oja... als je gratis betaalde apps wil downloaden moet je even je pm lezenquote:
Als je launcher pro hebt, moet je via home switcher overschakelen naar touchwiss van samsung. En je externe sd kaart unmounten, en bij usb instellingen 'kies' aanvinken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:59 schreef FUFR het volgende:
iemand een ideetje waarom mijn G. niet meer met Kies wil praten?
pas nog wel, nu doet ie niks meer en blijft Kies maar pollen.
telefoon staat ingesteld op Kies. Versie Kies: 4_49
Edit: niet dat ik het niet begrijp. met zo'n draak van een programma
heb ik niet, mijn G. is origineel. ik werk met die telefoon dus geen LP er op.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:32 schreef exile79 het volgende:
[..]
Als je launcher pro hebt, moet je via home switcher overschakelen naar touchwiss van samsung. En je externe sd kaart unmounten, en bij usb instellingen 'kies' aanvinken.
Dat was het wel dacht ik. Blijft een prut programma
Wat is dat voor bullshit-argument dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb ik niet, mijn G. is origineel. ik werk met die telefoon dus geen LP er op.
Kies aangevinkt.
nou gewoon, ik vraag me nog steeds af wat jullie met die telefoon doen. Bellen kan het niet zijn want jullie zijn altijd bezig met updaten, nieuwe roms uitchecken, elkaar rare versienummers noemen enzoquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat is dat voor bullshit-argument dan?![]()
.
LauncherPro vervangt gewoon je Launcher, dat is gewoon een applicatie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
nou gewoon, ik vraag me nog steeds af wat jullie met die telefoon doen. Bellen kan het niet zijn want jullie zijn altijd bezig met updaten, nieuwe roms uitchecken, elkaar rare versienummers noemen enzo
Ja bij toetsenbord instellingen kan je vinden via standaard instellingen menu. Of via tandwieltje wat ergens op toetsenbord zit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:35 schreef rumiii het volgende:
Kan dat trillen uitgeschakeld worden, van de samsung toetsenbord? Zwaar irritant..
Waarom geen swype¿ ? Daarom!
Haptische feedback staat het onder, staat bij elk toetsenbord wel als mogelijkheid.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:42 schreef rumiii het volgende:
Instellingen van het trillen staan er niet bij, jij bedoelt (?) de qwerty toetsenbord waar je ook op kan swypen, ik bedoel die van samsung.. Zie invoermethode
*mompelt iets met klok en klepelquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb ik niet, mijn G. is origineel. ik werk met die telefoon dus geen LP er op.
Kies aangevinkt.
mompel maar raak, maar ik heb niet de hele dag de tijds om er apps op en af te gooien.quote:
Doe niet zo pedant man, in de tijd van deze posts had je het al kunnen testen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
mompel maar raak, maar ik heb niet de hele dag de tijds om er apps op en af te gooien.
Ik vind het fijn dat jij die tijd er wel voor vind, maar ik kan me dat niet permitteren
praat geen poep Kandij, ik ga niet de hele tijd apps er op en er af liggen gooien, dat ding moet geld verdienen. ik stel een normale vraag over Kies en het enige wat ik lees is dat ik nog meer toelie op de telefoon moet zetten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:17 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Doe niet zo pedant man, in de tijd van deze posts had je het al kunnen testen.
Geef dan geen antwoord wat geen antwoord is. NB 3 maanden geleden wist je zelf nog niet hoe je het ding aan moest zetten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:24 schreef exile79 het volgende:
Stel dan geen vragen als je zo op een antwoord reageert.
Het was gewoon een relevante vraag.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
praat geen poep Kandij, ik ga niet de hele tijd apps er op en er af liggen gooien, dat ding moet geld verdienen. ik stel een normale vraag over Kies en het enige wat ik lees is dat ik nog meer toelie op de telefoon moet zetten.
kijk, die laatste kan ik wat mee. de andere punten sla ik even over.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:28 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Het was gewoon een relevante vraag.
Trouble-shooting noem je dat,...
Furf heeft een probleem dus wat kan de oorzaak zijn
-Geen juiste drivers
-Slechte kabel
-Andere Launcher
-Telefoon kaduuk
-Problemen met andere aangesloten USB apparaten (komt voor bij KIES).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |