Er staat alleen added in recovery mode,quote:Als er Added! in Odin staat kan je toch flashen? En als je al Darky's had, heb je dan ook al cwm?
Ik heb weer minder antwoorden dan ik vragen stelde vriendquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:47 schreef GalaxyS het volgende:
Ik heb als recovery CWM V2.5.1.3 met voodoo lagfix
Ik heb er als rom Darky V8.0 op staan (wipe)
Hij zei van welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef Kandijfijn het volgende:
Je kan trouwens eerst een factory-reset doen. Heb je dat al geprobeerd?
Hij vindt ook niet je telefoon op je computer? Zodat je er bestanden op kan zetten?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:54 schreef GalaxyS het volgende:
Al geprobeerd, na een mount zoals jij het uitlegt veranderd er helemaal niks (ja ik laat hem op dat scherm staan zodat hij niet unmount
Nu wel, na een restart, thanks manquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:56 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hij vindt ook niet je telefoon op je computer? Zodat je er bestanden op kan zetten?
Filter?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:58 schreef Pino112 het volgende:
Goed dat je geen filter hebt ingesteld![]()
TR gemacht.
Ik ga jou niks meer uitleggen.quote:
Had ik al eerder vaak gedaan, die reboot naar cwm hielpquote:
quote:
Ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:58 schreef Pino112 het volgende:
Goed dat je geen filter hebt ingesteld![]()
TR gemacht.
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/48quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop