Had ik ook al vanmiddag met Doc'squote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:28 schreef Pino112 het volgende:
Een Wipe-ROM die niet wipet is nooit grappig.
Ik ook, maar geen enkele app wordt geïnstalleerd zoals superuser, Voodoo enzo..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:34 schreef 16meter het volgende:
Heb daarna handmatig een wipe gedaan, alles werkt nu.. dus ik laat het maar zo.De stabiliteit is wel een verademing, heb 2 weken GB roms gehad die een paar keer per dag een battery pull nodig hadden.
Hopelijk dit weekend de final.
Met de app app2sd wel, download te vinden in applanetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:57 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb de mijne net binnen![]()
ik had wat apps gedownloadkan ik die gewoon op de sd kaart zetten?
thanks! is dat ook de beste manier?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:14 schreef rumiii het volgende:
[..]
Met de app app2sd wel, download te vinden in applanet
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:57 schreef jimjim1983 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:43 schreef jimjim1983 het volgende:
kan je de besturing (omhoog-omlaag) ook andersom instellen?
Na een bepaalde tijd wen je hier wel aanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:43 schreef jimjim1983 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:43 schreef jimjim1983 het volgende:
Waarom zou je dat willen? Ik denk niet dat je snel 2GB aan ruimte vol gaat krijgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:57 schreef jimjim1983 het volgende:
Het spel zelf? Dude het is een heilig spelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Even die Free-versie geprobeerd, damn wat kut.
Besturing sucks, en wat het doel is weet ik ook niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 04:11 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Het spel zelf? Dude het is een heilig spel![]()
![]()
Mensen met blackberrys die mij vragen om me telefoon. Ja jouw internet is relaxter (betere browser, snelller Inet, fatsoenlijk scherm).
http://www.samsung.com/nl(...)BILE.SOFTWARE.MANUALquote:Op zondag 20 maart 2011 14:46 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe hang je je galaxy aan de pc? hij herkent m niet automatisch. volgens de handleiding moet ik samsung kies starten
oh god, dat is een soort itunes ofzo?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:49 schreef rumiii het volgende:
[..]
http://www.samsung.com/nl(...)BILE.SOFTWARE.MANUAL
op mijn pc kan ik niet eens firmware upgrade doen, kies is een shit programma!
Jewel, moet je naar Draadloos en netwerken gaan, en dan USB-opties -> Massaopslag. Of gewoon 'Vragen bij verbinden'.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
oh god, dat is een soort itunes ofzo?is t niet mogelijk dingen gewoon erop te slepen?
thanksquote:Op zondag 20 maart 2011 14:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jewel, moet je naar Draadloos en netwerken gaan, en dan USB-opties -> Massaopslag. Of gewoon 'Vragen bij verbinden'.
Via verschillende applicaties o.a. Winamp kan je draadloos je muziek syncen. Handig als je bijvoorbeeld een paar albums hebt binnengetrokkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |