Tuurlijk man.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:10 schreef LudoSanders het volgende:
Eigenlijk ben ik bang dat het alleen maar kan tegenvallen vanavond.
Inderdaad. Op RTLgemist staan wel wat oude afleveringen van Voetbal Insite, maar daar zit helaas weinig interessants tussen..quote:Op maandag 14 maart 2011 15:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
beelden uit die tijd moeten online komen! toen nog met rookwalmen
Sunday United heette het geloof ik. Bazenshow.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
beelden uit die tijd moeten online komen! toen nog met rookwalmen
Ik zou er ook niet al te hoge verwachtingen van hebbenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:10 schreef LudoSanders het volgende:
El Salvador zal ook zeker veel kijkers trekken bij Holland sportquote:Op maandag 14 maart 2011 15:11 schreef eentwee het volgende:
Benieuwd naar de kijkcijfers. Met zoveel media-aandacht moet een nieuw record er zeker in zitten.
Vast met goede verhalenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:29 schreef Evertjan het volgende:
Marc van Hintum is weer terug uit Polen dus die zal wel aanstaande vrijdag aanschuiven
Zou best kunnen hoge verwachtingpatronen hier.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:10 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom zou dat vanaovnd niet gebeuren?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat verwacht iedereen joh?Het was alleen maar spektakel als Derksen elke uitspraak van Hans ging afkraken en ze zo gingen ruziën
Ik heb hetzelfde voorgevoel... hopelijk wordt het niet een flauw toneelstukje, want hoe je het wendt of keert de "ruzies" in VI zijn voor 99.9% show...quote:Op maandag 14 maart 2011 16:10 schreef LudoSanders het volgende:
Het is een beetje als Amerikaans worstelenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde voorgevoel... hopelijk wordt het niet een flauw toneelstukje, want hoe je het wendt of keert de "ruzies" in VI zijn voor 99.9% show...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |