Ook met Linux ben ik nog maar een beginner.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:31 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik maar denken dat iedereen met Linux een tweaker is![]()
Maar is gewoon een bug, kan je niks aan doen, misschien dat een update helpt (als je nog niet de laatste hebt).
Merk echt nietsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:30 schreef rumiii het volgende:
Ik merk wel verschil.. Sluit minder vaak af, niet zo een geforceerde stop
Met de H dat staat voor HSDPA word vaak gezien als 3,5G, 3G voor staat voor UMTS.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:17 schreef rumiii het volgende:
Internet met 3G sneller of met 'H' ? Vraag het me steeds af..
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:00 schreef Luco het volgende:
En nu tik ik per ongeluk Litouwen ipv Nederland aan. Snap er helemaal niks van nu, ben maar opnieuw gaan flashen met Odin.
Wipe en dan nog alles hebben? Nice.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:31 schreef Luco het volgende:
It gets better: Heb een wipe rom gemaakt van Doc en nu heb ik alsnog al m'n app's en instellingen. Whatapp FC't steeds. o*
Ja. Heb nu dus 2e recovery erop staan. Hernoem de ROM naar update.zip en flash die dan. Vervolgens gaat ie direct booten etc. Heb bijvoorbeeld wel de Zeam launcher nu, maar niet het bijbehorende programmaquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:10 schreef Luco het volgende:
Zo, telefoon lijkt weer te werken. Enige irritante is dat hij een groot deel van m'n instellingen vergeet als hij uit heeft gestaan. Ringtones etc.
oja... als je gratis betaalde apps wil downloaden moet je even je pm lezenquote:
Als je launcher pro hebt, moet je via home switcher overschakelen naar touchwiss van samsung. En je externe sd kaart unmounten, en bij usb instellingen 'kies' aanvinken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:59 schreef FUFR het volgende:
iemand een ideetje waarom mijn G. niet meer met Kies wil praten?
pas nog wel, nu doet ie niks meer en blijft Kies maar pollen.
telefoon staat ingesteld op Kies. Versie Kies: 4_49
Edit: niet dat ik het niet begrijp. met zo'n draak van een programma
heb ik niet, mijn G. is origineel. ik werk met die telefoon dus geen LP er op.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:32 schreef exile79 het volgende:
[..]
Als je launcher pro hebt, moet je via home switcher overschakelen naar touchwiss van samsung. En je externe sd kaart unmounten, en bij usb instellingen 'kies' aanvinken.
Dat was het wel dacht ik. Blijft een prut programma
Wat is dat voor bullshit-argument dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb ik niet, mijn G. is origineel. ik werk met die telefoon dus geen LP er op.
Kies aangevinkt.
nou gewoon, ik vraag me nog steeds af wat jullie met die telefoon doen. Bellen kan het niet zijn want jullie zijn altijd bezig met updaten, nieuwe roms uitchecken, elkaar rare versienummers noemen enzoquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat is dat voor bullshit-argument dan?![]()
.
LauncherPro vervangt gewoon je Launcher, dat is gewoon een applicatie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
nou gewoon, ik vraag me nog steeds af wat jullie met die telefoon doen. Bellen kan het niet zijn want jullie zijn altijd bezig met updaten, nieuwe roms uitchecken, elkaar rare versienummers noemen enzo
Ja bij toetsenbord instellingen kan je vinden via standaard instellingen menu. Of via tandwieltje wat ergens op toetsenbord zit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:35 schreef rumiii het volgende:
Kan dat trillen uitgeschakeld worden, van de samsung toetsenbord? Zwaar irritant..
Waarom geen swype¿ ? Daarom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |