Ook met Linux ben ik nog maar een beginner.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:31 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik maar denken dat iedereen met Linux een tweaker is![]()
Maar is gewoon een bug, kan je niks aan doen, misschien dat een update helpt (als je nog niet de laatste hebt).
Merk echt nietsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:30 schreef rumiii het volgende:
Ik merk wel verschil.. Sluit minder vaak af, niet zo een geforceerde stop
Met de H dat staat voor HSDPA word vaak gezien als 3,5G, 3G voor staat voor UMTS.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:17 schreef rumiii het volgende:
Internet met 3G sneller of met 'H' ? Vraag het me steeds af..
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:00 schreef Luco het volgende:
En nu tik ik per ongeluk Litouwen ipv Nederland aan. Snap er helemaal niks van nu, ben maar opnieuw gaan flashen met Odin.
Wipe en dan nog alles hebben? Nice.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:31 schreef Luco het volgende:
It gets better: Heb een wipe rom gemaakt van Doc en nu heb ik alsnog al m'n app's en instellingen. Whatapp FC't steeds. o*
Ja. Heb nu dus 2e recovery erop staan. Hernoem de ROM naar update.zip en flash die dan. Vervolgens gaat ie direct booten etc. Heb bijvoorbeeld wel de Zeam launcher nu, maar niet het bijbehorende programmaquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:10 schreef Luco het volgende:
Zo, telefoon lijkt weer te werken. Enige irritante is dat hij een groot deel van m'n instellingen vergeet als hij uit heeft gestaan. Ringtones etc.
oja... als je gratis betaalde apps wil downloaden moet je even je pm lezenquote:
Als je launcher pro hebt, moet je via home switcher overschakelen naar touchwiss van samsung. En je externe sd kaart unmounten, en bij usb instellingen 'kies' aanvinken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:59 schreef FUFR het volgende:
iemand een ideetje waarom mijn G. niet meer met Kies wil praten?
pas nog wel, nu doet ie niks meer en blijft Kies maar pollen.
telefoon staat ingesteld op Kies. Versie Kies: 4_49
Edit: niet dat ik het niet begrijp. met zo'n draak van een programma
heb ik niet, mijn G. is origineel. ik werk met die telefoon dus geen LP er op.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:32 schreef exile79 het volgende:
[..]
Als je launcher pro hebt, moet je via home switcher overschakelen naar touchwiss van samsung. En je externe sd kaart unmounten, en bij usb instellingen 'kies' aanvinken.
Dat was het wel dacht ik. Blijft een prut programma
Wat is dat voor bullshit-argument dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb ik niet, mijn G. is origineel. ik werk met die telefoon dus geen LP er op.
Kies aangevinkt.
nou gewoon, ik vraag me nog steeds af wat jullie met die telefoon doen. Bellen kan het niet zijn want jullie zijn altijd bezig met updaten, nieuwe roms uitchecken, elkaar rare versienummers noemen enzoquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat is dat voor bullshit-argument dan?![]()
.
LauncherPro vervangt gewoon je Launcher, dat is gewoon een applicatie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
nou gewoon, ik vraag me nog steeds af wat jullie met die telefoon doen. Bellen kan het niet zijn want jullie zijn altijd bezig met updaten, nieuwe roms uitchecken, elkaar rare versienummers noemen enzo
Ja bij toetsenbord instellingen kan je vinden via standaard instellingen menu. Of via tandwieltje wat ergens op toetsenbord zit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:35 schreef rumiii het volgende:
Kan dat trillen uitgeschakeld worden, van de samsung toetsenbord? Zwaar irritant..
Waarom geen swype¿ ? Daarom!
Haptische feedback staat het onder, staat bij elk toetsenbord wel als mogelijkheid.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:42 schreef rumiii het volgende:
Instellingen van het trillen staan er niet bij, jij bedoelt (?) de qwerty toetsenbord waar je ook op kan swypen, ik bedoel die van samsung.. Zie invoermethode
*mompelt iets met klok en klepelquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb ik niet, mijn G. is origineel. ik werk met die telefoon dus geen LP er op.
Kies aangevinkt.
mompel maar raak, maar ik heb niet de hele dag de tijds om er apps op en af te gooien.quote:
Doe niet zo pedant man, in de tijd van deze posts had je het al kunnen testen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
mompel maar raak, maar ik heb niet de hele dag de tijds om er apps op en af te gooien.
Ik vind het fijn dat jij die tijd er wel voor vind, maar ik kan me dat niet permitteren
praat geen poep Kandij, ik ga niet de hele tijd apps er op en er af liggen gooien, dat ding moet geld verdienen. ik stel een normale vraag over Kies en het enige wat ik lees is dat ik nog meer toelie op de telefoon moet zetten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:17 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Doe niet zo pedant man, in de tijd van deze posts had je het al kunnen testen.
Geef dan geen antwoord wat geen antwoord is. NB 3 maanden geleden wist je zelf nog niet hoe je het ding aan moest zetten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:24 schreef exile79 het volgende:
Stel dan geen vragen als je zo op een antwoord reageert.
Het was gewoon een relevante vraag.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
praat geen poep Kandij, ik ga niet de hele tijd apps er op en er af liggen gooien, dat ding moet geld verdienen. ik stel een normale vraag over Kies en het enige wat ik lees is dat ik nog meer toelie op de telefoon moet zetten.
kijk, die laatste kan ik wat mee. de andere punten sla ik even over.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:28 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Het was gewoon een relevante vraag.
Trouble-shooting noem je dat,...
Furf heeft een probleem dus wat kan de oorzaak zijn
-Geen juiste drivers
-Slechte kabel
-Andere Launcher
-Telefoon kaduuk
-Problemen met andere aangesloten USB apparaten (komt voor bij KIES).
Het is een mogelijkheid,quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
kijk, die laatste kan ik wat mee. de andere punten sla ik even over.
ik test en let you know.
En zeg niet telefoon kaduuk na 267,75 betaald te hebben voor de reparatie...
Je kan ook gewoon instellen dat Wifi uit is wanneer je scherm uitgaat.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:55 schreef swollywood het volgende:
Wifi uitzetten als ik het niet gebruik scheelt toch wel heel erg veel qua accuduur.
Vanmorgen om 8 uur van de lader gehaald en nu, 10 uur later, nog 80% accu over.
Was ff zoeken, maar heb het idd gevonden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:32 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon instellen dat Wifi uit is wanneer je scherm uitgaat.
Maar das niet zo handig als je gewoon lekker thuis zit toch...met downloaden en internetten?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:32 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon instellen dat Wifi uit is wanneer je scherm uitgaat.
meer = altijd meer volgens mijquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:52 schreef Kandijfijn het volgende:
Iemand die het fijne weet van een hack om je GPS ontvanger hoger te zetten ofzo? Gebruikt die meer stroom voor een betere ontvangst?
Dat programma had de telefoon van Pino zowat gebroken volgens mijquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:49 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
meer = altijd meer volgens mij
Ik had eens een programma daarvoor, GPS Aids () maar snapte er geen zak van
Inderdaad, gebruik het niet!quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:08 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dat programma had de telefoon van Pino zowat gebroken volgens mij, ben er een beetje voorzichtig mee.
Ik heb sowieso het principe dat ik Aids probeer te vermijden
PC: Met de knop HOME op je toetsenbord.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:39 schreef rumiii het volgende:
Dacht ik dus ook
Weet iemand hoe je aan de top van de pagina komt zonder te refreshen?
Bedankt voor de wifi tip, handig !
Morgen maar die erop knallen dan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:43 schreef jampot het volgende:
JS8 Doc staat erop.
De Non-wipe (komend van JS7) ging niet helemaal lekky, dus daarna maar een Wipe erover. En omdat stock toch wel heel erg lelijk is daarna GingerMix theme erover :p
Nog wel het oude JPY modem. Maar alles loopt soepel
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:25 schreef Pino112 het volgende:
Wottefok![]()
Silicon Art Hidden Inside Samsungs Galaxy Tab
[ afbeelding ]
Voodoo, Speedmod gebruikt teveel kleine tweaks die amper verschil maken maar het systeem wel minder stabiel maken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:07 schreef 16meter het volgende:
Welke kernel gebruiken jullie voor Docs, gewoon hardcore?
Heb de MultiCSC gedaan, misschien lost die mijn internetproblemen op, denk ik eigenlijk nietquote:Doc's XWJS8_Wipe v9_9_5 ROM, with a JP9_MultiCSC CSC, using supercurio's kernel, coupled with a XXJQ1 modem.
Had ik ook al vanmiddag met Doc'squote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:28 schreef Pino112 het volgende:
Een Wipe-ROM die niet wipet is nooit grappig.
Ik ook, maar geen enkele app wordt geïnstalleerd zoals superuser, Voodoo enzo..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:34 schreef 16meter het volgende:
Heb daarna handmatig een wipe gedaan, alles werkt nu.. dus ik laat het maar zo.De stabiliteit is wel een verademing, heb 2 weken GB roms gehad die een paar keer per dag een battery pull nodig hadden.
Hopelijk dit weekend de final.
Met de app app2sd wel, download te vinden in applanetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:57 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb de mijne net binnen![]()
ik had wat apps gedownloadkan ik die gewoon op de sd kaart zetten?
thanks! is dat ook de beste manier?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:14 schreef rumiii het volgende:
[..]
Met de app app2sd wel, download te vinden in applanet
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:57 schreef jimjim1983 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:43 schreef jimjim1983 het volgende:
kan je de besturing (omhoog-omlaag) ook andersom instellen?
Na een bepaalde tijd wen je hier wel aanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:43 schreef jimjim1983 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:43 schreef jimjim1983 het volgende:
Waarom zou je dat willen? Ik denk niet dat je snel 2GB aan ruimte vol gaat krijgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:57 schreef jimjim1983 het volgende:
Het spel zelf? Dude het is een heilig spelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Even die Free-versie geprobeerd, damn wat kut.
Besturing sucks, en wat het doel is weet ik ook niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 04:11 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Het spel zelf? Dude het is een heilig spel![]()
![]()
Mensen met blackberrys die mij vragen om me telefoon. Ja jouw internet is relaxter (betere browser, snelller Inet, fatsoenlijk scherm).
http://www.samsung.com/nl(...)BILE.SOFTWARE.MANUALquote:Op zondag 20 maart 2011 14:46 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe hang je je galaxy aan de pc? hij herkent m niet automatisch. volgens de handleiding moet ik samsung kies starten
oh god, dat is een soort itunes ofzo?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:49 schreef rumiii het volgende:
[..]
http://www.samsung.com/nl(...)BILE.SOFTWARE.MANUAL
op mijn pc kan ik niet eens firmware upgrade doen, kies is een shit programma!
Jewel, moet je naar Draadloos en netwerken gaan, en dan USB-opties -> Massaopslag. Of gewoon 'Vragen bij verbinden'.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
oh god, dat is een soort itunes ofzo?is t niet mogelijk dingen gewoon erop te slepen?
thanksquote:Op zondag 20 maart 2011 14:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jewel, moet je naar Draadloos en netwerken gaan, en dan USB-opties -> Massaopslag. Of gewoon 'Vragen bij verbinden'.
Via verschillende applicaties o.a. Winamp kan je draadloos je muziek syncen. Handig als je bijvoorbeeld een paar albums hebt binnengetrokkenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 15:58 schreef rumiii het volgende:
welk speler vreet het minste batterij?
winamp/poweramp/???
zijn daar dingen op te vinden die niet op de normale market staan dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:31 schreef Parafernalia het volgende:
AppBrain App Market is ook wel ok, alleen zonder gekraakte shit
Weet ik niet precies, maar heb er wel veel van gedownload. Je moet t ook maar net tegenkomen. Vooral betere ordeningquote:Op zondag 20 maart 2011 19:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zijn daar dingen op te vinden die niet op de normale market staan dan?
Je kan dan je apps syncen met de site, en dus vanaf de site je apps downloaden. Maarja, dat kan ook al nu via de Androidwebsite.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zijn daar dingen op te vinden die niet op de normale market staan dan?
das inderdaad lastig. ik heb ook al de meest rare zinnen op die manier naar mensen gestuurd. Wereldvrede nog nietquote:Op maandag 21 maart 2011 13:38 schreef jimjim1983 het volgende:
dat automatische woordeninvullen of hoe het dan ook heet, best handig alleen ik wil niet dat ie automatisch het woord vervangt/intypt. kan je dat ergens in stellen? zet nu een spatie na het woord 'en' en krijg meteen 'wereldvrede' erachter![]()
wil dus wel de suggesties maar niet t automatisch invullen.
Probeer eens een blik te werpen bij instellingen gewoon 1 blikquote:Op maandag 21 maart 2011 13:38 schreef jimjim1983 het volgende:
dat automatische woordeninvullen of hoe het dan ook heet, best handig alleen ik wil niet dat ie automatisch het woord vervangt/intypt. kan je dat ergens in stellen? zet nu een spatie na het woord 'en' en krijg meteen 'wereldvrede' erachter![]()
wil dus wel de suggesties maar niet t automatisch invullen.
als ik daar 'volgende woord voorspellen' uitzet dan doet ie t ook niet meer bij het huidige woord..quote:Op maandag 21 maart 2011 14:23 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Probeer eens een blik te werpen bij instellingen gewoon 1 blik
Oke.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:55 schreef ThaRooP het volgende:
Er komt waarschijnlijk een Galaxy S II Mini:
http://tweakers.net/nieuw(...)-4ghz-processor.html
ik vond de Ace al te klein wordenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:55 schreef ThaRooP het volgende:
Er komt waarschijnlijk een Galaxy S II Mini:
http://tweakers.net/nieuw(...)-4ghz-processor.html
Nog geen bugs niks?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:13 schreef Pino112 het volgende:
Darky heeft versie 10 beta uit, een of andere Gingerbread-ROM.
Denk dat CM7 hard kont schopt tov Darky.
Af en toe crasht de browser, maar dat gebeurde voor de tijd ook.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:28 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Nog geen bugs niks?
Klopt het dat je handmatig je ESF moet terugzetten of gaat dat gewoon automatisch?
Zitten wel handige tussenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:55 schreef jimjim1983 het volgende:
1 dag. maar ik ben m nog aan t 'trainen'ga sowieso geen widgets enzo installeren..
Al jouw homescreens zijn dus leeg? Of alleen maar snelkoppelingen naar apps?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:55 schreef jimjim1983 het volgende:
1 dag. maar ik ben m nog aan t 'trainen'ga sowieso geen widgets enzo installeren..
ongetwijfeld. maar ben nog geen onmisbare tegengekomen en heb liever een langere batterijduur dan dat ik niet 3 keer hoef te klikken om het weer te zienquote:
ja. waarom is datquote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Al jouw homescreens zijn dus leeg? Of alleen maar snelkoppelingen naar apps?
Program monitor is een handige, van de telefoon zelf, apps sluiten die onnodig aanstaanquote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ongetwijfeld. maar ben nog geen onmisbare tegengekomen en heb liever een langere batterijduur dan dat ik niet 3 keer hoef te klikken om het weer te zien
daarvoor heb ik een link naar een taskkiller op mn 'desktop'quote:Op maandag 21 maart 2011 17:09 schreef rumiii het volgende:
[..]
Program monitor is een handige, van de telefoon zelf, apps sluiten die onnodig aanstaan![]()
Je weet dat het meer slecht doet dan goed?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
daarvoor heb ik een link naar een taskkiller op mn 'desktop'
als ik dat zou weten dan zou ik t niet geinstalleerd hebben hequote:Op maandag 21 maart 2011 18:37 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je weet dat het meer slecht doet dan goed?
ESF is de map met je IMEI-nummer zonder IMEI werkt je radio/modem niet. Bij elke keer flashen is er een nihile kans dat dit nummer verloren gaat. Zeer kleine kans vooral bij de laatste firmware en firmware uit de goede regio.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Af en toe crasht de browser, maar dat gebeurde voor de tijd ook.
Ik heb niks teruggezet, waar zorgt die ESF voor?
Ik heb het ook gebackupt, maar is bij mij nog nooit weggegaanquote:Op maandag 21 maart 2011 19:27 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
ESF is de map met je IMEI-nummer zonder IMEI werkt je radio/modem niet. Bij elke keer flashen is er een nihile kans dat dit nummer verloren gaat. Zeer kleine kans vooral bij de laatste firmware en firmware uit de goede regio.
Toch handig om het te back-uppen.
Ik ken hem nog van mijn G1, toen hield ik al extreem viel van CM.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb het ook gebackupt, maar is bij mij nog nooit weggegaan.
De CM7-browser ownt, geen 4 tabbladenmaximum en je kan de useragent instellen, bijv iPad
De standaard tobo heeft geen Nederlands woordenboek, dus gewoon die van Doc installeren.
En er is zooooveel instelbaar, echt supervet.
Twee, waarvan deze mij het beste lijkt.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:40 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
-Edit-
Voodoosound is ook al beschikbaar via bepaalde kernels toch? Absolute noodzaak voor deze audiofiel
Nog niet, maar ik mis het ook nog niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:20 schreef jampot het volgende:
Nog geen BLN in CM he? Ik kan niet zonder :p
Net wel SpeedMod k13d. Zie dat daar blijkbaar Voodoo 4 in zit, en nog niet 6..
hm...nu opeens een game kwijt bij wordfeud en words start ie ook niet meer opquote:Op maandag 21 maart 2011 18:40 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als ik dat zou weten dan zou ik t niet geinstalleerd hebben helees wel bij andere apps dat een taskkiller voor instabiliteit kan zorgen maar heb er nog niks van gemerkt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hm...nu opeens een game kwijt bij wordfeud en words start ie ook niet meer opkan dat door die taskkiller komen?
"niet"quote:
Eind maart zijn de verwachtingen, dus ik verwacht hem ergens in Mei.quote:
Ik moet trouwens wel zeggen dat apps die de camera nodig hebben (Goggles, Twitterclients enz) het niet doen. Kan nog handig zijn om te weten!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:20 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Eind maart zijn de verwachtingen, dus ik verwacht hem ergens in Mei.
Maar volgens Pino word CM7 ook heel snel volwassen dus die ik ga zometeen even proberen te flashen.
Odin of Kies goed aan het werk zien te krijgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:30 schreef rumiii het volgende:
Als kies niet goed werkt hoe zet ik er dan gingerbread op ...
Wacht wel een paar weekjes en anders CM erop.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:20 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Eind maart zijn de verwachtingen, dus ik verwacht hem ergens in Mei.
Maar volgens Pino word CM7 ook heel snel volwassen dus die ik ga zometeen even proberen te flashen.
Hmm, dan wacht ik nog wel even denk ik, maar ben blij dat de ontwikkeling daar een keer snel gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moet trouwens wel zeggen dat apps die de camera nodig hebben (Goggles, Twitterclients enz) het niet doen. Kan nog handig zijn om te weten!
Op Samfirmware kan je dat gewoon vinden allemaal toch? Ik denk niet dat het direct problemen gaat opleveren maar via JPY is altijd relaxterquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:57 schreef Luco het volgende:
Grmbl, kan alleen maar een 803 pit JPA vinden, m'n JPY is dat niet en doc ook niet volgens mij. Gaat dat problemen geven?
Lekker stabiel Pinoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:46 schreef Pino112 het volgende:
Verdraaid, mn batterij loopt leeg als ik em oplaadbare..
Nu al van 44 naar 39 gedaald.
Heb dus van JPA en JPY een .tar bestand. .JPA is 803, JPY 512. Omdat het .TAR's zijn doen ze alles zelf toch, dus moet dat dan geen probleem geven?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:45 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Op Samfirmware kan je dat gewoon vinden allemaal toch? Ik denk niet dat het direct problemen gaat opleveren maar via JPY is altijd relaxter
Ik zal ff voor je kijken als ik linkje kan vinden eventueel zelf kan uploaden.
http://www.samfirmware.com/WEBPROTECT-i9000.htm
Moet je wel even registreren
Ik snap je niet helemaal, je wilt toch gewoon 1 van die 2 tar's flashen lijkt mij zo?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Heb dus van JPA en JPY een .tar bestand. .JPA is 803, JPY 512. Omdat het .TAR's zijn doen ze alles zelf toch, dus moet dat dan geen probleem geven?
Nee, JPA-JPY-->Custom is vaak een goede wegquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:37 schreef Luco het volgende:
Heb de vorige keer JPY gedaan, daarna voodoo kernel en toen doc (wipe). Nu onthoudt m'n telefoon geen instellingen, alsof alle dbdata's verpest zijn. Vandaar dat ik met een oudere wil beginnen. (of moet ik dan nog verder terug?)
Ja, zowel Pino als ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:02 schreef jampot het volgende:
Iemand hier mss extra batterijen gekocht?
Wanneer je de achterliggende chemie goed begrijpt begrijp je ook waarom het zo werkt. Het zijn eerder je accu-stats dan dat je accu werkelijk minder capaciteit krijgt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:08 schreef Parafernalia het volgende:
Ik vraak me trouwens af of die accutruc wel werkt...dat zoveel mogelijk opladen de eerste maand. Mijn accuduur wordt nou al korter..
Daar begrijp ik niks van nee...ik neem het dan maar aan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:28 schreef Kandijfijn het volgende:
Wanneer je de achterliggende chemie goed begrijpt begrijp je ook waarom het zo werkt. Het zijn eerder je accu-stats dan dat je accu werkelijk minder capaciteit krijgt.
Oudere modellen werkte je veel minder op en had een klein schermpje waardoor je er 7 dagen mee kon doen. Als het dan een keer 5 dagen was stond je er niet echt bij stil waarom dan gooide je hem gewoon aan de lader.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:19 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Daar begrijp ik niks van nee...ik neem het dan maar aan.Het is idd wel zo dat de accustats soms niet kloppen. (Hoe kan dat eigenlijk? Dat was bij oudere modellen toch altijd best betrouwbaar, of was dat een illusie?)
I need some help :pquote:[..]
Ja, zowel Pino als ik
Lolwutquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:46 schreef Pino112 het volgende:
Verdraaid, mn batterij loopt leeg als ik em oplaadt..
Ik begreep dat OEMs die dingen massaal inkopen, zonder dure verpakkingen ed, en ze daardoor goedkoop kunnen aanbieden. Maar dat klopt dus niet, het zijn andere batterijen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:47 schreef jimjim1983 het volgende:
genuine is de echte. OEM is dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Original_equipment_manufacturer
nee ze maken zeg maar een batterij en die verkopen ze vervolgens door aan o.a. samsung die er vervolgens haar eigen merk op plakt. heb zelf OEM draaitafels en die zijn meer dan primaquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:17 schreef jampot het volgende:
[..]
Ik begreep dat OEMs die dingen massaal inkopen, zonder dure verpakkingen ed, en ze daardoor goedkoop kunnen aanbieden. Maar dat klopt dus niet, het zijn andere batterijen?
je stopcontact staat op zuigen ipv blazenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:46 schreef Pino112 het volgende:
Verdraaid, mn batterij loopt leeg als ik em oplaadt..
Dus je kan in feite geluk hebben en dezelfde batterij krijgen die Samsung ook verkoopt, of pech met een slechte? Ben wel benieuwd wat voor batterijen iedereen hier heeft gekocht/aan zou raden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee ze maken zeg maar een batterij en die verkopen ze vervolgens door aan o.a. samsung die er vervolgens haar eigen merk op plakt. heb zelf OEM draaitafels en die zijn meer dan prima
Thanks!quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:27 schreef Pino112 het volgende:
Jampot, je moet die tweede kopen, G7/G9 is de originele.
Lijkt me niet verkeerd nee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:37 schreef jampot het volgende:
[..]
Thanks!
Deze is nog een stuk goedkoper:
http://cgi.ebay.com/GENUI(...)751cc#ht_2479wt_1139
Die is ook ok denk je?
quote:Die Kang kernel heb ik er hier ook op gezet, en tadaa: 2200 in Quadrant. Toch een verbetering t.o.v. de 900 met de stock ROM
quote:Ik hecht waarde aan de scores, en er is een visuele verbetering. Ik hou gewoon van stoer doen met benchmarks![]()
Inclusief de spelfoutenquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lijkt me niet verkeerd nee.
Sommige mensen op Tweakers..![]()
[..]
[..]
Dat slepen is hem op je homescreen te zetten, en die prullenbak om hem weer van je homescreen te verwijderen. Wil je de app zelf verwijderen, kan je dat inderdaad via de markt doen, of via instellingen - toepassingen - toepassingen beheren.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:07 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe verwijder je een app? als ik naar applicaties ga en dan de app naar de prullenbak sleep dan blijft ie gewoon staan
edit: lama, is al gelukt. heb t via de marketplace verwijderd
die knop vergeet ik de hele tijdquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:35 schreef rumiii het volgende:
Bij alle applicaties op instellingen knop drukken, die ene helemaal links, en dan op app drukken om te verwijderen
had ik in het begin ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:40 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die knop vergeet ik de hele tijd
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:07 schreef Pino112 het volgende:
En weer loopt mn batterijpercentage af tijdens het laden...
Ik gebruik de standaard wekker-app eigenlijk na volle tevredenheid. Maar omdat ik op totaal verschillende dagen/tijden werk stel ik hem ook altijd op een andere tijd in.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:51 schreef Keroppi het volgende:
Met het risico dat m'n vraag weer genegeerd wordt omdat deze niet technisch genoeg is
Ik heb een tijdje terug een software update via KIES gedaan, hierna was de wekkerfunctie opeens aangepast. Je moet nu aangeven voor welke dag de wektijd is (de volgende dag natuurlijk...) en ik heb het idee dat de functie soms hapert.
Ik ben al twee keer gelukkig op tijd wakker geworden om vervolgens te ontdekken dat de wekkerfunctie niet aanstond. En dat terwijl ik zeker wist dat ik 'm de vorige dag geactiveerd had. Tuurlijk kan het zo zijn dat ik 'm in m'n slaap heb uitgezet, maar het is nu al meerdere keren voorgekomen.
Over de oude wekkerfunctie had ik trouwens geen klachten, veel fijner!
Meer mensen met deze ervaring, of zijn er beter werkende wekker-apps?
Done...maar nog steeds loopt ie snel leeg. Is er een app die bijhoudt waar je accu precies naar toe gaat? Naar welke apps dus...quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:54 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Oudere modellen werkte je veel minder op en had een klein schermpje waardoor je er 7 dagen mee kon doen. Als het dan een keer 5 dagen was stond je er niet echt bij stil waarom dan gooide je hem gewoon aan de lader.
Als je moeite hebt om soms de dag door te komen met 1 accu-lading ga je natuurlijk beter nadenken over wat je er precies mee hebt gedaan. Batt-stats verneuk je door flashen e.d. alhoewel dat nihil zou moeten zijn wanneer je met volle accus flasht.
Als je batt-stats vernaggeld zijn helpt een paar keer goed leeg laten lopen en nachtje aan de lader wel. (persoonlijke ervaring).
Hier kom ik op terug. Het is per app verschillend of ie werkt: Goggles werkt niet; Appie (van AH) wel en de Barcode Scanner werkt ook gewoon.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:03 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hmm, dan wacht ik nog wel even denk ik, maar ben blij dat de ontwikkeling daar een keer snel gaan.
CM7, is nog niet helemaal af of welquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:19 schreef Pino112 het volgende:
Wtf wtf, mn batterijstaat is nu Oververhitting, met een temp van 52 graden, terwijl hij nog maar heel kort aan de lader hangt en ik hem bijna niet gebruikt heb het afgelopen halfuur.
Daarom laadde ie dus gister niet op.
In Gingerbread is het standaard-functie, maar er zijn vast wel apps voor. Maar misschien is het een idd. die app die al je stroom vreet. Das het nadeel van de Android market (tegelijk zijn voordeel) dat ale apps er gewoon zomaar in kunnen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:15 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Done...maar nog steeds loopt ie snel leeg. Is er een app die bijhoudt waar je accu precies naar toe gaat? Naar welke apps dus...
Geen idee, het is wel een fucking vage issue.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:51 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
CM7, is nog niet helemaal af of wel
[..].
VLCquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:53 schreef jimjim1983 het volgende:
tv-out werkt best goedweet iemand alleen of er een divxplayer is die rekening houdt met de kleine vertraging in t geluid?
had ik al opgezocht maar zag alleen dingen als vlc stream & convert, vlc remote en vlc direct staan. en die zijn allemaal voor streamen van android <> pcquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
VLC
kun je instellen hoeveel het achterloopt.
hoe doe je dat dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:53 schreef jimjim1983 het volgende:
tv-out werkt best goedweet iemand alleen of er een divxplayer is die rekening houdt met de kleine vertraging in t geluid?
had nog zo'n nokia tv out kabelding. tv-out aanzetten @ instellingen en launcher pro geinstalleerd voor horizontale desktop.quote:
Zover was ik al welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:48 schreef rumiii het volgende:
als internet bij jou niet constant aan hoeft te staan kan je deze uitschakelen,
scheelt - een hoop - accu!
echt waar
tenminste, voor mij is 10 % in 5 uur wel goed
Hoezo zijn die niet nodig, dat heb je gebasseerd op exact welke argumentatie?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:57 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Zover was ik al wel
Ik zie dat er wat programma's op de achtergrond draaien wat niet nodig is...maar die starten elke keer automatisch op...dat kan ik nergens instellen toch?
HotApps...een marktprogramma..gebruik ik al amper.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:59 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hoezo zijn die niet nodig, dat heb je gebasseerd op exact welke argumentatie?
Apps gebruiken heel vaak service's zonder dat je direct de connectie's ziet. Service's gebruiken verder amper stroom tenzij ze veel connecten en/of CPU-cycle's generen.
als je niks doet gaat een groot deel waarschijnlijk naar het scherm jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:06 schreef Parafernalia het volgende:
Zijn er apps die bijhouden hoeveel accu en/of cputijd er naar welk programma gaat?
Volgens Accugebruik in Android gaat 95% naar mn scherm...en die staat op het donkerst
Als je niks doet staat het scherm uitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:11 schreef rumiii het volgende:
[..]
als je niks doet gaat een groot deel waarschijnlijk naar het scherm ja
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:30 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Als je niks doet staat het scherm uit
als je nou wel iets grappigs had gepost oke, maar dit is teleurstellendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:30 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Als je niks doet staat het scherm uit
Het is niet alleen grappig, het klopt ook nog eens gewoon. Wanneer je niks doet met je telefoon gaat de stroom op aan je radio eventueel sync.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:05 schreef rumiii het volgende:
[..]
als je nou wel iets grappigs had gepost oke, maar dit is teleurstellend
jij bent toch iemand die een vraag stelt?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:10 schreef Parafernalia het volgende:
Jouw bijdrage was ook bedroevend, rumiii
Oké, op hoeveel manier wil je dit gaan uitleggen dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:22 schreef rumiii het volgende:
[..]
jij bent toch iemand die een vraag stelt?
ik geef serieus antwoord and now this shit? lol
als je zelf even logisch nadacht kwam je misschien op het zelfde neer
en Kandiefien, lees nog een keertje goed door jongen, je begrijpt het nog steeds niet zie ik
???quote:als je niks doet gaat een groot deel waarschijnlijk naar het scherm ja
Als jij geen apps open hebt, en alleen het scherm, waar moet het dan heen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:38 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Oké, op hoeveel manier wil je dit gaan uitleggen dan?
[..]
???
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:45 schreef rumiii het volgende:
[..]
Als jij geen apps open hebt, en alleen het scherm, waar moet het dan heen?
naar de radio?
paar dingen op de achtergrond, en de rest voor het scherm?
Ik moet toch echt wat met mijn telefoon doen voordat het scherm aan gaat vriendquote:als je niks doet gaat een groot deel waarschijnlijk naar het scherm ja
Het ging er ook niet om of jij nou wel iets deed of niet,quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:46 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
[..]
Ik moet toch echt wat met mijn telefoon doen voordat het scherm aan gaat vriend.
Ik weet het niet, maar ik ben niet vaak als een zombie naar mijn homescreen aan het kijken.
Ik begrijp wel waar je heen wilt, maar je formuleert het verkeerd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:03 schreef rumiii het volgende:
[..]
Het ging er ook niet om of jij nou wel iets deed of niet,
de vraag was, hoe kan het terwijl ik niks doe dat er toch 95% naar het scherm gaat?
misschien dat je nu mijn antwoord begrijpt
Dat was de vraag dus niet....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:03 schreef rumiii het volgende:
[..]
Het ging er ook niet om of jij nou wel iets deed of niet,
de vraag was, hoe kan het terwijl ik niks doe dat er toch 95% naar het scherm gaat?
misschien dat je nu mijn antwoord begrijpt
Het is vrij eenvoudig dacht ik tochquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:06 schreef Parafernalia het volgende:
Zijn er apps die bijhouden hoeveel accu en/of cputijd er naar welk programma gaat?
Volgens Accugebruik in Android gaat 95% naar mn scherm...en die staat op het donkerst
quote:
quote:
Plaatje doet nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, gebeurt regelmatig. Dan heeft er weer één of andere n00b iets geupload waar naakt in voorkomt en dat is tegen de policy van ImageShack en dan bannen ze direct het hele domein waar vandaan gelinkt wordt.quote:
Je bent een beetje hypocriet aan het worden jongenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:07 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik begrijp wel waar je heen wilt, maar je formuleert het verkeerd.
Als iemand dan een bijdehante opmerking gaat maken, gaat je een beetje treurige reactie's plaatsen alsof iedereen achterlijk is behalve jezelf.
Was ook geen antwoord op je vraag, alleen maar ter verhelderingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:11 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Het is vrij eenvoudig dacht ik toch
Snap je nu dus mijn punt eerder in dit topicquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:19 schreef Kandijfijn het volgende:
Samfirmware alleen maar van die achterlijke one file krengen die je zonder pit moet flashen.
En wat als je telefoon fucked up is dan.
Ik heb dat Resceu-ding van Darky's gebruikt,..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:25 schreef Luco het volgende:
[..]
Snap je nu dus mijn punt eerder in dit topic?
Maar als ik het goed begrijp zit in die .tar bestanden ook je pit voor die firmware al. Ik ga binnenkort maar weer aan de gang. battstatts kloppen voor geen meter bij mij, daarnaast onthoudt m'n telefoon willekeurig instellingen niet. Zo heb ik in een week tijd al 5 keer m'n beltoon veranderd
Bij die nieuwe Gingerbread? Eerst zal dat nog niet werken, komt vast nog wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:01 schreef jampot het volgende:
Pino, dat weet jij vast, hoe zit het met de kernel, SpeedMod zal daar dus niet compatibel mee zijn? Dus nog geen sound of BLN?
Hoe heb je dat geflikt ?quote:Op zondag 27 maart 2011 01:17 schreef Pino112 het volgende:
Temperatuur van mn batterij is nu 11 graden.
http://tweakers.net/quote:Op zondag 27 maart 2011 01:17 schreef Pino112 het volgende:
Temperatuur van mn batterij is nu 11 graden.
Ja, en?quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:00 schreef Kandijfijn het volgende:
Naam voor volgens topic ''Waar we eerder officiële Gingerbread hebben dan HTC''
Ik ga de nieuwe ook nog wel even testen denk ik,..quote:Op zondag 27 maart 2011 15:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
.
Hou jij het trouwens gewoon bij CM7?
Waarom CM7 niet?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:59 schreef Luco het volgende:
Mijn telefoon doet het ook weer normaal.
SDkaart geformatteerd, fabrieksinstellingen gedaan, vervolgens JPA, dan JPY gevolgd door Voodoo en nu een versie van Doc.
Waarom wel?quote:
Omdat je dan weet wat Android echt hoort te zijn,quote:
Laat maar, heb de nieuwste update gedaan van Kies en de 'standaard 'launcher' op Galaxy teruggezet (denk dat het vooral de 'launcher' het probleem was) en het verbindt weer..quote:Op zondag 27 maart 2011 16:58 schreef Kandijfijn het volgende:
Wat wil je met key-registry doen dan?
kies is verder een soort ernstige vorm van kanker, ik gebruik het zelden.
Maar meestal is de laatste Kies 2.0 downloaden, andere USB apparaten ontkoppelen voldoende om het aan de praat te krijgen.
Owjah,quote:Op zondag 27 maart 2011 17:16 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Laat maar, heb de nieuwste update gedaan van Kies en de 'standaard 'launcher' op Galaxy teruggezet (denk dat het vooral de 'launcher' het probleem was) en het verbindt weer..
Omdat batterijquote:
Reacties op de rom zijn heel wisselend als ik het zo lees op XDA.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:56 schreef jampot het volgende:
[..]
Omdat batterij
Heb wel zin Docs 2.3.3 te flashen, maar wacht nog even op een custom kernel denk ik, of een iets nieuwere versie.
Nee, ik zag dat je geen reactie kreeg inderdaad... Das sowieso wel een turn-off als het er niet in zit :pquote:Op zondag 27 maart 2011 23:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Reacties op de rom zijn heel wisselend als ik het zo lees op XDA.
Ik blijf wel bij CM7 denk ik, gewoon omdat het kan.
Weet iemand trouwens of Samsung het lockscreenshutdowneffect eruit heeft gesloopt?
Hmm. De browser zal nog wel die 4 tabbladenmax hebben, ik vind het heerlijk om nu met CM7 er veel meer open te hebben als je dat nodig hebt.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:28 schreef jampot het volgende:
Pino:
@ 5.30, geen animatie
edit: maar: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=977501
Ik snap het overigens wel, ja mijn internet word langzaam wat een kuttelefoon.quote:Op maandag 28 maart 2011 02:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm. De browser zal nog wel die 4 tabbladenmax hebben, ik vind het heerlijk om nu met CM7 er veel meer open te hebben als je dat nodig hebt.
In CM7 werkt dat veel beter imo, het is ook gewoon een lijstje ipv met voorbeelden.quote:Op maandag 28 maart 2011 03:13 schreef jampot het volgende:
Ik vind die tabbladen maar onhandig werken: switchen gaat erg traag. (qua handelingen) Ik heb aan 4 ruim voldoende, staat er tenminste ook niet teveel per ongeluk open :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |