Haptische feedback staat het onder, staat bij elk toetsenbord wel als mogelijkheid.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:42 schreef rumiii het volgende:
Instellingen van het trillen staan er niet bij, jij bedoelt (?) de qwerty toetsenbord waar je ook op kan swypen, ik bedoel die van samsung.. Zie invoermethode
*mompelt iets met klok en klepelquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb ik niet, mijn G. is origineel. ik werk met die telefoon dus geen LP er op.
Kies aangevinkt.
mompel maar raak, maar ik heb niet de hele dag de tijds om er apps op en af te gooien.quote:
Doe niet zo pedant man, in de tijd van deze posts had je het al kunnen testen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
mompel maar raak, maar ik heb niet de hele dag de tijds om er apps op en af te gooien.
Ik vind het fijn dat jij die tijd er wel voor vind, maar ik kan me dat niet permitteren
praat geen poep Kandij, ik ga niet de hele tijd apps er op en er af liggen gooien, dat ding moet geld verdienen. ik stel een normale vraag over Kies en het enige wat ik lees is dat ik nog meer toelie op de telefoon moet zetten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:17 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Doe niet zo pedant man, in de tijd van deze posts had je het al kunnen testen.
Geef dan geen antwoord wat geen antwoord is. NB 3 maanden geleden wist je zelf nog niet hoe je het ding aan moest zetten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:24 schreef exile79 het volgende:
Stel dan geen vragen als je zo op een antwoord reageert.
Het was gewoon een relevante vraag.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
praat geen poep Kandij, ik ga niet de hele tijd apps er op en er af liggen gooien, dat ding moet geld verdienen. ik stel een normale vraag over Kies en het enige wat ik lees is dat ik nog meer toelie op de telefoon moet zetten.
kijk, die laatste kan ik wat mee. de andere punten sla ik even over.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:28 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Het was gewoon een relevante vraag.
Trouble-shooting noem je dat,...
Furf heeft een probleem dus wat kan de oorzaak zijn
-Geen juiste drivers
-Slechte kabel
-Andere Launcher
-Telefoon kaduuk
-Problemen met andere aangesloten USB apparaten (komt voor bij KIES).
Het is een mogelijkheid,quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
kijk, die laatste kan ik wat mee. de andere punten sla ik even over.
ik test en let you know.
En zeg niet telefoon kaduuk na 267,75 betaald te hebben voor de reparatie...
Je kan ook gewoon instellen dat Wifi uit is wanneer je scherm uitgaat.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:55 schreef swollywood het volgende:
Wifi uitzetten als ik het niet gebruik scheelt toch wel heel erg veel qua accuduur.
Vanmorgen om 8 uur van de lader gehaald en nu, 10 uur later, nog 80% accu over.
Was ff zoeken, maar heb het idd gevonden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:32 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon instellen dat Wifi uit is wanneer je scherm uitgaat.
Maar das niet zo handig als je gewoon lekker thuis zit toch...met downloaden en internetten?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:32 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon instellen dat Wifi uit is wanneer je scherm uitgaat.
meer = altijd meer volgens mijquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:52 schreef Kandijfijn het volgende:
Iemand die het fijne weet van een hack om je GPS ontvanger hoger te zetten ofzo? Gebruikt die meer stroom voor een betere ontvangst?
Dat programma had de telefoon van Pino zowat gebroken volgens mijquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:49 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
meer = altijd meer volgens mij
Ik had eens een programma daarvoor, GPS Aids () maar snapte er geen zak van
Inderdaad, gebruik het niet!quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:08 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dat programma had de telefoon van Pino zowat gebroken volgens mij, ben er een beetje voorzichtig mee.
Ik heb sowieso het principe dat ik Aids probeer te vermijden
PC: Met de knop HOME op je toetsenbord.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:39 schreef rumiii het volgende:
Dacht ik dus ook
Weet iemand hoe je aan de top van de pagina komt zonder te refreshen?
Bedankt voor de wifi tip, handig !
Morgen maar die erop knallen dan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:43 schreef jampot het volgende:
JS8 Doc staat erop.
De Non-wipe (komend van JS7) ging niet helemaal lekky, dus daarna maar een Wipe erover. En omdat stock toch wel heel erg lelijk is daarna GingerMix theme erover :p
Nog wel het oude JPY modem. Maar alles loopt soepel
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:25 schreef Pino112 het volgende:
Wottefok![]()
Silicon Art Hidden Inside Samsungs Galaxy Tab
[ afbeelding ]
Voodoo, Speedmod gebruikt teveel kleine tweaks die amper verschil maken maar het systeem wel minder stabiel maken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:07 schreef 16meter het volgende:
Welke kernel gebruiken jullie voor Docs, gewoon hardcore?
Heb de MultiCSC gedaan, misschien lost die mijn internetproblemen op, denk ik eigenlijk nietquote:Doc's XWJS8_Wipe v9_9_5 ROM, with a JP9_MultiCSC CSC, using supercurio's kernel, coupled with a XXJQ1 modem.
Had ik ook al vanmiddag met Doc'squote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:28 schreef Pino112 het volgende:
Een Wipe-ROM die niet wipet is nooit grappig.
Ik ook, maar geen enkele app wordt geïnstalleerd zoals superuser, Voodoo enzo..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:34 schreef 16meter het volgende:
Heb daarna handmatig een wipe gedaan, alles werkt nu.. dus ik laat het maar zo.De stabiliteit is wel een verademing, heb 2 weken GB roms gehad die een paar keer per dag een battery pull nodig hadden.
Hopelijk dit weekend de final.
Met de app app2sd wel, download te vinden in applanetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:57 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb de mijne net binnen![]()
ik had wat apps gedownloadkan ik die gewoon op de sd kaart zetten?
thanks! is dat ook de beste manier?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:14 schreef rumiii het volgende:
[..]
Met de app app2sd wel, download te vinden in applanet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |