:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik dacht het is wel even mooi geweestMisschien tijdelijk...
Ach misschien is die morgen weer terugquote:Op maandag 14 maart 2011 19:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nu herken ik je niet meer![]()
Je UI paste bij je trolls
Maar wie is het dan, of randomquote:Op maandag 14 maart 2011 19:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik dacht het is wel even mooi geweestMisschien tijdelijk...
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ach misschien is die morgen weer terug![]()
xxx
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:26 schreef Ambrosius het volgende:
Hansie zit vanavond om 23.45u ook in het nieuwe programma van Matthijs van Nieuwkerk (Ned. 3).
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:38 schreef HenkieVdV het volgende:
http://www.tvgids.nl/artikel/39629/Tv-kijken_met_Matthijs/
Geen foto, wel een filmpje...quote:Op maandag 14 maart 2011 19:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Laatst zag ik op FOK een foto van een kraay die op Hans Kraay leek voorbij komen. Iemand die er nog een linkje van heeft?
Ik heb er ook een foto van gezienquote:Op maandag 14 maart 2011 19:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen foto, wel een filmpje...
Vanaf 9:08
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb er ook een foto van gezien
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:06 schreef RemcoW23 het volgende:
Goedenavond en welkom bij ALWEER een nieuwe aflevering van Voetbal International op maandag 14 maart 2011. Aan tafell: Johan Derksen, Rene vd Gijp en ja,ja ..... Hansie Hansie.
*hele wereld, inclusief japan, gek*
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:06 schreef RemcoW23 het volgende:
Goedenavond en welkom bij ALWEER een nieuwe aflevering van Voetbal International op maandag 14 maart 2011. Aan tafel: Johan Derksen, Rene vd Gijp en ja,ja ..... Hansie Hansie.
*publiek gek*
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:18 schreef Menu_69 het volgende:
Omg die baas van Psv die altijd in een shirt zit en een fototoestel om z'n nek komt vanavond in Voetbalfans.
Alweer een week op vrije voeten man. Zo, een pizza-kliekje oppakken.quote:
quote:
Bij mij staat de televizieraflevering op 1quote:Op maandag 14 maart 2011 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Johan en Emile toen Wilfred en Rene in de file stonden vond ik prachtig
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop dat de regisseur van Jensen even overneemt als Hans zijn grote entree maakt.
Iemand moet het volgende topic alvast klaarzetten.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:25 schreef msnk het volgende:
Dit ga ik natuurlijk en vanzelfsprekend op mijn bedje bekijken, maar ben wel benieuwd hoe snel dit topic vol gaat lopen. Helaas zit het al bijna op de helft though
Ik ookquote:Op maandag 14 maart 2011 20:26 schreef Geo3kant het volgende:
Het zit hier al met de handjes in de broek.. bijna oehh ja bijna
800.000 toch record?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:29 schreef Agüero het volgende:
Wat zullen de kijkcijfers nu worden met de terugkeer van Hansie Hansie?
Over het miljoen?![]()
quote:
Dit scoort kijkcijfers juist...quote:Op maandag 14 maart 2011 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit was toch ooit vroeger een serieus voetbalprogramma?
Ja, Mattijs Manders gaat weg en meteen ontspoort de boel.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit was toch ooit vroeger een serieus voetbalprogramma?
oud-topvoetballers mogen dat van mijquote:Op maandag 14 maart 2011 20:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij heeft echt altijd zin om over zichzelf en zijn verleden te spreken.²
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:10 schreef LudoSanders het volgende:
hoe komen die dingen altijd bovendrijven zegquote:
Alsof dat van hem af komtquote:Op maandag 14 maart 2011 20:36 schreef BB-King het volgende:
Johan heeft nu al spijt dat ie Hansie weer laat komen.
echt wel.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alsof dat van hem af komt
Daar heeft hij niks over te zeggen hoor..
Maarten Spanjerquote:
Wie doet zich hier voor als Maarten Spanjer?quote:
Caption voor doven?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:38 schreef RemcoW23 het volgende:
Als ik jou niet aan deze tafel had willen hebben, dan had je hier ook niet gezeten. Johan tegen Hans.
Hoe weten wij dat?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wie doet zich hier voor als Maarten Spanjer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |