quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:57 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb de mijne net binnen![]()
ik had wat apps gedownloadkan ik die gewoon op de sd kaart zetten?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:43 schreef jimjim1983 het volgende:
kan je de besturing (omhoog-omlaag) ook andersom instellen?
Na een bepaalde tijd wen je hier wel aanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:43 schreef jimjim1983 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:43 schreef jimjim1983 het volgende:
Waarom zou je dat willen? Ik denk niet dat je snel 2GB aan ruimte vol gaat krijgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:57 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb de mijne net binnen![]()
ik had wat apps gedownloadkan ik die gewoon op de sd kaart zetten?
Het spel zelf? Dude het is een heilig spelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Even die Free-versie geprobeerd, damn wat kut.
Besturing sucks, en wat het doel is weet ik ook niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 04:11 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Het spel zelf? Dude het is een heilig spel![]()
![]()
Mensen met blackberrys die mij vragen om me telefoon. Ja jouw internet is relaxter (betere browser, snelller Inet, fatsoenlijk scherm).
http://www.samsung.com/nl(...)BILE.SOFTWARE.MANUALquote:Op zondag 20 maart 2011 14:46 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe hang je je galaxy aan de pc? hij herkent m niet automatisch. volgens de handleiding moet ik samsung kies starten
oh god, dat is een soort itunes ofzo?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:49 schreef rumiii het volgende:
[..]
http://www.samsung.com/nl(...)BILE.SOFTWARE.MANUAL
op mijn pc kan ik niet eens firmware upgrade doen, kies is een shit programma!
Jewel, moet je naar Draadloos en netwerken gaan, en dan USB-opties -> Massaopslag. Of gewoon 'Vragen bij verbinden'.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
oh god, dat is een soort itunes ofzo?is t niet mogelijk dingen gewoon erop te slepen?
thanksquote:Op zondag 20 maart 2011 14:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jewel, moet je naar Draadloos en netwerken gaan, en dan USB-opties -> Massaopslag. Of gewoon 'Vragen bij verbinden'.
Via verschillende applicaties o.a. Winamp kan je draadloos je muziek syncen. Handig als je bijvoorbeeld een paar albums hebt binnengetrokkenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 15:58 schreef rumiii het volgende:
welk speler vreet het minste batterij?
winamp/poweramp/???
zijn daar dingen op te vinden die niet op de normale market staan dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:31 schreef Parafernalia het volgende:
AppBrain App Market is ook wel ok, alleen zonder gekraakte shit
Weet ik niet precies, maar heb er wel veel van gedownload. Je moet t ook maar net tegenkomen. Vooral betere ordeningquote:Op zondag 20 maart 2011 19:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zijn daar dingen op te vinden die niet op de normale market staan dan?
Je kan dan je apps syncen met de site, en dus vanaf de site je apps downloaden. Maarja, dat kan ook al nu via de Androidwebsite.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zijn daar dingen op te vinden die niet op de normale market staan dan?
das inderdaad lastig. ik heb ook al de meest rare zinnen op die manier naar mensen gestuurd. Wereldvrede nog nietquote:Op maandag 21 maart 2011 13:38 schreef jimjim1983 het volgende:
dat automatische woordeninvullen of hoe het dan ook heet, best handig alleen ik wil niet dat ie automatisch het woord vervangt/intypt. kan je dat ergens in stellen? zet nu een spatie na het woord 'en' en krijg meteen 'wereldvrede' erachter![]()
wil dus wel de suggesties maar niet t automatisch invullen.
Probeer eens een blik te werpen bij instellingen gewoon 1 blikquote:Op maandag 21 maart 2011 13:38 schreef jimjim1983 het volgende:
dat automatische woordeninvullen of hoe het dan ook heet, best handig alleen ik wil niet dat ie automatisch het woord vervangt/intypt. kan je dat ergens in stellen? zet nu een spatie na het woord 'en' en krijg meteen 'wereldvrede' erachter![]()
wil dus wel de suggesties maar niet t automatisch invullen.
als ik daar 'volgende woord voorspellen' uitzet dan doet ie t ook niet meer bij het huidige woord..quote:Op maandag 21 maart 2011 14:23 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Probeer eens een blik te werpen bij instellingen gewoon 1 blik
Oke.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:55 schreef ThaRooP het volgende:
Er komt waarschijnlijk een Galaxy S II Mini:
http://tweakers.net/nieuw(...)-4ghz-processor.html
ik vond de Ace al te klein wordenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:55 schreef ThaRooP het volgende:
Er komt waarschijnlijk een Galaxy S II Mini:
http://tweakers.net/nieuw(...)-4ghz-processor.html
Nog geen bugs niks?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:13 schreef Pino112 het volgende:
Darky heeft versie 10 beta uit, een of andere Gingerbread-ROM.
Denk dat CM7 hard kont schopt tov Darky.
Af en toe crasht de browser, maar dat gebeurde voor de tijd ook.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:28 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Nog geen bugs niks?
Klopt het dat je handmatig je ESF moet terugzetten of gaat dat gewoon automatisch?
Zitten wel handige tussenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:55 schreef jimjim1983 het volgende:
1 dag. maar ik ben m nog aan t 'trainen'ga sowieso geen widgets enzo installeren..
Al jouw homescreens zijn dus leeg? Of alleen maar snelkoppelingen naar apps?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:55 schreef jimjim1983 het volgende:
1 dag. maar ik ben m nog aan t 'trainen'ga sowieso geen widgets enzo installeren..
ongetwijfeld. maar ben nog geen onmisbare tegengekomen en heb liever een langere batterijduur dan dat ik niet 3 keer hoef te klikken om het weer te zienquote:
ja. waarom is datquote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Al jouw homescreens zijn dus leeg? Of alleen maar snelkoppelingen naar apps?
Program monitor is een handige, van de telefoon zelf, apps sluiten die onnodig aanstaanquote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ongetwijfeld. maar ben nog geen onmisbare tegengekomen en heb liever een langere batterijduur dan dat ik niet 3 keer hoef te klikken om het weer te zien
daarvoor heb ik een link naar een taskkiller op mn 'desktop'quote:Op maandag 21 maart 2011 17:09 schreef rumiii het volgende:
[..]
Program monitor is een handige, van de telefoon zelf, apps sluiten die onnodig aanstaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |