MP zegt niks!quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:18 schreef HiDiHo het volgende:
Valt me toch tegen dat ie 'maar' 5MP is, mijn LG910 is 8MP en toch zou ik hem wel willen, maar die camera
Megapixelquote:
8 of 16, uitbreidbaar met max 32gig externe MicroSD.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:22 schreef HiDiHo het volgende:
Het geheugen staat niet in de OP, 16GB ofzo? + externe MicroSD?
Wat is standaard bij een 2 jaar abbo? 8 of 16GB ?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:24 schreef Luco het volgende:
[..]
8 of 16, uitbreidbaar met max 32gig externe MicroSD.
Voor zover ik heb begrepen is dat afhankelijk van je provider. Ik had bij Vodafone in ieder geval geen keuze, hadden alleen de 16GB variant gelukkigquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat is standaard bij een 2 jaar abbo? 8 of 16GB ?
Ok, 16GB bij vodafone, mooi
Ik wacht nog een maandje of 2, dan verloopt mijn contract. Er zijn een paar kleine puntjes nog....quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:35 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen is dat afhankelijk van je provider. Ik had bij Vodafone in ieder geval geen keuze, hadden alleen de 16GB variant gelukkig
Een USB Stick in je telefoon?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:40 schreef FUFR het volgende:
Ik zou niet eens 16 gb willen. Op de aaifoon had ik dat ook.
maar verder dan 8 gb kwam ik niet. Voor dataopslag gebruik ik wel een usbstick. Je moet niet teveel willen combineren imo.
Kun je eens een filmpje maken en uploaden naar youtube en hier posten, ik ben wel benieuwd naar de film functie...quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:35 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen is dat afhankelijk van je provider. Ik had bij Vodafone in ieder geval geen keuze, hadden alleen de 16GB variant gelukkig
nee. Kies opstarten en drie of vier keer klikken. Belachelijkquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:00 schreef No-P het volgende:
Gaat het syncen met outlook/google agenda een beetje handig?
Las al ergens dat taken en notities niet kunnen worden gesynchroniseer, maar verder?
Eind volgende maand volgens XDAquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:55 schreef Nass het volgende:
Froyo had al een tijdje geleden uit moeten komen (al een week bijna). Samsung =(
Las het al ergens maar hoopte dat het "gedram" was; niet dus. Hoop dat hier snel wat aan gedaan wordt, ga het in de gaten houden want het syncen is wel een belangrijk punt voor mij.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee. Kies opstarten en drie of vier keer klikken. Belachelijk
http://androidspin.com/20(...)ound-23rd-september/quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:10 schreef Nass het volgende:
[..]
Eind volgende maand volgens XDA![]()
Dit is serieus waar mijn laatste Samsung, ik gaf de Galaxy nog een kans na Samsung Omnia(Wat een TERING mobiel was dat). Maar blijkbaar snappen ze nog steeds niet dat een consument support erg belangrijk vindt![]()
Hiervoor had ik ook een Omnia inderdaad een teringding.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:10 schreef Nass het volgende:
[..]
Eind volgende maand volgens XDA![]()
Dit is serieus waar mijn laatste Samsung, ik gaf de Galaxy nog een kans na Samsung Omnia(Wat een TERING mobiel was dat). Maar blijkbaar snappen ze nog steeds niet dat een consument support erg belangrijk vindt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |