Je weet dat het meer slecht doet dan goed?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
daarvoor heb ik een link naar een taskkiller op mn 'desktop'
als ik dat zou weten dan zou ik t niet geinstalleerd hebben hequote:Op maandag 21 maart 2011 18:37 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je weet dat het meer slecht doet dan goed?
ESF is de map met je IMEI-nummer zonder IMEI werkt je radio/modem niet. Bij elke keer flashen is er een nihile kans dat dit nummer verloren gaat. Zeer kleine kans vooral bij de laatste firmware en firmware uit de goede regio.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Af en toe crasht de browser, maar dat gebeurde voor de tijd ook.
Ik heb niks teruggezet, waar zorgt die ESF voor?
Ik heb het ook gebackupt, maar is bij mij nog nooit weggegaanquote:Op maandag 21 maart 2011 19:27 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
ESF is de map met je IMEI-nummer zonder IMEI werkt je radio/modem niet. Bij elke keer flashen is er een nihile kans dat dit nummer verloren gaat. Zeer kleine kans vooral bij de laatste firmware en firmware uit de goede regio.
Toch handig om het te back-uppen.
Ik ken hem nog van mijn G1, toen hield ik al extreem viel van CM.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb het ook gebackupt, maar is bij mij nog nooit weggegaan.
De CM7-browser ownt, geen 4 tabbladenmaximum en je kan de useragent instellen, bijv iPad
De standaard tobo heeft geen Nederlands woordenboek, dus gewoon die van Doc installeren.
En er is zooooveel instelbaar, echt supervet.
Twee, waarvan deze mij het beste lijkt.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:40 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
-Edit-
Voodoosound is ook al beschikbaar via bepaalde kernels toch? Absolute noodzaak voor deze audiofiel
Nog niet, maar ik mis het ook nog niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:20 schreef jampot het volgende:
Nog geen BLN in CM he? Ik kan niet zonder :p
Net wel SpeedMod k13d. Zie dat daar blijkbaar Voodoo 4 in zit, en nog niet 6..
hm...nu opeens een game kwijt bij wordfeud en words start ie ook niet meer opquote:Op maandag 21 maart 2011 18:40 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als ik dat zou weten dan zou ik t niet geinstalleerd hebben helees wel bij andere apps dat een taskkiller voor instabiliteit kan zorgen maar heb er nog niks van gemerkt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hm...nu opeens een game kwijt bij wordfeud en words start ie ook niet meer opkan dat door die taskkiller komen?
"niet"quote:
Eind maart zijn de verwachtingen, dus ik verwacht hem ergens in Mei.quote:
Ik moet trouwens wel zeggen dat apps die de camera nodig hebben (Goggles, Twitterclients enz) het niet doen. Kan nog handig zijn om te weten!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:20 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Eind maart zijn de verwachtingen, dus ik verwacht hem ergens in Mei.
Maar volgens Pino word CM7 ook heel snel volwassen dus die ik ga zometeen even proberen te flashen.
Odin of Kies goed aan het werk zien te krijgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:30 schreef rumiii het volgende:
Als kies niet goed werkt hoe zet ik er dan gingerbread op ...
Wacht wel een paar weekjes en anders CM erop.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:20 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Eind maart zijn de verwachtingen, dus ik verwacht hem ergens in Mei.
Maar volgens Pino word CM7 ook heel snel volwassen dus die ik ga zometeen even proberen te flashen.
Hmm, dan wacht ik nog wel even denk ik, maar ben blij dat de ontwikkeling daar een keer snel gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moet trouwens wel zeggen dat apps die de camera nodig hebben (Goggles, Twitterclients enz) het niet doen. Kan nog handig zijn om te weten!
Op Samfirmware kan je dat gewoon vinden allemaal toch? Ik denk niet dat het direct problemen gaat opleveren maar via JPY is altijd relaxterquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:57 schreef Luco het volgende:
Grmbl, kan alleen maar een 803 pit JPA vinden, m'n JPY is dat niet en doc ook niet volgens mij. Gaat dat problemen geven?
Lekker stabiel Pinoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:46 schreef Pino112 het volgende:
Verdraaid, mn batterij loopt leeg als ik em oplaadbare..
Nu al van 44 naar 39 gedaald.
Heb dus van JPA en JPY een .tar bestand. .JPA is 803, JPY 512. Omdat het .TAR's zijn doen ze alles zelf toch, dus moet dat dan geen probleem geven?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:45 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Op Samfirmware kan je dat gewoon vinden allemaal toch? Ik denk niet dat het direct problemen gaat opleveren maar via JPY is altijd relaxter
Ik zal ff voor je kijken als ik linkje kan vinden eventueel zelf kan uploaden.
http://www.samfirmware.com/WEBPROTECT-i9000.htm
Moet je wel even registreren
Ik snap je niet helemaal, je wilt toch gewoon 1 van die 2 tar's flashen lijkt mij zo?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Heb dus van JPA en JPY een .tar bestand. .JPA is 803, JPY 512. Omdat het .TAR's zijn doen ze alles zelf toch, dus moet dat dan geen probleem geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |