Zover was ik al welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:48 schreef rumiii het volgende:
als internet bij jou niet constant aan hoeft te staan kan je deze uitschakelen,
scheelt - een hoop - accu!
echt waar
tenminste, voor mij is 10 % in 5 uur wel goed
Hoezo zijn die niet nodig, dat heb je gebasseerd op exact welke argumentatie?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:57 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Zover was ik al wel
Ik zie dat er wat programma's op de achtergrond draaien wat niet nodig is...maar die starten elke keer automatisch op...dat kan ik nergens instellen toch?
HotApps...een marktprogramma..gebruik ik al amper.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:59 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hoezo zijn die niet nodig, dat heb je gebasseerd op exact welke argumentatie?
Apps gebruiken heel vaak service's zonder dat je direct de connectie's ziet. Service's gebruiken verder amper stroom tenzij ze veel connecten en/of CPU-cycle's generen.
als je niks doet gaat een groot deel waarschijnlijk naar het scherm jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:06 schreef Parafernalia het volgende:
Zijn er apps die bijhouden hoeveel accu en/of cputijd er naar welk programma gaat?
Volgens Accugebruik in Android gaat 95% naar mn scherm...en die staat op het donkerst
Als je niks doet staat het scherm uitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:11 schreef rumiii het volgende:
[..]
als je niks doet gaat een groot deel waarschijnlijk naar het scherm ja
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:30 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Als je niks doet staat het scherm uit
als je nou wel iets grappigs had gepost oke, maar dit is teleurstellendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:30 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Als je niks doet staat het scherm uit
Het is niet alleen grappig, het klopt ook nog eens gewoon. Wanneer je niks doet met je telefoon gaat de stroom op aan je radio eventueel sync.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:05 schreef rumiii het volgende:
[..]
als je nou wel iets grappigs had gepost oke, maar dit is teleurstellend
jij bent toch iemand die een vraag stelt?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:10 schreef Parafernalia het volgende:
Jouw bijdrage was ook bedroevend, rumiii
Oké, op hoeveel manier wil je dit gaan uitleggen dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:22 schreef rumiii het volgende:
[..]
jij bent toch iemand die een vraag stelt?
ik geef serieus antwoord and now this shit? lol
als je zelf even logisch nadacht kwam je misschien op het zelfde neer
en Kandiefien, lees nog een keertje goed door jongen, je begrijpt het nog steeds niet zie ik
???quote:als je niks doet gaat een groot deel waarschijnlijk naar het scherm ja
Als jij geen apps open hebt, en alleen het scherm, waar moet het dan heen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:38 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Oké, op hoeveel manier wil je dit gaan uitleggen dan?
[..]
???
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:45 schreef rumiii het volgende:
[..]
Als jij geen apps open hebt, en alleen het scherm, waar moet het dan heen?
naar de radio?
paar dingen op de achtergrond, en de rest voor het scherm?
Ik moet toch echt wat met mijn telefoon doen voordat het scherm aan gaat vriendquote:als je niks doet gaat een groot deel waarschijnlijk naar het scherm ja
Het ging er ook niet om of jij nou wel iets deed of niet,quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:46 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
[..]
Ik moet toch echt wat met mijn telefoon doen voordat het scherm aan gaat vriend.
Ik weet het niet, maar ik ben niet vaak als een zombie naar mijn homescreen aan het kijken.
Ik begrijp wel waar je heen wilt, maar je formuleert het verkeerd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:03 schreef rumiii het volgende:
[..]
Het ging er ook niet om of jij nou wel iets deed of niet,
de vraag was, hoe kan het terwijl ik niks doe dat er toch 95% naar het scherm gaat?
misschien dat je nu mijn antwoord begrijpt
Dat was de vraag dus niet....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:03 schreef rumiii het volgende:
[..]
Het ging er ook niet om of jij nou wel iets deed of niet,
de vraag was, hoe kan het terwijl ik niks doe dat er toch 95% naar het scherm gaat?
misschien dat je nu mijn antwoord begrijpt
Het is vrij eenvoudig dacht ik tochquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:06 schreef Parafernalia het volgende:
Zijn er apps die bijhouden hoeveel accu en/of cputijd er naar welk programma gaat?
Volgens Accugebruik in Android gaat 95% naar mn scherm...en die staat op het donkerst
quote:
quote:
Plaatje doet nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |