Ja, gebeurt regelmatig. Dan heeft er weer één of andere n00b iets geupload waar naakt in voorkomt en dat is tegen de policy van ImageShack en dan bannen ze direct het hele domein waar vandaan gelinkt wordt.quote:
Je bent een beetje hypocriet aan het worden jongenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:07 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik begrijp wel waar je heen wilt, maar je formuleert het verkeerd.
Als iemand dan een bijdehante opmerking gaat maken, gaat je een beetje treurige reactie's plaatsen alsof iedereen achterlijk is behalve jezelf.
Was ook geen antwoord op je vraag, alleen maar ter verhelderingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:11 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Het is vrij eenvoudig dacht ik toch
Snap je nu dus mijn punt eerder in dit topicquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:19 schreef Kandijfijn het volgende:
Samfirmware alleen maar van die achterlijke one file krengen die je zonder pit moet flashen.
En wat als je telefoon fucked up is dan.
Ik heb dat Resceu-ding van Darky's gebruikt,..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:25 schreef Luco het volgende:
[..]
Snap je nu dus mijn punt eerder in dit topic?
Maar als ik het goed begrijp zit in die .tar bestanden ook je pit voor die firmware al. Ik ga binnenkort maar weer aan de gang. battstatts kloppen voor geen meter bij mij, daarnaast onthoudt m'n telefoon willekeurig instellingen niet. Zo heb ik in een week tijd al 5 keer m'n beltoon veranderd
Bij die nieuwe Gingerbread? Eerst zal dat nog niet werken, komt vast nog wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:01 schreef jampot het volgende:
Pino, dat weet jij vast, hoe zit het met de kernel, SpeedMod zal daar dus niet compatibel mee zijn? Dus nog geen sound of BLN?
Hoe heb je dat geflikt ?quote:Op zondag 27 maart 2011 01:17 schreef Pino112 het volgende:
Temperatuur van mn batterij is nu 11 graden.
http://tweakers.net/quote:Op zondag 27 maart 2011 01:17 schreef Pino112 het volgende:
Temperatuur van mn batterij is nu 11 graden.
Ja, en?quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:00 schreef Kandijfijn het volgende:
Naam voor volgens topic ''Waar we eerder officiële Gingerbread hebben dan HTC''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |