PC: Met de knop HOME op je toetsenbord.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:39 schreef rumiii het volgende:
Dacht ik dus ook
Weet iemand hoe je aan de top van de pagina komt zonder te refreshen?
Bedankt voor de wifi tip, handig !
Morgen maar die erop knallen dan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:43 schreef jampot het volgende:
JS8 Doc staat erop.
De Non-wipe (komend van JS7) ging niet helemaal lekky, dus daarna maar een Wipe erover. En omdat stock toch wel heel erg lelijk is daarna GingerMix theme erover :p
Nog wel het oude JPY modem. Maar alles loopt soepel
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:25 schreef Pino112 het volgende:
Wottefok![]()
Silicon Art Hidden Inside Samsungs Galaxy Tab
[ afbeelding ]
Voodoo, Speedmod gebruikt teveel kleine tweaks die amper verschil maken maar het systeem wel minder stabiel maken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:07 schreef 16meter het volgende:
Welke kernel gebruiken jullie voor Docs, gewoon hardcore?
Heb de MultiCSC gedaan, misschien lost die mijn internetproblemen op, denk ik eigenlijk nietquote:Doc's XWJS8_Wipe v9_9_5 ROM, with a JP9_MultiCSC CSC, using supercurio's kernel, coupled with a XXJQ1 modem.
Had ik ook al vanmiddag met Doc'squote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:28 schreef Pino112 het volgende:
Een Wipe-ROM die niet wipet is nooit grappig.
Ik ook, maar geen enkele app wordt geïnstalleerd zoals superuser, Voodoo enzo..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:34 schreef 16meter het volgende:
Heb daarna handmatig een wipe gedaan, alles werkt nu.. dus ik laat het maar zo.De stabiliteit is wel een verademing, heb 2 weken GB roms gehad die een paar keer per dag een battery pull nodig hadden.
Hopelijk dit weekend de final.
Met de app app2sd wel, download te vinden in applanetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:57 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb de mijne net binnen![]()
ik had wat apps gedownloadkan ik die gewoon op de sd kaart zetten?
thanks! is dat ook de beste manier?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:14 schreef rumiii het volgende:
[..]
Met de app app2sd wel, download te vinden in applanet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |