Ook met Linux ben ik nog maar een beginner.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:31 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik maar denken dat iedereen met Linux een tweaker is![]()
Maar is gewoon een bug, kan je niks aan doen, misschien dat een update helpt (als je nog niet de laatste hebt).
Merk echt nietsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:30 schreef rumiii het volgende:
Ik merk wel verschil.. Sluit minder vaak af, niet zo een geforceerde stop
Met de H dat staat voor HSDPA word vaak gezien als 3,5G, 3G voor staat voor UMTS.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:17 schreef rumiii het volgende:
Internet met 3G sneller of met 'H' ? Vraag het me steeds af..
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:00 schreef Luco het volgende:
En nu tik ik per ongeluk Litouwen ipv Nederland aan. Snap er helemaal niks van nu, ben maar opnieuw gaan flashen met Odin.
Wipe en dan nog alles hebben? Nice.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:31 schreef Luco het volgende:
It gets better: Heb een wipe rom gemaakt van Doc en nu heb ik alsnog al m'n app's en instellingen. Whatapp FC't steeds. o*
Ja. Heb nu dus 2e recovery erop staan. Hernoem de ROM naar update.zip en flash die dan. Vervolgens gaat ie direct booten etc. Heb bijvoorbeeld wel de Zeam launcher nu, maar niet het bijbehorende programmaquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:10 schreef Luco het volgende:
Zo, telefoon lijkt weer te werken. Enige irritante is dat hij een groot deel van m'n instellingen vergeet als hij uit heeft gestaan. Ringtones etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |